Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

RAKKAUSONGELMA, auttakaa minut tästä eteenpäin, pyydän!

Vierailija
26.12.2014 |

Jouluinen tervehdys teille, rakkaat av mammat!

Tämä asia on kummitellut mielessäni päivästä toiseen, enkä tiedä mitä tehdä. Nyt tajusin pyytää apua teiltä, kaverit, koska tiedän, että täällä eivät ideat milloinkaan lopu kesken.

Ongelma kaikessa yksinkertaisuudessaan: olen ollut jo pitkään hulluna kaverini, mutta en saa häneltä vastakaikua ja ihmettelen, mikä mättää! Jutun alussa hän oli aivan lääpällään minuun ja pelkästä katseesta tiesin mitä hän haluaa......... No hän sai haluamansa. Hetken aikaa meillä oli jotain meneillään, kunnes hän täysin odottamatta sanoi, ettei halua seurustella. Hänellä ei kuulemma ole aikaa yms. Hauskinta tässä on se, että olemme jääneet ystävyyden tasolle.

Jotta hän tajuaisi, että voi menettää minut, olen päättänyt teeskennellä tälle kundille, että minulla olisi säätöä erään toisen kanssa. PYYNTÖ: Voisitteko keksiä minulle uskottavia suunnitelmia, joiden avulla voisin toteuttaa tämän käytännön tasolla?

PS. Kundi ei ole tyhmä!!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako ei toimi!! Pahus.

-Ap

Vierailija
2/5 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro totuus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi, jos oikeasti koittaisit päästä miehestä eroon (tunnetasolla). Voi vaatia etäisyyden ottoa. Mutta tuollaiset lapselliset leikit ei toimi, isket siinä vaan kirveen omaan nilkkaasi.

Mies ei selvästikään ole susta (enää) kiinnostunut, älä tee itsestäsi pelleä.

Vierailija
4/5 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa vain panokaverin muttei kehtaa myöntää. Toivottavasti et ehtinyt antaa.

Vierailija
5/5 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 02:00"]Mies haluaa vain panokaverin muttei kehtaa myöntää. Toivottavasti et ehtinyt antaa.
[/quote]

En usko, että kyse on siitä! -Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän