Mikä sai sinut tänä jouluna hyvälle mielelle?
Mulle tuli hyvä mieli, kun tuli sittenkin valkea joulu. Ihana tunnelma kun maa on valkeana ja jouluvalot loistaa joka talossa. ♡
Kommentit (13)
Se, ettei tarvinnut tuhlata aikaa joulun viettoon vaan sai viettää lomaa niin kuin itse halusi.
Se tosiaan, että maa oli valkoisena ja se, että lumisella hautausmaalla loisti illalla kynttilämeri.
11-vuotias tyttäreni, joka oli käynyt omilla rahoillaan ostamassa joulupuu-keräyksen kautta tuntemattomalle 12-vuotiaalle tytölle joululahjaksi babylips-huulirasvan ja 15€:n vaatelahjakortin H&M:lle. :)
Lasten ilo lahjoistaan, se että sai viettää aikaa vanhempien seurassa, kun harvoin nähdään. Menomatkalla pimeässä oli hirviä tiellä, ja se pelästytti, tänään tultiin kotiin kauniiden maisemien läpi, puissa oli raskasta lunta joka sai puut molemmin puolin tietä taipumaan kuin kumarrukseen, ja taivas oli oranssi, vaaleanpunainen, violetti ja vähän sininenkin, oli kuin olisi ajanut joulukortissa :) Oli mukava tulla kotiin ja syödä myös omia hyviä jouluruokia, ja huomenna vielä lisää:)
Toivoa herättää se, että nyt mennään valoa kohti, pari kuukautta niin voi jo alkaa katsoa joko lumet vähän sulaisi ja alkaisi jotain vihreää uutta pukata maasta. Aurinkoakin on kova ikävä.
Sain tänä vuonna monta joulutoivotusta ihanilta ihmisiltä. Vaikka se onkin vain whatsapp-viesti, enkä edes juuri pidä joulusta, hymyilyttää että joku on minua sinä hetkenä ajatellut kun on toivotuksen päättänyt lähettää. Jotenkin lämmittävä ajatus.
Ihanaa ja rauhallista yhdessäoloa lasten ja lastenlasten kanssa. Lastenlasten riemu joulupukin tullessa. Lauloivat pukille:) Lautapeli-ilta aikuisten kesken höystettynä huumorilla. Kaunis valkeus ulkona. On aika onnellinen olo:)
Se, että joulu oli rauhallinen ilman mitään ylimääräisiä lasten mekastuksia ja riehumisia ja känkkäränkkiä, niinkuin monella muulla.
Saatiin nauttia hiljaisesta rauhallisesta tunnelmallisesta joulusta miehen kanssa aivan kahdestaan! ♡