Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies taas hyökkäsi päälle ennen iltavuoroon lähtöä.

Vierailija
22.10.2021 |

Laittauduin töihin valmiiksi ja hän alkoi kysellä, että miksi minulla yhtäkkiä hiukset noin ja tuollaiset vaatteet. Ei tavallisestikkaan ole ja miksi seison peilillä noin pitkää.
Alkoi tentata, että onko sielä joku mies.
Hän halusi nähdä kenelle viestittelin juuri äsken.
Seisoimme eteisessä ja minulla oli puhelin kädessä.
Mies sekosi täysin sanoi, että näytä se puhelin. Alkoi riuhtoa sitä käsistäni, mutta en antanut.
Lopulta hyökkäsi täysin päälleni niin, että lensimme molemmat kumoon eteiseen. Minä makasin selälläni ja mies päälläni ja hän repi puhelinta käsistäni.
Hän kuitenkin luovutti ja lähti pois. Minä jäin itkemään lattialle.
Mies jatkoi normaalisti tv:n katselua ja oli hieman vaikea ja pyyteli anteeksi maltin menetystä.
Tästä on jo pari tuntia, mutta olen ihan poissa tolaltani töissä.
Ei ollut emsimmäinen kerta. Ei mies ole ikinä minua satuttanut, mutta kiinni on käynyt ja monesti.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/56 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen pian kotiin. Sen takia nostin ketjua.T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttele tilanteestasi jonkun ammattilaisen kanssa. En tiedä, mikä olisi oikea taho. Kriisipuhelin? Sinne kai voi soittaa akuutisti. Tai jos ei kiire niin esim. ev. lut. srk:lla on jotain parisuhdeneuvontaa / perheneuvontaa.

Vierailija
44/56 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi haluat jatkaa elämääsi tuollaisen arvaamattoman ja pelottavan ihmisen kanssa?

Vierailija
45/56 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mikä itsellesi on parasta. Jos suhteessa on henkistä tai fyysistä väkivaltaa, lieneekö siihen turvallista jäädä. Joudutko olemaan hieman varpaillasi koko ajan, miten kumppani reagoi? Jos eroat, mieti miten tehdä se turvallisesti, ettei mies pillastu kahden kesken.

Vierailija
46/56 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen kahvipaussi.

T.ap

Pysy poissa kotoa ainakin kolme viikkoa.

Vierailija
47/56 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies, eikö totta? Kannattaa tuollaisen kanssa viettää ihan KOKO elämä. Parempaakin voisi tietysti olla, kuten oma koti, jossa ei moista kusipäätä ole, mutta yksinhän sinä et pärjää. Vapaa maa ja vapaa valta lähteä pois moisen ukon luota, mutta miksipä tekisit niin? Miksi olla vapaa kun voi olla vanki? Miksi olla onnellinen kun voi olla ahdistunut? Miksi hymyillä kun voi itkeä?

Miksi syyllistät? Monella ei vain ole voimia lähteä tilanteesta vaan he jäävät tuohon jopa vuosiksi. Katso, ettei osu omalle kohdallesi joskus. Olet ilkeä.

Vierailija
48/56 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, että tämänpäiväinen ei ollut ensimmäinen kerta. Luulen, että tilanteet yleensä menevät yhä huonompaan suuntaan. Ole varovainen.

Vierailija
49/56 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kirjoittelet vauvapalstalle provoja työaikana?

Vierailija
50/56 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on totta niin älä ihmettele kun läheiset ei jaksa auttaa sinua kun aina palaat väkivaltaisen ukon luo.

Vierailija
51/56 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois. Jo tänään. Ystävän tai sukulaisen luo aluksi, tai turvataloon, minne vaan, mutta pois tuollaisen ihmisen läheltä.

Tavarasi hoidat pois yhteisestä kodista jonkun toisen kanssa tai pyydät jonkun muun hakemaan ne puolestasi (vanhemmat, sisarukset, ystävät), tai käyt jonkun kaverin kanssa pakkaamassa, kun mies on töissä ja muuttofirman kanssa haet pois.

Älä tapaa miestä yksin enää missään. Hän on arvaamaton ja väkivaltainen, voi tehdä mitä vaan sinulle.

Yksin on oikeasti parempi kuin väkivaltaisessa suhteessa, vaikka ajatus saattaa nyt pelottaakin. Sulla on työpaikka, luultavasti ystäviäkin, et putoa tyhjän päälle, vaikka lähdet suhteesta ja yht. kodista. Pelasta itsesi. Miehesi käytös ei tule paranemaan, vain pahenee, jos jäät sitä sietämään.

Väkivaltainen henkilö ei tarvitse sääliä, eikä rakkautta, vaan ammattiapua, mutta sen piiriin sinä et voi häntä pakottaa. Halun muuttua tulee lähteä hlö:stä itsestään, eikä näistä suurin osa myönnä, että heillä on ongelmia.

Sulla on vain yksi elämä, älä tuhlaa sitä väkivaltaisen kumppanin kanssa. Parempia löytyy ja edelleen, yksin on parempi kuin huonossa suhteessa.

Voimia kaikille aloituksen kaltaisessa tilanteessa uhrin osassa oleville naisille, ja miehille!

Vierailija
52/56 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et sitten voinut näyttää puhelintasi? Salailet ja miehesi tuntee sen. Voitte molemmat entistä huonommin jos et puhdista pöytää.

Lisääntynyt sivussa tapahtuva naisen viestittely ja meikkaamisen aloittaminen kun parisuhteessa se loppui on yleensä lopun alkua miehelle. Ei siinä korkealta putoa jos naista vähän viskelee kun päätös uudesta miehestä on yleensä jo tapahtunut aikoja sitten.

Ei ole normaalia tarkistella toisen puhelinta. Eikä epäillä jotain työsuhderomansseja. Sairaalloisen mustasukkainen puoliso. 

Vierailija
53/56 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies, eikö totta? Kannattaa tuollaisen kanssa viettää ihan KOKO elämä. Parempaakin voisi tietysti olla, kuten oma koti, jossa ei moista kusipäätä ole, mutta yksinhän sinä et pärjää. Vapaa maa ja vapaa valta lähteä pois moisen ukon luota, mutta miksipä tekisit niin? Miksi olla vapaa kun voi olla vanki? Miksi olla onnellinen kun voi olla ahdistunut? Miksi hymyillä kun voi itkeä?

Mikä sinua vaivaa?

Vierailija
54/56 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sitten rasita läheisiäsi ongelmillasi kun et osaa lähteä suhteesta. Mulla on yks kaveri, jonka mies pieksää vähintään kerran viikossa. Kaava on joka kerta sama. Hän tulee itkien silmät mustana minun luokse. Koko yön olohuoneesta kuuluu supattelua ja puhelimen naputusta. Aamulla kaveri lähtee iloisena kun "nyt Kari lupasi ettei enää koskaan ole väkivaltainen". Ja sama rumba viimeistään viikon päästä.

Tekosyitä paluulle löytyy aina. Olen tarjoutunut avustamaan asunnon hankinnassa ja maksamaan takuuvuokran, huonekalut yms. mutta apu ei kelpaa. Olen päättänyt, että nyt riitti. Siinäpähän jääkööt tapettavaksi.

Vierailija
55/56 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kuuntele ulkopuolisten mielipiteitä. Itse tiedät parhaiten suhteesi tilan. Täällä annetaan aina katkeria kommentteja, koska ei haluta muiden onnea.

Vierailija
56/56 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salkkareiden juonipaljastuksia osa 14432.