Mies taas hyökkäsi päälle ennen iltavuoroon lähtöä.
Laittauduin töihin valmiiksi ja hän alkoi kysellä, että miksi minulla yhtäkkiä hiukset noin ja tuollaiset vaatteet. Ei tavallisestikkaan ole ja miksi seison peilillä noin pitkää.
Alkoi tentata, että onko sielä joku mies.
Hän halusi nähdä kenelle viestittelin juuri äsken.
Seisoimme eteisessä ja minulla oli puhelin kädessä.
Mies sekosi täysin sanoi, että näytä se puhelin. Alkoi riuhtoa sitä käsistäni, mutta en antanut.
Lopulta hyökkäsi täysin päälleni niin, että lensimme molemmat kumoon eteiseen. Minä makasin selälläni ja mies päälläni ja hän repi puhelinta käsistäni.
Hän kuitenkin luovutti ja lähti pois. Minä jäin itkemään lattialle.
Mies jatkoi normaalisti tv:n katselua ja oli hieman vaikea ja pyyteli anteeksi maltin menetystä.
Tästä on jo pari tuntia, mutta olen ihan poissa tolaltani töissä.
Ei ollut emsimmäinen kerta. Ei mies ole ikinä minua satuttanut, mutta kiinni on käynyt ja monesti.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisia vastauksia ketjussa, paikalla on häiriintyneitä ihmisiä.
Ap, tuo ei ole terve suhde ja sinun pitää erota. Googlaa miten erotaan turvallisesti, sillä tuo mies on vaarallisen sekopää ja väkivaltainen, varmaan varsinkin eron hetkellä.
NO TÄMÄ ON PROVO, YMMÄRRÄTKÖ?
mistä luulet provoksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisia vastauksia ketjussa, paikalla on häiriintyneitä ihmisiä.
Ap, tuo ei ole terve suhde ja sinun pitää erota. Googlaa miten erotaan turvallisesti, sillä tuo mies on vaarallisen sekopää ja väkivaltainen, varmaan varsinkin eron hetkellä.
NO TÄMÄ ON PROVO, YMMÄRRÄTKÖ?
Miksi ihmeessä luulet tuota provoksi? Etkö käsitä, että tuollaisia parisuhteita on paljon?
Ukolla varmaan on toinen ja toivoo, et ap:lläkin olisi toinen, niin oma olo helpottaa, jos pääsee toista syyttämään, ennekuin jää itse kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea sinne työväenluokkaan!
Noita on kuule joka luokassa. Muistelepa Bulevardin perhesurmaajaa.
Tämähän se Ap:tä lohduttaakin.
Annat sille pimpsukkaa ja pepsukkaa kun tulet töistä niin leppyy.
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tarvitsee apua.
Selvää mustasukkaisuutta ja vainoharhaa.
Tuo normaalin palaaminen nopeasti on yleensä suojakeino oman teon häpeälle ja järkytykselle.
Että mua riipii tuon avun antaminen ja "apu"-sanan merkityksen muuttuminen. Väkivallan uhri tarvitsee apua. Apua eroamiseen, järkytykseen ja asioiden järjestelyyn.
Väkivaltainen mies taas ei tarvii kuin pahoinpitelysyytteen, tuomion ja hoitoa, esim. kastraation tai siperiaan lähettämisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehesi tarvitsee apua.
Selvää mustasukkaisuutta ja vainoharhaa.
Tuo normaalin palaaminen nopeasti on yleensä suojakeino oman teon häpeälle ja järkytykselle.Että mua riipii tuon avun antaminen ja "apu"-sanan merkityksen muuttuminen. Väkivallan uhri tarvitsee apua. Apua eroamiseen, järkytykseen ja asioiden järjestelyyn.
Väkivaltainen mies taas ei tarvii kuin pahoinpitelysyytteen, tuomion ja hoitoa, esim. kastraation tai siperiaan lähettämisen.
10+
Miesten /miehen kommentteja ketjussa. Ne tunnistaa...
Mikä on miehesi uskonto ? Kunhan kiinnostaa...
Ei tässä voi taaskaan todeta muuta, kuin että onneksi olen sinkku.
Mitä miesystäväsi tykkäsi miehesi käytöksestä?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä ehdit ennen iltavuoroa nyt vielä tekemään tänne aloituksen.
Opettele lukemaan! Selvästi kertoi olevansa töissä ja tapahtumasta kuluneen pari tuntia.
Töistäkin voi viestitellä. Se on teknisesti mahdollista, yleensä. Ja on todellakin hommia joissa on täysin kuolleita hetkiä ja odotetaan kuin Kirsikkapuistossa, että jotain tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ? Ei ole Ap:n rooli "lepytellä" miestä. Luepa aloitus huolella uudestaan, kuka hyökkäsi kenen päälle.
Miksi et sitten voinut näyttää puhelintasi? Salailet ja miehesi tuntee sen. Voitte molemmat entistä huonommin jos et puhdista pöytää.
Lisääntynyt sivussa tapahtuva naisen viestittely ja meikkaamisen aloittaminen kun parisuhteessa se loppui on yleensä lopun alkua miehelle. Ei siinä korkealta putoa jos naista vähän viskelee kun päätös uudesta miehestä on yleensä jo tapahtunut aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ? Ei ole Ap:n rooli "lepytellä" miestä. Luepa aloitus huolella uudestaan, kuka hyökkäsi kenen päälle.
No haloo! Naisen vikahan se oli, että miehen täytyi kovistella.
Noniin, päivittyviä perjantaitrolleja onkin ollut vähän ikävä! Älä sitten jätä tarinaa kesken.
Varmaan ymmärrä wttä ainoa asia mikä yhdistää miestäsi ja tilannetta olet sinä itse.
Kukaan tervepäinen ei jää suhteeseen. Terapiaan sinä itse, miestä et voi auttaa. Turvataloon puhelu töistä.
Voimia!
*huokaus* Jos aloitus on totta (kaipa se voi hyvin ollakin, mutta toisaalta), miksi olet tuollaisessa suhteessa? Millä ihmeen tekosyyllä perustelet ja samalla hyväksyt miehen väkivaltaisuuden? Mitä pitää vielä sattua, että tajuat lähteä?
Nyt ei enää riitä selitykset, kuinka hän ei ole ikinä ennen, ja kuinka on hyviäkin hetkiä, ja kuinka hän on painanut itsetuntosi niin alas, että et pysty lähtemään. Eläimilläkin on itsesuojeluvaisto, joka saa ne joko pakenemaan tai puolustautumaan.
Älä nyt ainakaan takaisin kotiin mene, ainakaan yksin.