Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtutulehdus? Vai abortin jälkimaininkia?

Vierailija
26.12.2014 |

Jouduin tekemään surullisen päätöksen elämäntilanteeni vuoksi, raskaudenkeskeytyksen viikoilla 8+4.
Kaikki meni hyvin, vaikka kivut olivat toisten lääkkeiden jälkeen valtavat. Sitten meni pari päivää ja vuoto oli runsasta, kipuja ei juuri ollut (vähän..). Mutta nyt alkoivat kivut 4 päivän jälkeen, tuntuu ettei panacodikaan oikein auta. Ja vuoto on hieman haisevaa.
Olen pitänyt hygieniastani hyvän huolen, mutta onko tämä kohtutulehdusta vai keskeytyksestä johtuvaa? Osaisiko joku viisas neuvoa!

Lämpöä ei ole!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisevaa vuotoa, yummy..

Vierailija
2/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa neuvoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, itse saman juuri kokeneena (abortti, ei tulehdusta) muistutan että sait käynnillä sen ohjelapun jossa on muutama puhelinnumero, katso löydätkö niistä nyt soittoapua vai pitäisikö soittaa sairaalaan.

Se, että tunnet kipua johon Panacod ei tehoa olisi minulle riittävä syy soittaa apua.

Vierailija
4/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta hyvältä, soita päivystykseen. Tsemppiä!

Vierailija
5/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastanneille!
Olen ollut nyt sukulaisten ja vanhempien kanssa joulunvietossa, ja äitini (sh) sanoi ettei tämä tulehdusta ole.

Voi luoja eikö? Nytkin kärvistelen sängyn pohjalla peloissani, taidan soittaa päivystykseen!

Vierailija
6/6 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli keskenmenon jälkeen (vko 9+3) jäänyt kohdunsuulle jotain istukanosia tms. >> alkava kohtutulehdus, oireina alavatsan kipu, hieman haiskahtava vuoto, ei kuumetta. 

Lähde päivystykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän