Miten joulukilot nopsaan veke?
Varmaan pari kiloa tullut herkutteluista. Huomenna alkaa laihis. Vettä ja vitamiineja... Mitä kikkoja teillä on?
Kommentit (11)
En ymmärrä paljon oikee ihmiset syö jos joulukiloista puhutaan jo. Mitäs tässä olet melkein 48h viettänyt ja kiloja tullut jo.
Ihana :D Kuitenkin vasta koulupäivä ohi..
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:01"]Ihana :D Kuitenkin vasta koulupäivä ohi..
[/quote]
Joulupäivä... Automaattinen tekstinsyöttö
Komppaan kakkosta. Olisit kyllä pidempään jo mässäillyt, tai aivan järjettömästi, jos ne liikakilot olis vain rasvaa. Nestettä suurin osa, ja lähtee pois kun jatkat normisyömistä. Ehkä runsaampi veden hörppiminen vois kyllä olla paikallaan.
Jos salille ja jumppiin innostut lähtemään niin älä sitten lopeta heti kahden viikon jälkeen. Se on noloa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:02"]Mä olin laihtunut joulun aikana:D
[/quote]
Tätähän ei kysytty!?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:02"]Mä olin laihtunut joulun aikana:D
[/quote]
Tätähän ei kysytty!?
[/quote]
No sanoin vain kun olen aina ihmetellyt, miten kaikki muka lihoo jouluna. Aika paljon saa syödä että tulee kilokin lisää.. Rauhoitu vaan, kyllä ne siitä tippuu kun alat taas syömään normaalisti.:D
Nyt kun on vielä lunta, ulkoile! Hiihdä, luistele, leiki!
Siinähän sitä on sitten urakkaa kerrassaan, saada pari kiloa karistettua. Eiköhän ne lähde ihan vain palaamalla normaaliin ruokavalioon.