Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huimaa joka kerran kun nousen sohvalta

Vierailija
25.12.2014 |

Matalan verenpaineen takia. Mikä avuksi? Syön jo suositusten mukaan aivan liikaa suolaa, joten sitä ei kannattane lisätä ruokavalioon.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä korvassa? Humala? Tai sitten itse tekemäsi diagnoosi.

Vierailija
2/16 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nouse hitaammin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huimaa kans. En tiä mikä auttais. Ite aina nousen varovaisesti.

Vierailija
4/16 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:43"]

[/quote]

Ei ole vettä korvassa enkä ole juonut alkoholia.

Vierailija
5/16 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:46"]

[/quote]

[/quote]

Lääkitys? Itselläni oli vaikeuksia pysyä pystyssä kun vetelin lääkärin määräämää annostusta masennusnappeja.

Nykyään monesti huimaa hissistä pois astuessa, mutta en pidä sitä mitenkään hälyttävänä.

Vierailija
6/16 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:46"]

[/quote]

[/quote]

Lääkitys? Itselläni oli vaikeuksia pysyä pystyssä kun vetelin lääkärin määräämää annostusta masennusnappeja.

Nykyään monesti huimaa hissistä pois astuessa, mutta en pidä sitä mitenkään hälyttävänä.

[/quote]

Lääkityskään ei selitä tätä, sillä minulla ei ole mitään lääkitystä käytössä.

Vierailija
7/16 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monilla ihmisillä on se ongelma, että hetken aikaa nousun jälkeen huimaa. Minua aina nuorempana huimasi mutta vanhemmiten huimaus loppui. Nyt sitten tosin huimaa lapsiani. (Eli kun nopeasti nousee tai myös jos on hiukankin pidemmän aikaa pääalaspäin.) Lääkäri sanoi tähän:"No, se on epämukavaa mutta ei vaarallista. Eikä sille oikein mitään voit tehdä". Lakritsia ja salmiakkia voisit kokeilla, jos sinulla on suht alhaiset paineet. Molemmat nostavat paineita.

Vierailija
8/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on asentohuimausta. kannattaa nousta ylös hitaammin. ota jostain varmuuden vuoksi tukea kuitenkin.

Vierailija
9/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:23"]

se on asentohuimausta. kannattaa nousta ylös hitaammin. ota jostain varmuuden vuoksi tukea kuitenkin.

[/quote]

Liittyykö asentohuimaukseen myös silmien sumeneminen, koska minulla saattaa joskus käydä samalla niinkin?

Vierailija
10/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun verenpaineet on?

On olemassa lääkkeitä, jotka kohottavat verenpainetta, käytetään juuri tuollaisissa tapauksissa. 

Vierailija
11/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon 12v ja ainakun nousen tuolilta,sohvalta mistä vaan niin meinaan kaatua olen kaatunut monta kertaa mutta en kaadu aina.Äitini sanoo, että se johtuu alipainostani olen 7-10 kiloa alipainoinen ,koska kun pitäisi syödä niin alkaa oksettaa kun ruoka on lautasella.Äitini yrittää valvoa syömistäni mutta valehtelen joskus kun syön ja sen jälkeen tulee huono olo niin menen vessaan ja kaks sormee kurkkuun ja tulee oksennus ja huono olo on poissa.lääkärissä ollaan käyty monesti.olen myös urheilullinen joten laihdun myös sen takia kyllä sen näkee että kunto alkaa hiipua mutta ei mulla ikinä nälkäkään oo jos jotakin syön niin mandariiniä ja vesimeloonia mutta kyllä nekin ulos tulee

Vierailija
12/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua.

Vierailija
13/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla raudan puute

Vierailija
14/16 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:25"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 00:23"]

[/quote]

Liittyykö asentohuimaukseen myös silmien sumeneminen, koska minulla saattaa joskus käydä samalla niinkin?

[/quote]

En ole sama henkilö mutta mulla lähtee näkö pariksi sekunniksi ja kuumassa tuntuu asentohuimaus pahenevan, saa olla saunasta noustessa tavallista varovaisempi.

Vierailija
15/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten tuo liittyy tähän ollenkaan?

Vierailija
16/16 |
01.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon 12v ja ainakun nousen tuolilta,sohvalta mistä vaan niin meinaan kaatua olen kaatunut monta kertaa mutta en kaadu aina.Äitini sanoo, että se johtuu alipainostani olen 7-10 kiloa alipainoinen ,koska kun pitäisi syödä niin alkaa oksettaa kun ruoka on lautasella.Äitini yrittää valvoa syömistäni mutta valehtelen joskus kun syön ja sen jälkeen tulee huono olo niin menen vessaan ja kaks sormee kurkkuun ja tulee oksennus ja huono olo on poissa.lääkärissä ollaan käyty monesti.olen myös urheilullinen joten laihdun myös sen takia kyllä sen näkee että kunto alkaa hiipua mutta ei mulla ikinä nälkäkään oo jos jotakin syön niin mandariiniä ja vesimeloonia mutta kyllä nekin ulos tulee

No miten tuo liittyy tähän ollenkaan ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä