Kuukautiset ja huono olo - mikä auttaa oikeasti?
Ensimmäinen ja toinen vuotopäivä vie sänkyyn (onneksi etätyö!)
Päätä särkee, särkylääkkeet ei auta. Huimaa, etoo. Mikä teillä auttaa?
Kommentit (31)
Kummaa mutta mulla auttaa sipsien syönti.
Hormonikierukka. 9 vuotta mennyt ilman kipuja ja vuotoja
Miehenä kerran kuukaudessa alapää hellänä. Kolme ensimmäistä päivää vaikeimmat. Miehen menkkoihin olen käyttänyt käsikauppalääkkeitä panadol 1g ja burana 400mg. Oloa helpottaa viileät suihkut. Myös jumpat naisen kanssa pari kertaa päivässä helpottaa oloa ja kevyet kassit sen jälkeen.
Onko sulla elintavat muuten kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko olla apua miehen menkkakipuihin? Voisiko kierukan asettaa miehelle ruskeaan reikään? Apua nyt kipuihin neuvoa.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla elintavat muuten kunnossa?
Elintavat mielestäni normaalit. Ei alkoa eikä tupakkaa. Ulkoilen ja käyn uimahallissa. Nyt neuvoja tulee.
Kai se on omasta kehosta kiinni.
Mulla on hoitokeinoina
•1000g särkylääkettä
•Lämmin kauratyyny
•Rintojen alle ylettyvät villaiset alushousut
•Alaselän hieronta
•Rauhoittavan teen juonti
•Maidoton ruokavalio
•Runsas vedenjuonti
•Lakritsi
Päätä ei särje, mutta oksettaa silti. Välillä makaan ruokatilan lattialla kalpeana, hikisenä ja tuskaisena.
Kaikki vinkit olen jo mielestäni kokeillut :(
Oletko kokeillut muita särkylääkkeitä? Minulla kerran alkoi kaverin luona kyläillessä ja sain häneltä erimerkkistä kuin mitä yleensä käytän. Auttoi paljon paremmin vaikka oli yhtä vahvaa.
Vierailija kirjoitti:
☝TÄMÄ!
Minä kärsin vuosia kammottavista kuukautiskivuista kunnes sain Naprometin-reseptilääkkeen. Kun otin sen heti oireiden ilmaannuttua, saatoin elää normaalia elämää.
Mistä siemennestettä saa? Onko apteekissa myynnissä? Onko siemeniä josta kukkia kasvaa?