Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis eikääää! xD paljasta sun eksän/eksien ammatit xD

Vierailija
25.12.2014 |

Mäki voin silleen ympäripyöreesti, ku vähän luulen et joku tunnistaah xD eli: vartija, taksikuski, ja pari sellast luuzerii joil ei oikein mitään mainittavii suorituksii elämäs xD sit onnäit säätöij, ni yks oli niinku jossain rakennusjutuissa, siistii sisäduunii xD sit yks oli ulkotöissä, en paljasta mis cD sit yks on tietotekniikka-alalla tjsp., siistii sisätyötä seki, sit ööööhhhhh.... emmä muista ny enempää xD

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja. Ja toinen on näköjään ikuinen opiskelija.

Vierailija
22/28 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sun vartija ja taxikuski on muki exiiih xD . Mä tiesin susta mut sä et tienny mustaah<3 Oigeest niin molemmil oli witunhywät siwujobit mut ne gäytti kaik fyrkat muhun :--D Ja deittailin niit sun luuzereitakiih, ne kasvatti blossee mut ethän sä sitä tienny ku ne osti niin fyrkil mulle gaiggee.. Sorry mun on waan baggooooh palstaa tää nytte ku mua on ihan wähä waiwannu tää juttuuuh.. Mut älä hei suutu <3 kyl sulleggi joku löytyy <3 mä oon yhen SIGGEgomeen miljonääriperijän gans nytte ja sillä on oma firma <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vittu oikeesti!!!

Vierailija
24/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:53"]Ne sun vartija ja taxikuski on muki exiiih xD . Mä tiesin susta mut sä et tienny mustaah<3 Oigeest niin molemmil oli witunhywät siwujobit mut ne gäytti kaik fyrkat muhun :--D Ja deittailin niit sun luuzereitakiih, ne kasvatti blossee mut ethän sä sitä tienny ku ne osti niin fyrkil mulle gaiggee.. Sorry mun on waan baggooooh palstaa tää nytte ku mua on ihan wähä waiwannu tää juttuuuh.. Mut älä hei suutu <3 kyl sulleggi joku löytyy <3 mä oon yhen SIGGEgomeen miljonääriperijän gans nytte ja sillä on oma firma <3
[/quote]

Eikääää xD Ojs NIIN pitäny arvaa, et vartsu ja taxari oli niin pettureit et ej pahempaa vois ollakaa ! xD

Vierailija
25/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus, aloin miettimään että mulla löytyy laidasta laitaan! On yks "ammattispurgu", pari muusikkoa, erään yrityksen johtaja ja putkimies! :D Ja insinööri jäi käteen! :D

Vierailija
26/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:10"]Nuo on panoja, ei exiä...
[/quote]

Sori mut mulla on 4 EXÄÄ. Mistä SÄ luulet tietäväs xDD
[/quote]

Ja ihan oon SEURUSTELLU kajkkien niiden NELJÄN kaah, et ihan vitun turha väjttää et ois jotain PANOJA ollu! xD lol !

Vierailija
27/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän kova koulu näytti facessa lukevan.. Onneksi siitäkin lopulta pääsi eroon..

Vierailija
28/28 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levyseppä-hitsaaja, automekaanikko x2 ..nykyinen on sähkäri mut eri hommis täl hetkel