Siis eikääää! xD paljasta sun eksän/eksien ammatit xD
Mäki voin silleen ympäripyöreesti, ku vähän luulen et joku tunnistaah xD eli: vartija, taksikuski, ja pari sellast luuzerii joil ei oikein mitään mainittavii suorituksii elämäs xD sit onnäit säätöij, ni yks oli niinku jossain rakennusjutuissa, siistii sisäduunii xD sit yks oli ulkotöissä, en paljasta mis cD sit yks on tietotekniikka-alalla tjsp., siistii sisätyötä seki, sit ööööhhhhh.... emmä muista ny enempää xD
Kommentit (28)
Niin ne alat: Teknisiä aloja kaikki, mutta kuten sanottua, ammattikoulusta ammattikorkean kautta yliopistotasolle.
- 26 -
Aloittaja taitaa olla ammatiltaan näitä elämänkoululaisia. Ainakin tekstin tasosta päätellen ;)
Omista existäni (2kpl) toinen on autonasentaja ja toinen DI.
Sähkömies. Valmistui kyllä vasta meidän suhteen jälkeen. Sen jälkeen onkin vaan nyxä ollut.
yrittäjä (merkonomi), projektipäällikkö (DI), tavaratalon johtaja, manufactoring director (DI), kunnanjohtaja (valtiotieteen kandi)
olipa kiva vinkki alkaa näin jouluna googlailla eksiä, vai tarkoititko silloin aikoinaan? nää on näköjään tilanteet nyt
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:10"]Nuo on panoja, ei exiä...
[/quote]
Sori mut mulla on 4 EXÄÄ. Mistä SÄ luulet tietäväs xDD
2x ATK alan maistereita, 1 diplomi-insinööri, 1 filosofian maisteri, 1 valtiotieteiden tohtori, 1 tradenomi, 1 datanomi. Ei tossa järjestyksessä kylläkään.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:11"]Waaahh. Ja ikäh olihhhh????
[/quote]
Don't take 2 seripuz, babe xDDDD
Seripuz xDD serious gyl meinasin xD
Mun exän ammatti on jaxuhalaaja!!!1!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:20"]Mun exän ammatti on jaxuhalaaja!!!1!
[/quote]
Vitut xDD ei kyl mee IKIN läpi xD
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:19"]yrittäjä (merkonomi), projektipäällikkö (DI), tavaratalon johtaja, manufactoring director (DI), kunnanjohtaja (valtiotieteen kandi)
olipa kiva vinkki alkaa näin jouluna googlailla eksiä, vai tarkoititko silloin aikoinaan? nää on näköjään tilanteet nyt
[/quote]
Aikoinaan tai nykyää, ihan whatever xD
Mulla ei ole exiä, ainoastaan nyxä, ja tämäkin jo vuodesta -86.
eka poikaystävä tais lukion jälkeen mennä ajaa taksia, ja ajaa sitä vieläkin näin 5 vuotta jälkeenpäin. Toinen on upseeri.
Kaikki heistä valmistuivat (ensimmäisiin) ammatteihinsa vasta minun kanssa seurustellessaan tai sen jälkeen. Koulut oli siis tukevasti kesken (vaikka olisi pitänyt jo valmistua), mutta mun kanssani pyöriminen sai kai ne tajuamaan, että ne pitää käydä loppuun. Ilmeisesti ei johtunut hyvästä vaan enemmänkin varoittavasta esimerkistäni. Nykyinenkin menee samaan kategoriaan, valmistui seurustellessamme. Miesten koulutustason suhteen historiani on ollut nousujohteinen, tosin en usko aviomieheni koskaan väittelevän, joten sen suhteen kehitys päättynee tähän.