Millaisen miehen/naisen kanssa et mene sänkyyn?
Jos jättää ihan selkeät itsestäänselvyydet pois, kuten epäviehättävä/inhottava/sekopää yms. Onko jotain muita periaattellisia esteitä, vaikka muuten kumppani miellyttäisi?
Kommentit (36)
En oikein ymmärrä aloituksen pointtia. Kukaan ei varmaan mene sänkyyn tyypin kanssa, jonka fyysiset ja/tai henkiset ominaisuudet eivät viehätä. Miksi pitäisi luetella tässä, mitä se kenellekin tarkoittaa? Vai jotain eettisiä periaatteitako haetaan: "en makaa varattujen tai alaikäisten kanssa"?
Demiseksuaalina en mene kenenkään muun kuin sellaisen, josta välitän ja tykkään, mielellään rakastan. Oon ehkä jo ääridemi senkin perusteella, että viime kerrasta 15 v.
Vierailija kirjoitti:
Karvainen ja armeijan käynyt eli suomeksi snaottuna maskuliininen ja sitten toki feminismi ja ylipäänsä naisten oikeuksista kitinä.
Karvainen ja armeijan käynyt mies ei kelpaa? Entäs joku Tuure Boelius?
Vierailija kirjoitti:
Kiltin.
Kun on niin kiva saada sängyssäkin t u r p i i n
En mene sänkyyn naisen kanssa joka ei ole minulle sukua
Vierailija kirjoitti:
Kuolleen.
Pitäisiköhän kilttimiehen nyt hiukan laskea rimaa. Muuten ei välttämättä saa koskaan pilua.
Vierailija kirjoitti:
Vieraan. Etäisen. Ei suhdetta, lämpöä, rakkautta, läheisyyttä, keskusteluyhteyttä, mitään yhteistä. Siis ehdottomasti suurimman osan ihmisistä kanssa en. Onpa outo kysymys.
Hyvin sanottu! ja samaa mieltä. Mutta varo niitä "auervaaroja" - osaavat kyllä lässyttää jonninjoutavaa pashaa.
Ruma naama tai ällöttävä olemus. Jos BMI tyyliin 50 niin ei kiinnosta. Oma vaimo on ihan paras vaikka on BMI ehkä 40 (156/115). Käyn vieraissa ja odotukset ovat aina kovat, mutta joku vain tökkii, oma on paras aina. M33v ja BMI 19
En ole nirso enkä pihtari. Sinkkuna melkein kuka tahansa nainen kelpaa. Ainakin humalassa. Tästä on 25-26 vuotta aikaa kun sellaista naista joka oli kuin pallo mille on piirretty jalat alle. Kyllä sitäkin puutteessa tuuttasi. Muutama viikko siihen meni että jätti rauhaan. Huh pahuksen känni ja alentunut harkinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karvainen ja armeijan käynyt eli suomeksi snaottuna maskuliininen ja sitten toki feminismi ja ylipäänsä naisten oikeuksista kitinä.
Karvainen ja armeijan käynyt mies ei kelpaa? Entäs joku Tuure Boelius?
Tuure lasketaan naiseksi. kännissä sitäkin vois panna.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisen jolla on kymmenen kissaa tai koiraa vinkumassa oven takana.
Sellaisen, jolla on kymmenen exää vinkumassa oven takana.
Alle 39 vuotias. Naisen pitää olla mua vanhempi. Yläikärajaa ei ole. Jos olisi, niin ehkä vois olla joku 68.
Mummoni ottaa tekohampaansa pois ja imee minun tikkaria. Taivaallista.
Kiltin.