Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naimanaamat?

Vierailija
25.12.2014 |

Mitä mieltä olette? Siis valitseeko ihminen tiedostamattaan samannäköisen kumppanin kuin itse on? Eli oma peilikuva viehättää vai millä sitä perustellaan.

Omassa lähipiirissä on useita tällaisia pareja. Itse asiassa minua ja miestäni on usein luultuu sisaruksiksi, sen verran samaa näköä meissä on. :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä valitsin kumppanini tuoksun perusteella. Olemme kasvonpiirteiltämme hyvin eri näköisiä.

Vierailija
2/24 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri eilen oli facessa valokuva kaverista uuden sulhasensa kanssa. Aivan saman näköiset! Eli uskon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veli vaimoineen: aivan samikset, hiuksetkin samanlaiset :)

Vierailija
4/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pitää olla jotain yhteistä, että jaksaa olla yhdessä. Luonne ja elämäntavat heijastuvat myös ulkonäköön.

Vierailija
6/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katsoo pitkään yhdessä pysyneitä, niin vähintäänkin silmät on samanlaiset.

Btw Meghanilla ja Harrylla on samanlaiset erikoiset nenät.

Vierailija
7/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä aikoinaan sanottiin, että meillä on naimanaamat. Eräskin kylän muori sanoi mummolle, että ovat niin söpöpari, kun näyttävätkin samalta.

Siinä sitten jäätiin miettimään, että niin... ootko sä tyttö vai mä poika? ;) Nykyään ymmärrän sen pointin. Varsinkin kun kattoo nuoruuskuvia. Meillä on samat leukaperät, suupielet alaspäin, isot siniharmaat silmät... nenä on sentään omanlaisensa. Silloin kummallakin oli sama hippityyli ja pitkät hiukset. :D

Vierailija
8/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että ihmiset tapaavat ihastua henkilöihin, jotka näyttää omalta pikkuserkulta. Ovat riittävän samannäköisiä mutta geeneissä on kuitenkin riittävästi erilaisuutta vs. oma sisarus. 

Vierailija
9/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumaa se on

Vierailija
10/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut hyvin ihastunut pari kertaa naimanaamoihini, mutta jostain syystä seurustellut vain erinäköisten kanssa, pitkiäkin aikoja. Väärään aikaan väärässä paikassa, niin mitään ei ole naimanaamojen kanssa kehkeytynyt, vaikka vetovoimaa on ollut vähän liikaakin.

Vierailija
11/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä valitsin kumppanini tuoksun perusteella. Olemme kasvonpiirteiltämme hyvin eri näköisiä.

Naimatuoksut? Tulee tuosta kyllä lähinnä mieleen pimpin ja sperman haju.

Vierailija
12/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut, että ihmiset tapaavat ihastua henkilöihin, jotka näyttää omalta pikkuserkulta. Ovat riittävän samannäköisiä mutta geeneissä on kuitenkin riittävästi erilaisuutta vs. oma sisarus. 

Minä olen kuullut että vihervassarit tuppaavat ihastumaan henkilöihin jotka näyttävät omalta sisarukselta. Plussaa noissa piireissä on jos se henkilö on oikeasti oma sisarus.

Vierailija
13/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

💀💀 loppupeleissä kaikilla on naimanaamat...

Vierailija
14/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta on tehty tutkimus: Miehet valitsevat äitinsä ja sisarensa näköisiä kumppaneita. Silloinhan se tarkoittaa miehen itsensä näköistä, koska on sama perimä ja pojat tulevat äitiinsä.

Vierailija
15/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on tehty tutkimus: Miehet valitsevat äitinsä ja sisarensa näköisiä kumppaneita. Silloinhan se tarkoittaa miehen itsensä näköistä, koska on sama perimä ja pojat tulevat äitiinsä.

Onko tutkimuksen tekijän sukunimi kenties Sinnemäki tai Kontula?

Vierailija
16/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimukselle ei tietenkään löydy mitään todisteita esimerkiksi linkin muodossa? Tällä palstalla on päivittäin satoja idioottiviestejä joissa sanotaan milloin minkäkin asian tulleen virallisesti tutkituksi mutta mitään lähdettä noihin "tutkimuksiin" te ette milloinkaan laita.

Vierailija
17/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tutkimuksen tekijän sukunimi kenties Sinnemäki tai Kontula?

Miehillä on usein taipumus valita puolisoita, jotka muistuttavat ulkoisesti heidän äitejään enemmän kuin sattumalta voisi olettaa.

Naisten kumppaneiden kasvonpiirteet taas eivät kuitenkaan havaittavasti muistuta heidän isiensä kasvonpiirteitä.

Tähän tulokseen ovat tulleet Akatemiatutkija Markus J. Rantala  ja tohtorikoulutettava Urszula Marcinkowska tutkimuksessaan, jonka ovat rahoittaneet Suomen Akatemia  ja Turun Yliopistosäätiö.

Vierailija
18/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimukselle ei tietenkään löydy mitään todisteita esimerkiksi linkin muodossa? Tällä palstalla on päivittäin satoja idioottiviestejä joissa sanotaan milloin minkäkin asian tulleen virallisesti tutkituksi mutta mitään lähdettä noihin "tutkimuksiin" te ette milloinkaan laita.

Kirjoittakaa googleen pöljät ja etsikää itse.

Vierailija
19/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin mieheni vain tämän omaisuuden takia.

Vierailija
20/24 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naimatuoksut? Tulee tuosta kyllä lähinnä mieleen pimpin ja sperman haju.

Höh, etkö ole feromoneista koskaan kuullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi