Naimanaamat?
Mitä mieltä olette? Siis valitseeko ihminen tiedostamattaan samannäköisen kumppanin kuin itse on? Eli oma peilikuva viehättää vai millä sitä perustellaan.
Omassa lähipiirissä on useita tällaisia pareja. Itse asiassa minua ja miestäni on usein luultuu sisaruksiksi, sen verran samaa näköä meissä on. :)
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta on tehty tutkimus: Miehet valitsevat äitinsä ja sisarensa näköisiä kumppaneita. Silloinhan se tarkoittaa miehen itsensä näköistä, koska on sama perimä ja pojat tulevat äitiinsä.
Tutkimukselle ei tietenkään löydy mitään todisteita esimerkiksi linkin muodossa? Tällä palstalla on päivittäin satoja idioottiviestejä joissa sanotaan milloin minkäkin asian tulleen virallisesti tutkituksi mutta mitään lähdettä noihin "tutkimuksiin" te ette milloinkaan laita.
Kirjoittakaa googleen pöljät ja etsikää itse.
Huonoin mahdollinen vastaus. Toinen idiootin merkki tällä palstalla on se että väitettä kuin väitettä puolustetaan sanomalla että katsokaa googlesta. Sori vaan vassari mutta en löytänyt väitteellesi googlesta mitään perusteluja. Jospa laittaisit sen linkin tai tulkitsen sinut paskanpuhujaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut, että ihmiset tapaavat ihastua henkilöihin, jotka näyttää omalta pikkuserkulta. Ovat riittävän samannäköisiä mutta geeneissä on kuitenkin riittävästi erilaisuutta vs. oma sisarus.
Minä olen kuullut että vihervassarit tuppaavat ihastumaan henkilöihin jotka näyttävät omalta sisarukselta. Plussaa noissa piireissä on jos se henkilö on oikeasti oma sisarus.
Täällä ei voi puhua mistään ilman että joku höperö tulee puhumaan politiikkaa. Pitää olla aikamoinen putkiaivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä valitsin kumppanini tuoksun perusteella. Olemme kasvonpiirteiltämme hyvin eri näköisiä.
Naimatuoksut? Tulee tuosta kyllä lähinnä mieleen pimpin ja sperman haju.
Höh, etkö ole feromoneista koskaan kuullut?
Totta. Kitkerä kiveshiki on kiihoittavan kiimaisen tuoksuista.
Nuoruuden erehdyksen äiti yritti tuputtaa tätä, että poikansa on hommannut äitinsä näköisen tyttöystävän. Tämä oli niin ruma, että meinasin kääntyä heti ovelta kun näin. Valtava iso nenä, paksut huulet ja isoja ulkonevia luomia naama täynnä. En tiedä kuinka harhainen oli kun näki minussa itseänsä.