Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron käytännönjärjestelyt

Vierailija
25.12.2014 |

Avioero tulossa, mies muuttaa ja minä jään kolmen lapsen kanssa. Sovittiin että lasten osoitteet on minulla, mutta vuoroviikoin lapset on meillä vanhemmilla. Minkälaisia rahajärjestelyjä te muut olette sopineet, kuuluuko lapsilisä esim puolittaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]

Avioero tulossa, mies muuttaa ja minä jään kolmen lapsen kanssa. Sovittiin että lasten osoitteet on minulla, mutta vuoroviikoin lapset on meillä vanhemmilla. Minkälaisia rahajärjestelyjä te muut olette sopineet, kuuluuko lapsilisä esim puolittaa?

[/quote]

Lapsilisille lapsen nimellä oleva tili, josta vanhemmat nostavat sovitusti rahaa yhdessä sovittuihin hankintoihin lapselle. Sun tapauksessa. Ilmeisesti yhteishuoltajuus, koska vuoroviikkojärjestely?

Vierailija
2/4 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisä tulee yksinhuoltajakorotuksineen sille, jonka luona lapset on kirjoilla. Elatusasiat kannattaa sopia lastenvalvojalla kirjallisesti. Meillä lapset on 50/50, mies maksaa mulle elatustukea ja minä vastaan kaikista lasten kuluista. Siis ihan kaikesta. Saan nyls lapsilisät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"]

[/quote]

Lapsilisille lapsen nimellä oleva tili, josta vanhemmat nostavat sovitusti rahaa yhdessä sovittuihin hankintoihin lapselle. Sun tapauksessa. Ilmeisesti yhteishuoltajuus, koska vuoroviikkojärjestely?
[/quote]

Ei tämä kannata kyllä, koska jos menee erilseen lisät lasten tileille, saa ilman sisar- tai yh-korotusta.

Vierailija
4/4 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:09"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:04"] Avioero tulossa, mies muuttaa ja minä jään kolmen lapsen kanssa. Sovittiin että lasten osoitteet on minulla, mutta vuoroviikoin lapset on meillä vanhemmilla. Minkälaisia rahajärjestelyjä te muut olette sopineet, kuuluuko lapsilisä esim puolittaa? [/quote]   Lapsilisille lapsen nimellä oleva tili, josta vanhemmat nostavat sovitusti rahaa yhdessä sovittuihin hankintoihin lapselle. Sun tapauksessa. Ilmeisesti yhteishuoltajuus, koska vuoroviikkojärjestely? [/quote] Ei tämä kannata kyllä, koska jos menee erilseen lisät lasten tileille, saa ilman sisar- tai yh-korotusta.

[/quote]

ok. kiitos tiedosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi