Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä minussa on vikana? En ole koskaan saanut orgasmia.

Vierailija
25.12.2014 |

En ole koskaan saanut orgasmia, en minkäänlaista. Olen kylläkin vielä nuori, mutta tuntuu että olen ainoa tässä maailmassa. Ennen ajattelin, että se tulee sitten kun löydän miehen, jonka kanssa pystyn rentoutumaan. Olen jo löytänyt sellaisen, mieheni jota rakastan hirveän paljon ja jonka kanssa seksi on aina ollut todella nautinnollista. Hän on epäitsekäs sängyssä, tekee mitä vaan mitä pyydän ja haluaa aina saada minut nauttimaan. Hän haluaisi myös antaa minulle orgasmin, mutta olen tullut siihen tulokseen etten tule ikinä sitä kokemaan. 

En ole ikinä saanut masturboimisesta mitään kiksejä. Aina kaikkialla sanotaan, että orgasmi pitää opetella ensin itse ennenkuin voi saada sen jonkun toisen kanssa. Olen kyllä yrittänyt, mutta yksin se ei tunnu juuri miltään ja lopetan kun en jaksa enää yrittää. 

Minulla on melko huono itsetunto, mutta seksin aikana en mieti ulkonäköäni tai stressaa mistään muustakaan. Silloin olen vain siinä hetkessä mieheni kanssa ja nautin kyllä todella paljon. Se "ydin" vain jää uupumaan.

Jos esimerkiksi mies nuolee minua, se tuntuu todella hyvältä ja kun sitä jatkaa, se alkaa tuntumaan hetken päästä vielä paremmalta. Oletan, että tässä kohtaa normaalisti nainen laukeaisi. Minulla se hyvän olon tunne loppuu kuin seinään ja sekunnin murto-osassa ei enää tunnu hyvältä. Klitorikseni muuttuu niin herkäksi, että siihen koskeminen melkein sattuu. Lähes sama tapahtuu sisälläni jos mieheni sormettaa minua ja hieroo g-pistettä eikä koske klitorikseeni. Herkkyys ei vain ole niin paha, mutta tuntuu silti ikävältä jos sinne jatkaa koskemista. Jos molempia kosketaan samaan aikaan, tuntuu tietysti vielä paremmalta, mutta minulla tulee siinä vaiheessa kun se menee "yli" jo fyysisesti paha olo. Oksettaa ja pyörryttää. Ja ihan sekunti-pari tätä tunnetta ennen siis tuntuu kaikkein parhaalta miltä minusta voi tuntua. Ja tämä tunne tulee siis sekä nimenomaan seksin aikana, että jos mies vain koskee minuun. 

Minulla on todella viallinen olo tämän takia. Tuntuu pahalta, että mieheni ei voi antaa minulle orgasmia, kun hän sitä haluaisi ja tuntuu myös omasta puolesta pahalta kun jään paitsi siitä, mistä kaikki vouhottaa ja mikä pitäisi olla se syy miksi kaikki seksiä harrastavat. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet saanut orgasmin. Kerran minua pyydettiin selittämään mikä on orgasmi. Selitin sen niin, että se on seksuaalisen mielihyvän maksimi, jonka jälkee ei tee mieli jatkaa. Hyvin meni perille teinitytöille ja moni kertoi jälkeenpäin saavuttaneensa oman huippunsa.

Vierailija
2/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi orgasmin jos tuo kokemani on orgasmi? aika säälittävää! :D

Minulla ei siis tule sellaista "huippua" hyvän olon tunteeseen, kuten minulle orgasmi on monet kerrat selitetty. Minusta tuntuu vähän paremmalta, olen vähän enemmän kiihottunut. Ei mitään tajunnanräjäyttävää, koko kropassa tuntuvaa hyvän olon tunnetta. Sellainen, että tuntuu vähän paremmaltä kuin hetki sitten. Usein tässä kohtaa minulle tulee pieni hätääntyminenkin, koska minulla on paineita siitä laukeamisesta ja sitten tuntuukin jo samalla sekunnilla pahalta. Joskus olen pystynyt olemaan rentona, eikä sillä ole mitään muutosta, mutta aina kyllä mietin sitä orgasmia. Ja tämä ei siis ole millään tavalla miellyttävä kokemus, inhoan sitä.  

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kyllä suurimmalla osalla ole mikään tajunnanräjäyttävä kokemus. Saati tunnu koko kropassa! Oletko lukenut liikaa naistenlehtiä? Sen jälkeen on vain seksuaalisesti tyydytetty olo. Ja kyllä sen haluaa kokea, jos niitä seksuaalisia haluja ollenkaan on. On turhauttavaa, jos on kiihottunut eikä voi purkautua.

Vierailija
4/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kun sen jälkeen ei ole tyydytetty olo? Ei minulle juuri koskaan tule sellaista, ettei halua enää paitsi lähinnä vasta sitten kun on jatkettu niin pitkään että en enää jaksa. Enkä lue lainkaan naistenlehtiä, lähinnä puhun näistä asioista vain ystävieni kanssa. Niin ja unohdin mainita, että aina siis ei tule tätä tunnetta että tuntuisi yhtään paremmalta, mutta usein kyllä. Joskus menen vain liian niin herkäksi että ihan oksettaa, mutta ei ole tyydytetty olo. 

tuskimpa kenellekkään orgasmi voi olla inhottava tunne, minulle tämä on. Jos se on orgasmi ja inhoan sitä niin sittenhän vasta viallinen olenkin:D 

-ap

Vierailija
5/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanut orgasmia, koska en tykkää kun klitorikseen kosketaan, se ei tunnu hyvältä. Emätin on kyllä tuntoherkkä kaikkialta mutta tuntuu emätinorkku tosi vaikealta

Vierailija
6/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan jonkin tilaston jonka mukaan viidesosa naisista ei saa koskaan elämänsä aikana orgasmia

Vierailija
7/9 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul vähän samoja tunteita välillä. Ehkä 2-3 krt on tullu sellanen olo et joo toi oli orgasmi mut tosiaan tosi harvoin. Usein tulee kans toi fyysisesti huono olo, rupee pyörryttää yms. Mut en koe näitä huonoksi. Välillä alaleukaa/hampaita rupee kihelmöimää ja tulee iha veltto olo, nää taas on varmaa sitä orgasmia si. :D
Joo ei oo naisena helppoo ku ei oo nii selkee se.
Ps.kateellinen olen kyllä sun miehestä ku kaikkensa tekee ;)

Vierailija
8/9 |
03.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:52"]

Minä en ole koskaan saanut orgasmia, koska en tykkää kun klitorikseen kosketaan, se ei tunnu hyvältä. Emätin on kyllä tuntoherkkä kaikkialta mutta tuntuu emätinorkku tosi vaikealta

[/quote]

Vierailija
9/9 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on tajunnanräjäyttävää ja välillä ei. Mulla ne tajunnanräjyttävät yleensä vaatii noin tunnin esileikin ja sitten vaihtelevasti rajua menoa. Mitä kauemmin mies vaan jaksaa mukana sitä paremmin tulen. Ehkä teidän pitäisi vielä lisää tutkia ja kokeilla minkälaisista jutuista pidätte?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän