Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sitä mulkoilun ja pahan mielen määrää eilen :/

Vierailija
25.12.2014 |

Olin eilen tulevan mieheni kanssa ensimmäistä kertaa viettämässä aatoiltaa tulevassa anoppilassa. Selvästikin joudun nyt jonkun sortin taistelutantereelle. Olen tavannut tulevat appivanhempani vain 3 kertaa välimatkamme vuoksi. Lähes naapurissansa asuvat miehen veli vaimoineen ja lapsineen olivat myös vieraina. Sain aivan käsittämättömän määrän lahjoja miehen vanhemmilta. Oli kaulakoru, avopin huovuttamat lapaset ja tossut, herkkukori, mariskooli, suklaata, muutama hieno kynttilä ja teeman astioita joita kerään. 

Toinen miniä sai yhden kirjan joku karppaajan abc. Tuli ihan kauhea olo ja niin tuli varmaan kaikille muillekin katseista päätellen, paitsi tulevalle anopille. Että sellaista joulumieltä :(. Kyllä naiset osaa olla susia toisilleen, jopa jouluna.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, meille taas appivanhemmat tulivat pyytämättä ja kutsumatta juuri kun olimme istuneet alas jakamaan lahjoja kokomperheen kesken. Toivat vielä mukanaan iäkkään sukulaisvanhuksen. Siinä sitten pomppasin ylös ja yritin silmänräpäyksessä järjestää kolme istumapaikka lisää aitiopaikoille ja jättäydyin itse syrjemmälle.

Istuivat kasomassa lahjojen avaamisen ja kaikkien muiden saamia paketteja ihasteltiin, mutta kun oli minun vuoroni avat (avaamme yhden lahjan kerrallaan), eivät katsoneet edes päin. Tämä sentään on heiltä kohteliaisuus, kun ei tullut mitään ikävää kommenttia. Huomiotta jättäminen on pyhäpäivien juhlaa.

Meni pilalle koko joulun kohokohta, kun tunnelma jäätyi. En todellakaan keittänyt mitään joulukahveja enkä kutsunut pöytään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi