Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitin luokse "vain nukkumaan"

Vierailija
25.12.2014 |

Tapasin miehen ekaa kertaa baarissa. Sen jälkeen olemme käymeen treffeillä kerran ja nyt olemme viikonloppuna menossa leffaan ja lasilliselle. Miksikään seurusteluksi tätä ei voi vielä kutsua, ihan deittailua vaan, enkä ole vielä todellakaan valmis seksiin. Viikonlopun treffeihin liittyen mies sanoi, että voin halutessani jäädä hänen luokseen nukkumaan (hän asuu keskustassa, minä kauempana). Ja hän tosiaankin käytti sanaa nukkumaan. 

Nyt mietin, että haluaako mies jotain muutakin, vai voinko oikeasti vaan mennä hänen luokseen nukkumaan? Viitsinkö jo etukäteen sanoa hänelle, että mitään enempää en vielä haluakaan? En haluaisi paikan päällä tuottaa tälle pettymystä, jos hän odottikin jotain muuta. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iästäkin riippuu, mutta kaipa tuo kannattaa sanoa.

Vierailija
2/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkumisesta on pieni matka seksin harrastamiseen. Itse en olisi kovin luottavainen esim. siihen että mies ei näkisi ns. märkiä unia. Ja mitä jos molemmat vahingossa näkevät levottomia unia? Kannattaako ottaa riskiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sanoisin etukäteen, mies varmasti odottaa että pääsis vähän painamaan. Ettei tarvi sitten mennä mökötykseksi ja kiusalliseksi jos oikeasti jäät vain nukkumaan. Itse varmaan menisin kotiin vielä yöksi jos en vielä haluaisi sänkyyn päätyä.

Vierailija
4/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mies pitää mahdollisuutena saada seksiä. H.

Vierailija
5/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko jossain nevadassa, kun et pääse kotiisi yöksi? Menkää aikaisempaan leffaan ja siitten 2-3 tuntia lasillisella ja kotiin.

Vierailija
6/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:04"]

[/quote]

Ikää on minulla 20 ja miehellä 22. -ap

Vierailija
7/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta sinun kannattaa mennä hänen luokseen yöksi vasta kun haluat seksiä.

Vierailija
8/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:04"]

[/quote]

Ikää on minulla 20 ja miehellä 22. -ap
[/quote]

Tuon ikäinen mies varmasti odottaa seksiä jos "nukkumaan" lähdet. Eri asia jos ikää olisi 10 vuotta enemmän.

Vierailija
9/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina tähdennän, että nukkumaan sitten vain. 

Vierailija
10/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:08"]

Asutko jossain nevadassa, kun et pääse kotiisi yöksi? Menkää aikaisempaan leffaan ja siitten 2-3 tuntia lasillisella ja kotiin.

[/quote]

No en nyt sentään :D Busseja menee hyvin harvakseltaan yöaikaan ja mies tietää sen 

Vierailija
11/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:08"]

[/quote]

No en nyt sentään :D Busseja menee hyvin harvakseltaan yöaikaan ja mies tietää sen 

[/quote]

Eli tyyppi yrittää pelata sinua sänkyynsä.

Vierailija
12/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan normaalilta deittailulta vaikuta jos nyt jo pitää miettiä sitä että mitä mies oikeasti tarkoitti kun sanoi että voit jäädä nukkumaan. Tässä vaiheessa jo pitäisi pystyä kysymään toiselta että varmastikko vaan nukkumaan. Ei vaikuta loppu elämän suhteelta.
Itse jos pyydän jonkun nukkumaan kanssani ni sitä myös haluan.ja jos jotain muuta niin sanon että nukkumaan ja ehkä vähän jotain muutakin.

Nuorimies25

Vierailija
13/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:13"]

Ei ihan normaalilta deittailulta vaikuta jos nyt jo pitää miettiä sitä että mitä mies oikeasti tarkoitti kun sanoi että voit jäädä nukkumaan. Tässä vaiheessa jo pitäisi pystyä kysymään toiselta että varmastikko vaan nukkumaan. Ei vaikuta loppu elämän suhteelta. Itse jos pyydän jonkun nukkumaan kanssani ni sitä myös haluan.ja jos jotain muuta niin sanon että nukkumaan ja ehkä vähän jotain muutakin. Nuorimies25

[/quote]

No ei kai tässä vielä kauhean hyvin voida tuntea kun kahdesti tavattu :) Mutta ihan totta puhut, että pitäisi pystyä puhumaan suoraan. 

Vierailija
14/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit ihan hyvin sanoa suoraan, että jos kyse on vain nukkumisesta, niin asia on puolestasi ok, mutta sen pitemmälle et tässä vaiheessa halua vielä mennä. Kannattaa vaan tehdä se hyvissä ajoin, ettei mies rupea kehittelemään kummempia odotuksia loppuillan suhteen, saattaa olla molemminpuolisesti rennompaakin kun ei tarvitse arvailla mitä tuleman pitää. Lisäksi luota omaan kokonaisarvioosi miehen luonteesta, jos on hyvin päällekäyvä tyyppi niin sanan uskominen voi olla vaikeaa (sama koskee selvästi erilaisista kulttuureista tulevia). Itsehän olisin ilahtunut jo siitä luottamuksen osoituksesta, että nainen on valmis yöpymään luonani.

Vierailija
15/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:13"]

Ei ihan normaalilta deittailulta vaikuta jos nyt jo pitää miettiä sitä että mitä mies oikeasti tarkoitti kun sanoi että voit jäädä nukkumaan. Tässä vaiheessa jo pitäisi pystyä kysymään toiselta että varmastikko vaan nukkumaan. Ei vaikuta loppu elämän suhteelta. Itse jos pyydän jonkun nukkumaan kanssani ni sitä myös haluan.ja jos jotain muuta niin sanon että nukkumaan ja ehkä vähän jotain muutakin. Nuorimies25

[/quote]

No ei kai tässä vielä kauhean hyvin voida tuntea kun kahdesti tavattu :) Mutta ihan totta puhut, että pitäisi pystyä puhumaan suoraan. 
[/quote]

Itse en kyllä miehelle menisi yöksi kahden tapaamis kerran jälkeen. Tän ikäisillä on yleensä muutkin, kuin nukkuminen mielessä jos "tapailemaansa" henkilöä yöksi pyytää. Vaikka sitten menisit ja tekisit selväksi ettet seksiä halua, niin minusta kuulostaa oudolta mennä yöksi.. ja mies varmaan ihmettelisi.

Vierailija
16/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan suoraan, että tulet vain nukkumaan.

Mä itse en harrasta seksiä koskaan miehen kanssa, jonka vieressä en olisi ensin edes yhtä yötä nukkunut :D Kaikilla on eri oletukset läheisyydestä, joten hyvä olla avoin ja kertoa jo aiemmin mitä haluaa.

Vierailija
17/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:19"]

Voit ihan hyvin sanoa suoraan, että jos kyse on vain nukkumisesta, niin asia on puolestasi ok, mutta sen pitemmälle et tässä vaiheessa halua vielä mennä. Kannattaa vaan tehdä se hyvissä ajoin, ettei mies rupea kehittelemään kummempia odotuksia loppuillan suhteen, saattaa olla molemminpuolisesti rennompaakin kun ei tarvitse arvailla mitä tuleman pitää. Lisäksi luota omaan kokonaisarvioosi miehen luonteesta, jos on hyvin päällekäyvä tyyppi niin sanan uskominen voi olla vaikeaa (sama koskee selvästi erilaisista kulttuureista tulevia). Itsehän olisin ilahtunut jo siitä luottamuksen osoituksesta, että nainen on valmis yöpymään luonani.

[/quote]

Juurikin miehen luonteen takia uskon, että hän hyväksyisi asian jos sanoisin, että tulen oikeasti vaan nukkumaan. Ja en tosiaan halua, että hän alkaa odottaa liikoja! 

Vierailija
18/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa siis olla mukavan ja luotettavan oloinen? Jos olette kuitenkin noin nuoria, niin aivan hyvin hän saattoi tarkoittaa, että vain nukkumaan. Saattaa ajatella, että ehkä seksiäkin, jos tilanne oteistä kummastakin tuntuu siltä, mutta hän ei halunnut luoda teille kummallekaan siitä paineita. Mun mies sanoi samoin (24-vuotiaana) ja tosiaankin ihan vain nukuin siellä pari ensimmäistä yötä! Ilman mitään painostusta. Hänkin asui keskustassa ja minä laitakaupungilla, joten oli kätevää mennä baarista hänen luokseen yöksi. Jos on mukavan oloinen mies, niin aivan hyvin saattaa tarkoittaa, mitä sanoo.

Vierailija
19/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:25"]Itse en kyllä miehelle menisi yöksi kahden tapaamis kerran jälkeen. Tän ikäisillä on yleensä muutkin, kuin nukkuminen mielessä jos "tapailemaansa" henkilöä yöksi pyytää. Vaikka sitten menisit ja tekisit selväksi ettet seksiä halua, niin minusta kuulostaa oudolta mennä yöksi.. ja mies varmaan ihmettelisi.

[/quote]

Ei ne sitä ihmettele. Toki voi harmistunut sisäisesti olla, mutta kääntäen mä en itse haluaisi edes jatkaa tapailua sellaisen kanssa joka ei halua läheisyyttä muulla kuin seksillä tai kokee itsensä huijatuksi jos yökyläilyyn tulisi automaattisesti kuulua seksi. Sellaiset saa sitten siirtyä yhden illan juttuihin kun niihin selkeästi sopii.

Vierailija
20/22 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:31"]

Mies taitaa siis olla mukavan ja luotettavan oloinen? Jos olette kuitenkin noin nuoria, niin aivan hyvin hän saattoi tarkoittaa, että vain nukkumaan. Saattaa ajatella, että ehkä seksiäkin, jos tilanne oteistä kummastakin tuntuu siltä, mutta hän ei halunnut luoda teille kummallekaan siitä paineita. Mun mies sanoi samoin (24-vuotiaana) ja tosiaankin ihan vain nukuin siellä pari ensimmäistä yötä! Ilman mitään painostusta. Hänkin asui keskustassa ja minä laitakaupungilla, joten oli kätevää mennä baarista hänen luokseen yöksi. Jos on mukavan oloinen mies, niin aivan hyvin saattaa tarkoittaa, mitä sanoo.

[/quote]

Juuri tuon käsityksen sain, että hän ajattelee sen olevan minulle helpompaa jäädä keskustaan yöksi kuin lähteä yöllä bussilla kotiin. Kuitenkin vaivaa mieltä se, että jos hän haluaakin jotain muuta. Ehkä vaan sanon suoraan, mitä ajattelen!