Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos saisit tietää, että miehesi olisi kirjoittanut sinusta

Vierailija
25.12.2014 |

palstalle näin:

"Kyllä. Säälistä. Tuon naisen maailma romahtaisi jos lähtisin. Alkuunkin menin kimppaan säälistä, kun hän oli yksinkertaisesti sanottuna ruma. Säälikimppailun aikana olin niin munaton, etten uskaltanut lähteä tieheni kun se oli niin herkkis ja mustis.

20 vuoden aikana en ole kertaakaan tuntenut intohimoista rakkautta, vain sellaista säälinsekaista tykkäämistä. Lisäksi hän on erittäin rasittava luonne ulkonäestään johtuvan epävarmuutensa vuoksi, joten hermoja kiristää välillä ja pahasti."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräisin... Ei todellakaan ole mahdollista, mieheni rakastaa minua palavasti ja hän oli se joka aluksi piiritti minua, enkä usko että säälistä :D

Vierailija
2/7 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kirjoittaisi, mies oli minuun 2-vuotta ihastunut ennen kuin uskalsi tehdä asialle mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen lisäksi että moisen kirjoittaja on tyhmä, on tod näk tatuoitu amispölö.
Voi voi.

Vierailija
4/7 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun miehesi sitten kirjoittanut sinusta noin, vai mikä tässä on pointti?

Itseäni tuo ei oikein heilauttaisi (herättäisi siis lähinnä hämmästystä), koska mieheni ei näe minua tuollaisessa valossa. Kaipa minäkin meidän liitostamme jotain tiedän :D. Tekstinpätkäsi oli niin laskelmoidun "loukkaava", että siitä tulee mieleeni ihan toinen henkilö kuin mieheni, nimittäin persoonallisuushäiriöinen exäni. Hän varmaan saattaisi kirjoittaa vaimostaan tuolla tavoin, tosin eivät he ole läheskään 20 vuotta olleet yhdessä.

Vierailija
5/7 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yllättyisi. Tosin tuo 20 vuotta ei täsmäisi.

Vierailija
6/7 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:50"]

Onko sinun miehesi sitten kirjoittanut sinusta noin, vai mikä tässä on pointti?

Itseäni tuo ei oikein heilauttaisi (herättäisi siis lähinnä hämmästystä), koska mieheni ei näe minua tuollaisessa valossa. Kaipa minäkin meidän liitostamme jotain tiedän :D. Tekstinpätkäsi oli niin laskelmoidun "loukkaava", että siitä tulee mieleeni ihan toinen henkilö kuin mieheni, nimittäin persoonallisuushäiriöinen exäni. Hän varmaan saattaisi kirjoittaa vaimostaan tuolla tavoin, tosin eivät he ole läheskään 20 vuotta olleet yhdessä.

[/quote]

Kunhan kopioin toisesta ketjusta. Mietin onko provo vai oikea ihminen, mutta jos exäsi on tuollainen niin ilmeisesti voi olla tottakin. ap

Vierailija
7/7 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi ap:n lainaama on vaan provo, huomaa kirjoitustyylistä ja viestin latteudesta. Saatu aikaan kutomalla yhteen naisen paheus (huono ulkonäkö ja luonne) yhdistettynä muka miehen 'ritarillisuuteen' olemalla suhteessa mielenvikaisista syistä.

Toki noin surkeita suhteita VOI olla, mutta niissä oleva on sillä tasolla ettei tuonkaan tasoista viestiä kykene kirjoittamaan asianomainen henkilö itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi