Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies ei vastaa puhelimeen.

Vierailija
22.10.2021 |

Ja ihmettelenkin, että jos ei suoraan viitsi sanoa, että lakkaisin soittamasta, niin miksi antaa minun vaan soittaa, eikä laita estoon? Silloin tietäisin, että hän ei kaipaa yhteydenottojani. Nythän en edes tiedä, onko hänelle sattunut jotain, jos se vaikka onkin syy vastaamattomuuteen.

Jos nyt oletetaan ettei hänelle ole sattunut mitään ja jättää vastaamatta vain koska ei halua puhua kanssani, niin miksi ei vaan estä numeroani? Miksi joku tekee näin, kiinnostaisi tietää.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisella ajanjaksolla olet yrittänyt tavoittaa häntä, ja miten usein?

Jos tapasitte pari viikkoa sitten ja olet sen jälkeen yrittänyt tavoittaa häntä pari kertaa, ei miehellä ole ollut mitään syytä estää numeroasi.

Voisit toki tehdä ihan itse päätelmän siitä, haluaako mies jatkaa tuttavuutta, jos hän ei vastaa soittoihisi tai muuten ota kontaktia.

Vierailija
2/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tapasitte pari viikkoa sitten ja olet sen jälkeen yrittänyt tavoittaa häntä pari kertaa, ei miehellä ole ollut mitään syytä estää numeroasi.

Voisit toki tehdä ihan itse päätelmän siitä, haluaako mies jatkaa tuttavuutta, jos hän ei vastaa soittoihisi tai muuten ota kontaktia.

Kolmeen päivään ei ole vastannut. Meidän piti tavata huomenna, miehen ehdotuksesta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmeen päivään ei ole vastannut. Meidän piti tavata huomenna, miehen ehdotuksesta.

Ap

Hän pelaa kanssasi, hänellä on toinen nainen, hän on naimisissa, hän ei välitä sinusta yhtään, syitä voi olla vaikka mitä.

Vierailija
4/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä häntä ahdistaa puhelimen ääni ylipäätänsä ja pitää puhelinta siitä syystä äänettömällä?

Vierailija
5/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on töissä.Soittelee viikonloppuna.

Vierailija
6/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimeen vastaaminen ylipäätään tuntuu olevan nykyään ihmisille ylitsepääsemätön homma. Eikä kyse voi olla tavoittamattomuudesta, koska sitä vekotinta räplätään muutenkin 85% ajasta.

Vierailija
7/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hän pelaa kanssasi, hänellä on toinen nainen, hän on naimisissa, hän ei välitä sinusta yhtään, syitä voi olla vaikka mitä.

Kaikki nämä on minulle ok, kunhan saisin tietää totuuden. En mene rikki siitä. Ennemmin menen rikki tietämättömyydestä ja tyhjistä lupauksista.

Ap

Vierailija
8/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais olla siinä sitten se seurustelu.

Vierailija
9/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos olisin kolmen päivän ajan yrittänyt soittaa ihmiselle eikä hän olisi vastannut eikä millään muullakaan tavalla osoittanut olevansa innoissaan siitä, että tapaamme huomenna, en kyllä olisi enää edes lähdössä treffeille hänen kanssaan. Olisin luopunut ajatuksesta jo sen jälkeen, kun hän ei millään tavalla reagoinut ensimmäiseen soittoyritykseeni.

Unohda ja siirry eteenpäin.

Vierailija
10/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikki nämä on minulle ok, kunhan saisin tietää totuuden. En mene rikki siitä. Ennemmin menen rikki tietämättömyydestä ja tyhjistä lupauksista.

Ap

Totuudella tai "totuudella" ei ole oikeasti yhtään mitään merkitystä. Unohda koko tyyppi ja ala suunnitella itsellesi mahdollisimman kivaa viikonloppua. Et tule saamaan häneltä mitään vastausta, älä turhaan kiusaa itseäsi enempää.

Vierailija
11/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen soittaa sulle.

Se voi häipyä jos tavoittelet jatkuvasti.

Vierailija
12/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Aika nössö äijä, jos itse sopii seuraavan tapaamisen, vaikkei haluaisi. 😂

Vierailija
13/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tais olla siinä sitten se seurustelu.

Eihän me siis seurusteltu, tapailtiin vain. Omituista vaan, että ei voi estää numeroani, jos ei enää halua olla yhteyksissä. Hän estää muutenkin helposti ihmisten numeroita, niin miksi ei myös minun. Helpottaisi tosi paljon. Nyt kun olen niin monta kertaa soittanut, olen alkanut toivoa, että soisi kerran ja sitten tuuttaisi varattua (tämä olisi siis sen merkki, että on estänyt, testattiin kerran äitini kanssa). Saisi vihdoin edes jonkinlaisen informaation siitä, että en ole toivottua seuraa.

Ap

Vierailija
14/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enään lähinnä soitetaan kun lähinnä tärkeää asiaa tai asiointia kun lähinnä sitten twiittaillaan.

Vierailija
15/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suhteessa tai naimisissa.Estä sä se :) ota tilanne haltuun ja vakya käsiin ähäskytti siitäs sai.

Et menetä mitään ja voit jatkaa elämä.

Vierailija
16/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 20v tytärkin vastaa aina puhelimeen jos vain pystyy, eli ei ole suihkussa tms just silloin. On opetettu jo  lapsena että puhelimeen vastataan. Sanottiin että puhelin otetaan pois jos siihen ei vastata, koska se on hommattu vastaamista ja soittamista varten. 

Vierailija
17/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ahdistavalta. Tökeröä mieheltä tuolla tavalla lopettaa tapailu mutta myös tökeröä sinulta soitella jatkuvasti. Jätä hänet rauhaan.

Vierailija
18/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehen soittaa sulle.

Se voi häipyä jos tavoittelet jatkuvasti.

Tässä vaiheessa ei ole enää mitään merkitystä vaikka pilaisin itse kaiken, kunhan saisin päätöksen jutulle. En mä kyllä edes usko siihen, että tässä voisi mitään enää pilata, kun mitään tuskin on ollut olemassa alunperinkään.

Ap

Vierailija
19/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun 20v tytärkin vastaa aina puhelimeen jos vain pystyy, eli ei ole suihkussa tms just silloin. On opetettu jo  lapsena että puhelimeen vastataan. Sanottiin että puhelin otetaan pois jos siihen ei vastata, koska se on hommattu vastaamista ja soittamista varten. 

Hienoa työtä olet tehnyt äitinä/isänä!

Ap

Vierailija
20/21 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi vit*u nyt taas! Sekö on oikea tapa ilmaista, että ei ole enää kiinnostunut, että laittaa sitten vaan estoon? Rauhoitu ap, mies soittaa takaisin, jos haluaa nähdä.