Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei pidä minuta tarpeeksi ikinä

Vierailija
25.12.2014 |

Vastaukset tulevat useita tunteja myöhemmin tai eivät ollenkaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*minusta

Vierailija
2/10 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin itsekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voiko silti pitää tarpeeksi vaikka ei vastaisi heti tai ollenkaan.

Vierailija
4/10 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyt sellaisia asioita, joista kovin monella ei ole tietoa tai mielipidettä? Voin kuvitella, että jos kysyisin täällä vaikka neuvoja potkuselkäkirjan tekemiseen, ei siihen tulisi yhtään vastausta. Vai kirjoitatko kaikki viestisi samaan ruikuttavaan tyyliin kuin tämän aloituksen?

Vierailija
5/10 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:37"]Jos kysyt sellaisia asioita, joista kovin monella ei ole tietoa tai mielipidettä? Voin kuvitella, että jos kysyisin täällä vaikka neuvoja potkuselkäkirjan tekemiseen, ei siihen tulisi yhtään vastausta. Vai kirjoitatko kaikki viestisi samaan ruikuttavaan tyyliin kuin tämän aloituksen?
[/quote]

Hohhoijaa... enköhän minä puhu ihan OIKEASTA ELÄMÄSTÄ enkä jostain vitun vauvafoorumista.

Vierailija
6/10 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:37"]Jos kysyt sellaisia asioita, joista kovin monella ei ole tietoa tai mielipidettä? Voin kuvitella, että jos kysyisin täällä vaikka neuvoja potkuselkäkirjan tekemiseen, ei siihen tulisi yhtään vastausta. Vai kirjoitatko kaikki viestisi samaan ruikuttavaan tyyliin kuin tämän aloituksen?
[/quote]

Hohhoijaa... enköhän minä puhu ihan OIKEASTA ELÄMÄSTÄ enkä jostain vitun vauvafoorumista.
[/quote]

Saisi olla aika sekaisin päästään jos itkisi että NETTIPALSTALLA kukaan ei TYKKÄÄ. muten anonyymistä voisi tykätä, lol. Ap

Vierailija
7/10 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:37"]Jos kysyt sellaisia asioita, joista kovin monella ei ole tietoa tai mielipidettä? Voin kuvitella, että jos kysyisin täällä vaikka neuvoja potkuselkäkirjan tekemiseen, ei siihen tulisi yhtään vastausta. Vai kirjoitatko kaikki viestisi samaan ruikuttavaan tyyliin kuin tämän aloituksen?
[/quote]

[/quote]

Saisi olla aika sekaisin päästään jos itkisi että NETTIPALSTALLA kukaan ei TYKKÄÄ. muten anonyymistä voisi tykätä, lol. Ap
[/quote]

**MITEN

Vierailija
8/10 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna pesää

Vierailija
9/10 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:42"]Älä anna pesää
[/quote]

Kyllä annan. Minullakin on haluni eikä minun tarvitse peitellä niitä siksi, että satun olemaan nainen. Sitä paitsi minä en edes vaivaudu tapailemaan miestä jos en tiedä toimiiko hommat sängyn puolellakin. Ap

Vierailija
10/10 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pitäisikö sanoa sängynkin puolella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi