Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet etsivät baarista seksiseuraa?

Vierailija
22.10.2021 |

Kuitenkin se känni seksi on sitä kaikista huonointa, kun siinä 4 promillen humalassa alkaa panee niin ei edes lasti meinaa irrota. Samoin krapulassa, kun tuntuu että laatta lentää kun päätä nostaa tyynystä niin vielä seksiä. Tota en ole koskaan ymmärtänyt, vaikka joskus itsekin sitä harrastin paljonkin. M33v

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä sinänsä mitään väärää ole. Estojen karistuahan seksi on yleensä hyvää, jopa mahtavaa.

Tietysti yhden yön juttujen kanssa nautinto ei ehkä usein ole huipussaan, mutta jos on oikeanlainen ihminen, voi tuollainen yhden yön seksi olla paras kokemus ikinä, koska kummallakaan ei ole mitään ennakko-oletuksia suhteen jatkumisesta, vaan molemmat haluavat vain ja ainoastaan seksiä sen toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
22/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta känniseksi tuntemattoman kanssa on jännää. On jotenkin tosi rentoutunut olo, villi ja vapaa. Haluaa antaa kaiken itsestään uudelle mielenkiintoiselle ihmiselle. Ei ole ollut huonoa känniseksiä.

Näytteletkö kenties Sinkkuelämää-sarjassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta känniseksi tuntemattoman kanssa on jännää. On jotenkin tosi rentoutunut olo, villi ja vapaa. Haluaa antaa kaiken itsestään uudelle mielenkiintoiselle ihmiselle. Ei ole ollut huonoa känniseksiä.

Rentoutunut? Nimenomaan ei rentoutunut joka vie sen kaiken hyvän siitä pois mitä seksi voi olla... Kun on naimisissa ja käy vieraissa, luvan kanssa tietysti niin huomaa kuinka paljon parempaa seksi on sen pitkäaikaisen kumppanin kanssa kuin sen yhden tai muutaman kerran hoidon kanssa. Voi olla puolet nätimmän näköinen nainen kuin se oma kumppani ja kokenut, mutta seksi on huonoa... Jännittää, ei pääse niin rentoon tilaan kuin oman kumppanin kanssa että saa useita orgasmeja ennenkuin laukeaa kunnolla...

Vierailija
24/45 |
27.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outo yhtälö, samalla joku kirjoittaa että baariin mennään vain seuranhakumielessä mutta sitten on liian humalassa että hommat ei kunnolla onnistu. Itse olen käynyt baarireissuilla ihan hauskanpitomielessä enkä ole koskaan ollut kovinkaan pahasti humalassa, itsestäänhän se on kiinni paljonko juo. Pitää vaan päättää onko se tolkuton känni pääasia vai jokin muu...

Vierailija
25/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapulaseksi on parasta, muna seisoo ihan timanttina.

Vierailija
26/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa nuoruudessa kun mentiin baariin tai discoon naisia pokaamaan, niin ei juotu kuin 1-2 kaljaa eli käytännössä selvin päin. Naisia sai paljon paremmin kuin ne känniääliöt. Sitten vasta juotiin, jos sopivia naisia ei löytynyt. 

Vierailija
27/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko jotkut siellä vain niin vähän kännissä että ei vaikuta seksiin? Miten malttaa olla tilaamatta kun sopiva noste päällä?

Oletko sitten itse niin nakit silmillä, ettet näe muuta?

Kapakoita on erilaisia ja asiakaskuntaa samoin. Käyn itse musiikin tms takia. Jos joku tahtoo siinä sivussa tehdä tuttavuutta, niin ok.

Vierailija
28/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse ole ikinä baariin mennyt seksiseuran takia. Jos meen baariin niin menen sinne juomaan, laulamaan ja pelaamaan biljardia. 

Vierailija
29/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä sinänsä mitään väärää ole. Estojen karistuahan seksi on yleensä hyvää, jopa mahtavaa.

Tietysti yhden yön juttujen kanssa nautinto ei ehkä usein ole huipussaan, mutta jos on oikeanlainen ihminen, voi tuollainen yhden yön seksi olla paras kokemus ikinä, koska kummallakaan ei ole mitään ennakko-oletuksia suhteen jatkumisesta, vaan molemmat haluavat vain ja ainoastaan seksiä sen toisen ihmisen kanssa.

Niin voihan sitä uuden ihmisen kanssa tavata ihan selvinpäin. Känniseksi on kyllä yleisesti huonoa. Ja jos ei estoista kykene vapautumaan ilman alkoholia, niin sitten ei ole mun tyylinen ihminen. 

Vierailija
30/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käydäänkö baarissa muunkin syyn takia?

Jotkut väittää (valehtelee?) käyvänsä muista syistä. Mulle baarit on ja tulee olemaan lihatiskejä joista ehkä jotain saattaa tarttua mukaan. Oma ennätys on kun ensimmäinen tuoppi jäi kesken. Ainoa kerta kun onnistui niin helposti. Leikilläni heitin suoran ehdotuksen ja yllätyin kun nainen suostui. Vasta hyvin läheisen tutustumisen jälkeen tuli kysyttyä mikä sun etunimi on? 

Miksi täällä on tällä viikolla näin vastenmielistä väkeä? Mistä nämä on tulleet?

Vierailija
31/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta, keskittyisivät halpaan ja hyvään alkoholiin turmiollisen seksin sijaan !

Vierailija
32/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaa. Vanhemmiten osaan olla ihan niin villi kuin tarve vaatii selvinpäinkin. Vaatii hyvän kumppanin tosin.

Vierailija
33/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman alkoholia tämä kansa olisi kuollut sukupuuttoon jo tuhansia vuosia sitten.

Selvin päin kukaan ei uskalla sanoa kenellekään mitään, saati ehdotella henkilökohtaisuuksia.

Kukaan ei kävisi baareissa jos sieltä ei ikinä saisi seksiä haluavaa seuraa.

Vierailija
34/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari vaan on hyvä alusta löytää hyvä mies tai hyviä miehiä. Näkee mikä mies on ja näkee millaisessa paketissa. Tanssia ja hetken tutustua. Esittää asiat hienovaraisesti että jos jompi kumpi perääntyy se on helppoa.  On helppoa kysyä että olisko kiinnostusta jatkoille. Ei tarvi juoda ,itse pidän sen että pikkuisen ottaa niin että estot lähtee.

Eka kerta vieraiden kans meni juuri tuollee .

Oli kiihkeää ja ihanaa kimppasexiä.

Vierailija
35/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on varmaan vissi ero. Naiset muuttuvat estottomiksi kännissä, miehenä menee aika lailla päinvastoin. Ei paikat edes toimi kunnolla jos on humalassa. On siinä sellainen pelehtimisen hauskuus ehkä, mutta itse seksiin ei oikeastaan kovinkaan suurta poltetta tai kykyjä siinä kohtaa, helpompaa ja parempaa selvänä.

Vierailija
36/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen entinen alkoholin suurkuluttaja(alkoholisti), kävin baareissa kyllä dokaamassa. Aikanaan joka päivä. Silti demiseksuaalina ei irtoseura koskaan napannut. Naisena siitä ei olisi ollut kyllä puutetta.

Vierailija
37/45 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi muuten kukaan menisi baariin istumaan tahmeille tuoleille, juomaan törkeän kallista juomaa ja kuuntelemaan paskaa musiikkia niin lujaa, että kuulo heikkenee?

Vierailija
38/45 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puskastako, kadultako, kirjastostako.. se seura pitäisi sitten hakea, jos ei baarista?

Nykyään tinderistä ja selvinpäin treffit... Ihan 100 kertaa parempaa seksiä.

Jos siellä algoritmi antaa edes täyspäisen ihmisen. 

Vierailija
39/45 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset antavat helpommin persettä humalassa. Eräskin selitti että tykkää siitä vain humalassa. Eli toisinsanoen hävettää selvinpäin tunnustaa siitä pitävänsä

Vierailija
40/45 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ainakin pienessä kännissä ja vastapuolen ollessa humalassa, tietoisuus siitä ettei koskaan enää nähdä on aiheuttanut sen että seksi on ollut todella erilaista kuin vakio suhteissa tai selvinpäin...

Olen toteuttanut fantasioita näissä baari suhteissa enemmän kuin muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan