Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi monet etsivät baarista seksiseuraa?

Vierailija
22.10.2021 |

Kuitenkin se känni seksi on sitä kaikista huonointa, kun siinä 4 promillen humalassa alkaa panee niin ei edes lasti meinaa irrota. Samoin krapulassa, kun tuntuu että laatta lentää kun päätä nostaa tyynystä niin vielä seksiä. Tota en ole koskaan ymmärtänyt, vaikka joskus itsekin sitä harrastin paljonkin. M33v

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat baari-asiakkaat  ovat vain n 0.5 - 1 promillen humalassa. 4 promillea johtaa jo sammumiseen ja jo 2  siihen että portsari heittää ulos.

Vierailija
2/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydäänkö baarissa muunkin syyn takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puskastako, kadultako, kirjastostako.. se seura pitäisi sitten hakea, jos ei baarista?

Vierailija
4/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tarvi samana yönä sekstailla.

Vierailija
5/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat baari-asiakkaat  ovat vain n 0.5 - 1 promillen humalassa. 4 promillea johtaa jo sammumiseen ja jo 2  siihen että portsari heittää ulos.

Ei mut yleensähän siellä myös ihan juodaan. Risti askelia on aina kun himaan. Ap

Vierailija
6/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä nuolla sitä nappulaa, kun baariruusu juonut paikat ihan turraksi ja ei vaan saa millään.

Krapulaseksissä sitten jo uliseekin ihan kunnolla. Vois tosiaan suosiolla jättää sen känniseksin väliin.

Vierailija
7/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko jotkut siellä vain niin vähän kännissä että ei vaikuta seksiin? Miten malttaa olla tilaamatta kun sopiva noste päällä?

Vierailija
8/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puskastako, kadultako, kirjastostako.. se seura pitäisi sitten hakea, jos ei baarista?

Nykyään tinderistä ja selvinpäin treffit... Ihan 100 kertaa parempaa seksiä.

Vierailija
9/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tulla yllätyksenä mutta baarista sitä saa ja siellä

humalan avulla onnistuu pokailukin vaikka olisi ujokin

tapaus. Vanhempana voi kyllä vituttaa omat sekoilut

ja viedä ns uskon pariutumiseen mutta eipä naperot

jaksa liikoja välittää huomisesta

Vierailija
10/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi juoda itsensä känniin? Olen käynyt lukemattomia kertoja baarissa (ja kyllä, myös seksiseuraa on sieltä tarttunut mukaan) juomatta enempää kuin pari-kolme annosta. Ja jopa juomatta lainkaan alkoholia.

Kovin on taas kapea käsitys siitä, mitä baarissa voi tehdä.

Vierailija
11/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko vetää perseitä. Jotkut naiset on kyllä huomattavasti anteliaampia humalassa.

Vierailija
12/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Minä ainakin olen nauttinut huomattavan paljon enemmän kännisestä irtoseksistä kuin avioseksistä selvinpäin.

N47

Vierailija
13/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta känniseksi tuntemattoman kanssa on jännää. On jotenkin tosi rentoutunut olo, villi ja vapaa. Haluaa antaa kaiken itsestään uudelle mielenkiintoiselle ihmiselle. Ei ole ollut huonoa känniseksiä.

Vierailija
14/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut väittää (valehtelee?) käyvänsä muista syistä. Mulle baarit on ja tulee olemaan lihatiskejä joista ehkä jotain saattaa tarttua mukaan. Oma ennätys on kun ensimmäinen tuoppi jäi kesken. Ainoa kerta kun onnistui niin helposti. Leikilläni heitin suoran ehdotuksen ja yllätyin kun nainen suostui. Vasta hyvin läheisen tutustumisen jälkeen tuli kysyttyä mikä sun etunimi on? 

Vierailija
15/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ehdottomasti. Voi valita mielen mukaan kantismiehen tai jonku eksoottisemman vaihtoehdon.

Joskus ystävien kanssa on hauskaa verrata kokemuksia lasillisen ääressä.

Vierailija
16/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut väittää (valehtelee?) käyvänsä muista syistä. Mulle baarit on ja tulee olemaan lihatiskejä joista ehkä jotain saattaa tarttua mukaan. Oma ennätys on kun ensimmäinen tuoppi jäi kesken. Ainoa kerta kun onnistui niin helposti. Leikilläni heitin suoran ehdotuksen ja yllätyin kun nainen suostui. Vasta hyvin läheisen tutustumisen jälkeen tuli kysyttyä mikä sun etunimi on? 

Etkö siis käy/kävisi baareissa, jos olisit parisuhteessa (olettaen, että parisuhteessa et harrasta/tarvitse/halua irtoseksiä)? Kyllä minä käyn. Ihan aikani kuluksi (työmatkoilla), puolisoni kanssa juomassa oluen tai lasin viiniä (matkoilla), kuuntelemassa live-musiikkia, tapaamassa ihmisiä jne.

Vierailija
17/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat sanssit kuin panon löytäminen tinderistä.

Vierailija
18/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole pakko vetää perseitä. Jotkut naiset on kyllä huomattavasti anteliaampia humalassa.

Tuo on ihan totta. Oltiin yhden naisen kanssa monta vuotta yhdessä niin että kumpikin asui omassa asunnossaan. Harrastettiin me seksiä selvinkin päin. Viikonloppuisin otettiin kuppia ja meno oli rehellisesti usein irstailua. Leikittiin sellaisia aikuisten leikkejäkin. Nainen itse sanoi että uskaltaa humalassa enemmän. Ne oli ihan parhaita aikoja.

Vierailija
19/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis käy/kävisi baareissa, jos olisit parisuhteessa (olettaen, että parisuhteessa et harrasta/tarvitse/halua irtoseksiä)? Kyllä minä käyn. Ihan aikani kuluksi (työmatkoilla), puolisoni kanssa juomassa oluen tai lasin viiniä (matkoilla), kuuntelemassa live-musiikkia, tapaamassa ihmisiä jne.

Vain naisen pyynnöstä olen suhteessa lähtenyt baariin seuraksi. En oikeasti näe mitään pointtia mennä baariin kun on jo nainen jolta saa. Mä nyt olen sellainen että kun olen jonkun kanssa niin olen vain hänen kanssa. En tosiaan halua mitään muilta kun olen jonkun kanssa. Pidä vaikka outona mutta en tästä miksikään muutu.

Vierailija
20/45 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain naisen pyynnöstä olen suhteessa lähtenyt baariin seuraksi. En oikeasti näe mitään pointtia mennä baariin kun on jo nainen jolta saa. Mä nyt olen sellainen että kun olen jonkun kanssa niin olen vain hänen kanssa. En tosiaan halua mitään muilta kun olen jonkun kanssa. Pidä vaikka outona mutta en tästä miksikään muutu.

Ok. Itse en näe ristiriitaa parisuhteessa olemisen ja baarissa käymisen välillä. Useimmiten käymme kyllä baarissa/pubissa/ravintolassa yhdessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi