Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikein joulun "ihme"... Helvetti!

Vierailija
25.12.2014 |

Tein aamulla raskaustestin ja taddaa positiivinen. Suututtaa, koska pillerit joita olen syönyt muutaman vuoden, pettivät pahemman kerran. Lapsi ei tosiaan ole toivottu. Olen vasta 21-vuotias ja koulu kesken. Töitä teen osa-aikaisena siivoojana, joten omia varoja ei paljoa ole. Mies käy ihan kokoaikatyössä, mutta en halua, että hän joutuisi meitä kaikkia elättämään. Ja toisaalta abortti tuntuu vähän pahalta, koska aina ajattelin nuorempana, että kyllä jo parikymppisenä voi lapsia tehdä, kun onhan silloin jo "aikuinen". Mutta jotenkin kaikki suunnitelmat mitä on (oma yritys, matkustelu) jäisivät jos lapsi syntyisi. Että sellaista. Hiton hyvää joulua...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi noita suunnitelmia estä :)

Vierailija
2/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitko pistää siivousyrityksen pystyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jättänyt pillerit syömättä.

Vierailija
4/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ylipainoinen tai onko pillereitä unohtunut ottaa?

Vierailija
5/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja tilanne, mutta kyllä sinä pärjäät, teitpä kumman päätöksen tahansa. Asioilla on tapana järjestyä, tavalla tai toisella. Hyvää joulua kaikesta huolimatta.

Vierailija
6/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi tuo leivän.. ;)

Vierailija
7/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aa. Voi ei! Itse eilen kanssa luulin, että minulle tulisi tuo sama tilanne kuin sinulle, kun kuukautiseni tulivat harvinaisen myöhässä, vaikka itsekin olen monta vuotta syönyt pillereitä. Itkin jo valmiiksi sitä kuinka en halua abortin kaltaiseen toimenpiteeseen ja tappaa ketään, mistä voisi mahdollisesti tulla terve ihminen, sekä sitä että itse olen liian nuori ja todellakin epäkypsä äidiksi.

Tuo on aivan kamalaa, että joudut kokemaan tuollaisen tilanteen! Mutta mihin ratkaisuun sitten päädytkin, se on se juuri oikea ratkaisu asiaan. Tsemppiä!

Vierailija
8/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:35"]Ei se lapsi noita suunnitelmia estä :)
[/quote] Kyllä se lapsi vaan valitettavasti ainakin hidastuttaaa ja tekee asioista tuossa iässä hankalampaa. Ap:n mieskään ei todnäk ole tuleva aviomies, haluaako ap jäädä tieten tahtoen yh-äidiksi? Ei ehdi opiskella kun täytyy hoitaa lasta. Olen aina ollut sitä mieltä, että lapset tehdään silloin kun on vakituinen, hyvä- tai okpalkkainen työpaikka, ja ennen kaikkea: ensin naimisiin. Ei kannata pitää lasta jos ei ole täysin sitoutunut toiseen, ellei sitten halua kasvattaa lasta yksin ja mahdollista uusperhe-elämää myöhemmin.

Vierailija
9/9 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin naimisiin? Elätkö sä vielä 60-luvulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme