Petin miestä jouluaattona
Palasi työmatkalta vasta myöhään illalla. Alkuillasta oli naapurin yksinasuva mies sovitusti seurana jouluaterialla ja yksi asia johti toiseen ja päädyimme harrastamaan villiä seksiä. Ihan kauhea olo. Mies vonkaa, enkä ole vielä ehtinyt eilisen jäljiltä suihkuun. Pitäisikö kertoa? Epäilen että mies on itse reissuillansa pettänyt myös.. Tuntuu että haluaisin nyt vain nauttia joulusta enkä riidellä.....
Kommentit (17)
Mitä turhista ressaamaan, kerrot joulun ihmeestä sitten aikanaan...
Käy suihkussa, mieti käytöstäsi pyhien ajan ja kerro sitten viikonloppuna. MUTTA älä anna miehellesi, hänelle tulisi vain hyväksikäytetty olo jälkeenpäin.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:05"]Älä kerro.
[/quote]
Jos olet varma että yhteen kertaan jäi ja koskaan ei tule toistumaan niin älä kerro.
Ei kannata kertoa. Mutta älä pane uudestaan. Mee nyt pesemään ne naapurin ukon spermat pillustas ja laita sitten miehelles hyvä ateria.
Miehet tekee tuota jatkuvasti.Oo niinku et oiskaan.
Mitään suihkua tarvita, päästä miehesi liukkaille. Mikään ei ole kiihottavampaa kun panna spermasta pillua.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:00"]
Palasi työmatkalta vasta myöhään illalla. Alkuillasta oli naapurin yksinasuva mies sovitusti seurana jouluaterialla ja yksi asia johti toiseen ja päädyimme harrastamaan villiä seksiä. Ihan kauhea olo. Mies vonkaa, enkä ole vielä ehtinyt eilisen jäljiltä suihkuun. Pitäisikö kertoa? Epäilen että mies on itse reissuillansa pettänyt myös.. Tuntuu että haluaisin nyt vain nauttia joulusta enkä riidellä.....
[/quote]
Miten sairaan kiireistä tuo naisten jouluhössötys oikein on, ei ehditä edes suihkuun jouluaattoiltana eikä jouluaamuna?
[/quote]
Erikoinen tapa sulla nauttia joulusta, mahtaakohan ihan muodostua perinteeksi? :DD "Aattona mulla on perinteisesti ollut tapana käydä naapurusto läpi ja jakaa joulupiparia halukkaille."
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:51"]
[/quote]
Erikoinen tapa sulla nauttia joulusta, mahtaakohan ihan muodostua perinteeksi? :DD "Aattona mulla on perinteisesti ollut tapana käydä naapurusto läpi ja jakaa joulupiparia halukkaille."
[/quote]
no mikäs siinä, se on sitä antamisen iloa
Petä, salaa, valehtele! Ei noin neuvo tervejärkiset naiset toisiaan. Täällä mekastavat mielenvikaiset ämmät!
Luen mieluummin, mitä Laasanen on saanut selville naisten...
Olet typerys. Miten kestät itseäsi?