Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori nainen! Elämä vamina on oikein hyvä vaihtoehto

Vierailija
25.12.2014 |

Olen naimisissa, ja miesehdokkaita on aina riittänyt, mutta tähänastinen elämänkokemukseni kyllä sanoo, että vapaaehtoinen miehettömyys on oikein hyvä vaihtoehto. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen suositellut nuorille miehille eli pysyä ilman vakituista naista naista. Mitä duunipaikalla olen seurannut, alkaa valistustyö kantaa hedelmää, +30 vuotiaiden sinkkumiesten määrä kasvussa kun ovat ottaneet onkeensa mokanneen ohjeet. Ymmärtävät ettei naisella ole mitään sellaista tarjota, minkä takia kannattaisi luopua oikeasti vapaudestaan päättää tekemisistään ja menemisistään.

Moni nuorukainen munaa hommansa "pinpin lumossa" 20-30 vuotiaana, itsekin olen yksi niistä. +30 vuotiaana alkaa jo järki luistamaan, mutta se tulee auttamatta liian myöhään.

Vierailija
2/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osittain samaa mieltä. Itse tapailen miehiä, koska haluan läheisyyttä ja seuraa - tosin en suhteeseen kenenkään kanssa lähde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:01"]

Samaa olen suositellut nuorille miehille eli pysyä ilman vakituista naista naista. Mitä duunipaikalla olen seurannut, alkaa valistustyö kantaa hedelmää, +30 vuotiaiden sinkkumiesten määrä kasvussa kun ovat ottaneet onkeensa mokanneen ohjeet. Ymmärtävät ettei naisella ole mitään sellaista tarjota, minkä takia kannattaisi luopua oikeasti vapaudestaan päättää tekemisistään ja menemisistään.

Moni nuorukainen munaa hommansa "pinpin lumossa" 20-30 vuotiaana, itsekin olen yksi niistä. +30 vuotiaana alkaa jo järki luistamaan, mutta se tulee auttamatta liian myöhään.

[/quote]Ota ero, ei sitä akkaa ole pakko loppuelämää katsella. Maailma on täynnä ihania naisia, kimppuun vain. Et sä vaimoa ja lapsia tarvitse voidaksesi ottaa ilon irti naisista.

Vierailija
4/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:07"]

Ota ero, ei sitä akkaa ole pakko loppuelämää katsella. Maailma on täynnä ihania naisia, kimppuun vain. Et sä vaimoa ja lapsia tarvitse voidaksesi ottaa ilon irti naisista.

[/quote]

Niin otankin, heti kun nuorimmainen lentää pesästä. Sinänsä ei tässä keskiluokkaisessa lähiöelämässä mitään vikaa ole, mutta sitä tuntuu vain elävänsä muiden ehdoilla/tarpeiden mukaan eikä itselleen.

Ja niin hölmö en ole että alkaisin vehtaamaan naisten kanssa, sitä laatua tullut ihan tarpeeksi harjoitettua ennen tätä emämunausta. Ei tässä "vieraisiin" pääsemisen takia haaveilla vapaudesta, vaan siitä että saisi oikeasti päättää mitä tekee elämällään. Tämä vaan olisi pitänyt osata ymmärtää jo 20 vuotta sitten, mutta kuten noin 95% nuoria miehiä, niin "häntä" vie järjen sijaan ja sitä tekee typeriä kauaskantoisia päätöksiä jotka eivät oikeasti ole edes omia päätöksiä...

Vierailija
5/5 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:13"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:07"]

Ota ero, ei sitä akkaa ole pakko loppuelämää katsella. Maailma on täynnä ihania naisia, kimppuun vain. Et sä vaimoa ja lapsia tarvitse voidaksesi ottaa ilon irti naisista.

[/quote]

Niin otankin, heti kun nuorimmainen lentää pesästä. Sinänsä ei tässä keskiluokkaisessa lähiöelämässä mitään vikaa ole, mutta sitä tuntuu vain elävänsä muiden ehdoilla/tarpeiden mukaan eikä itselleen.

Ja niin hölmö en ole että alkaisin vehtaamaan naisten kanssa, sitä laatua tullut ihan tarpeeksi harjoitettua ennen tätä emämunausta. Ei tässä "vieraisiin" pääsemisen takia haaveilla vapaudesta, vaan siitä että saisi oikeasti päättää mitä tekee elämällään. Tämä vaan olisi pitänyt osata ymmärtää jo 20 vuotta sitten, mutta kuten noin 95% nuoria miehiä, niin "häntä" vie järjen sijaan ja sitä tekee typeriä kauaskantoisia päätöksiä jotka eivät oikeasti ole edes omia päätöksiä...

[/quote]

Elämme mielenkiintoisia aikoja - erityisesti tulevaisuudessa. 

Vaan totta on että elämä ilman vakikumppania antaa mahdollisuuden tehdä elämästään omannäköistä.       Ei naimattomana eläminen tarkoita itsensä laiminlyömistä - jos kohta siihenkin valitettavan moni sortuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi