Huvittaa keräilykampanjoihin hurahtavat ihmiset
Markkinamiehet keksineet hyvän keinon höynäyttää ihmisiä. Asiakkaat ajattelevat tekevänsä hyvän diilin kun ostavat 100e tavaraa ja saavat 20e arvoisen palkinnon. Ei ihme, että Suomessa on niin paljon maksuhäiriöitä kun moni ei tällaista yhtälöä ymmärrä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huvitu vain. Mulla on kaksi Marimekon pyyhettä ja pussilakanat, jotka ostin K-kaupan keräilykampanjan korteilla. Keräsin tarroja ihan tavallisten ruokaostosten yhteydessä.
Olitko haaveillut jo vuosia nuista Marimekko tavaroista?
Nuista?
Unelmoin Patek Philippe kellojen kokoelmasta. Niitä sitten sovittelisin, että mikähän olotila tänään on ja saisin serotoniini suihkun
Live elämässä en tietoisesti kerää mitään. Vaellus tarvikkeita kertyy sen vuoksi, kun pitää koko ajan terveyden vuoksi saada kevyempää kannettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No huvitu vain. Mulla on kaksi Marimekon pyyhettä ja pussilakanat, jotka ostin K-kaupan keräilykampanjan korteilla. Keräsin tarroja ihan tavallisten ruokaostosten yhteydessä.
Olitko haaveillut jo vuosia nuista Marimekko tavaroista?
Totta vatussa, muutenhan olisi ostanut ne toisesta kaupasta keskoslaisten hintaa edullisemmin.
Ilmeisesti nämä kampanjat eivät ole sulle tuttuja. Niitä saa siis ostaa merkittävästi alennetuilla hinnoilla. En nyt enää muista, paljonko maksoivat, alennus oli huomattava.
En ollut haaveillut vuosia kyseisistä Marimekko-tuotteista.
On ne tuttuja ja joka kerralla se "merkittävästi allennetuilla hinnoilla" hinta on kuitenkin ollut kokonaisuudessaan kalliimpi kuin rahalla muualta ostaen. Varsinkin, kun on huomioinut, että keräilymerkkejä saadakseen joutuu normaalihintaisista tuotteista maksamaan parinkymmenen prossan keskoslisän. Tulee siinä kampanjakeräilyaarteille hintaa!
Siis sun mielestä K-kaupassa on 20 % korkeammat hinnat kuin muualla...?
Jotain erikoistarjouksia lukuunottamatta näin on. Ei ole mikään mielipidekysymys, vaan karu fakta.
Käytän Orionin mm. Aqualania, Carpalania ja Bevita R:ää päivittäin. Miksi en keräisi samalla itselleni palkintoa? Vain siksi, etten olisi hurahtanut?
Mä olen kerännyt naisia ympärilleni. Voin vierailla korona aikaan lähi kylissä täysihoidolla ilmaiseksi. Kätevää.
Ei sinua oikeasti huvita vaan harmittaa.
Minä osallistun aina keräilyihin, jos ne saa normaaliostoksillani. Sääli, etten huomannut Fazerin keräilyä aikaisemmin, olisi saatu paljon enemmänkin, jos olisi ollut alkukuun kuitit tallessa.
Orionin keräilystä olen saanut joskus jotain, monta kertaa on jäänyt keräilykortti paljon vajaaksi.
Serlan keräilyä varten ei taidettu ostaa yhtään serlan tuotetta, lapsi kyseli merkit sukulaisilta, jotka eivät olleet kiinnostuneet keräilystä. En tiedä, puhuiko isoäitinsä ostamaan Serlaa vai ostiko tämä sitä muutenkin. Sai merkkejä myös tädiltään ja ukin perheeltä. Voisi varmaan laittaa repun ja oravat myyntiin.