Miehet: ovatko harteikkaat naiset seksikkäitä?
Eli siis Y-kirjaimen muotoinen vartalo, leveähköt hartiat, paksuhkot olkavarret, kapeahko lantio ja suuret rinnat. Itse olen aivan heikkona kyseiseen vartalotyyppiin naisilla.
T. Bi-nainen
Kommentit (35)
Ovat. Ovat. Sellainen Crace Jones tyylinen amatzoni. Nam nam. Androgyyni huiskea nainen näyttää kaapin paikan. Kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Entä X vartaloinen kuitenkin leveät hartiat ja isokokoinen nainen muutenkin? Kelpaako? Pienet tissit.
Monille kelpaa varmasti hyvin, mutta mä tykkään aloituksen mukaisista vartaloista. Oikeastaan just yhdestä varsinkin eli mun ihastuksestani, joka on muutenkin aivan upea. Niin paras. ❤
Vierailija kirjoitti:
Ovat. Ovat. Sellainen Crace Jones tyylinen amatzoni. Nam nam. Androgyyni huiskea nainen näyttää kaapin paikan. Kyllä.
Todellakin 😍❤👍
Niin seksikkäitä kui naiset vain voivat mielestäni olla.
T. Homo isolla H:lla
Nainen, jolla on lihaksikkaat kädet ja hartia, kapea vyötärö, leveä lantio, lihaksikas ja pyöreän timmi peppu ja vahvat reidet ja pohkeet on seksikkyyden huipentuma...ja terhakat, keskikokoiset tissit ja vähän pyöreyttä masussa. Ai että... onneksi olen nainut sellaisen, tosin nuorena oli hoikka ja timmi ja pikkutissinen, mutta silloinkin oli ihana. Nyt vaan vielä ihanampi, kun on naisistunut. Naiset on ihania, mutta oma on aina paras 😍😍❤️❤️❤️
Mietinmie kirjoitti:
Nainen, jolla on lihaksikkaat kädet ja hartia, kapea vyötärö, leveä lantio, lihaksikas ja pyöreän timmi peppu ja vahvat reidet ja pohkeet on seksikkyyden huipentuma...ja terhakat, keskikokoiset tissit ja vähän pyöreyttä masussa. Ai että... onneksi olen nainut sellaisen, tosin nuorena oli hoikka ja timmi ja pikkutissinen, mutta silloinkin oli ihana. Nyt vaan vielä ihanampi, kun on naisistunut. Naiset on ihania, mutta oma on aina paras 😍😍❤️❤️❤️
Olet onnekas. Itse saatan vain haaveilla kauniista naisesta.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Niin seksikkäitä kui naiset vain voivat mielestäni olla.
T. Homo isolla H:lla
Naisesta tykkäämisen ei tee kenestäkään homoa. No olen kyllä bi, mutta tykkään enemmän naisista, kaikenlaisista, mutta jos aloitukseen vertaa, niin lauteita pitää kyllä naiselta löytyä ja muotoja. Mieheltä taas päinvastoin, laihan lihaksikas kroppa on ihana
Vierailija kirjoitti:
Mietinmie kirjoitti:
T. Ap
Kiitos, oletko siis nainen? Mun vaimo on myös vähän naisiin päin, vaikka onkin hetero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tapauksesta. Juoksija Latvala ei ole ihannenaiseni kropaltaan.
On hänellä hieno vartalo, tosin lantio voisi olla vieläkin kapeampi. Ihan joka nainen ei saa niin upeaa vartaloa, vaikka treenaisi jatkuvasti.
Eiiii! Naisella pitää olla leveä lantio, vaikka olisi hoikka ja lihaksikas. No, makuasioista on turhaa riidellä.
Mietinmie kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietinmie kirjoitti:
T. Ap
Kiitos, oletko siis nainen? Mun vaimo on myös vähän naisiin päin, vaikka onkin hetero.
Olen nainen itsekin. Kuulostaa hyvältä kyllä. ❤
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Y-mallinen vartalo naisella = kreikkalainen jumalatar
Kreikkalaisilla jumalattarilla ei ole leveitä hartioita. Avaa historiankirja ja katso millaisia patsaita niistä veistettiin.
Uimarinaisilla on leveät hartiat ja he ovat seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Y-mallinen vartalo naisella = kreikkalainen jumalatar
Kreikkalaisilla jumalattarilla ei ole leveitä hartioita. Avaa historiankirja ja katso millaisia patsaita niistä veistettiin.
Tarkoitan Niken patsasta ja erilaisia Artemis-/Diana-aiheisia (metsästyksen jumalatar) patsaita.
Vierailija kirjoitti:
Uimarinaisilla on leveät hartiat ja he ovat seksikkäitä.
Kyllä. Monacon Charlene. ❤
Entä X vartaloinen kuitenkin leveät hartiat ja isokokoinen nainen muutenkin? Kelpaako? Pienet tissit.