Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: ovatko harteikkaat naiset seksikkäitä?

Vierailija
21.10.2021 |

Eli siis Y-kirjaimen muotoinen vartalo, leveähköt hartiat, paksuhkot olkavarret, kapeahko lantio ja suuret rinnat. Itse olen aivan heikkona kyseiseen vartalotyyppiin naisilla.

T. Bi-nainen

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä X vartaloinen kuitenkin leveät hartiat ja isokokoinen nainen muutenkin? Kelpaako? Pienet tissit.

Vierailija
22/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Ovat. Sellainen Crace Jones tyylinen amatzoni. Nam nam. Androgyyni huiskea nainen näyttää kaapin paikan. Kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä X vartaloinen kuitenkin leveät hartiat ja isokokoinen nainen muutenkin? Kelpaako? Pienet tissit.

Monille kelpaa varmasti hyvin, mutta mä tykkään aloituksen mukaisista vartaloista. Oikeastaan just yhdestä varsinkin eli mun ihastuksestani, joka on muutenkin aivan upea. Niin paras. ❤

Vierailija
24/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovat. Ovat. Sellainen Crace Jones tyylinen amatzoni. Nam nam. Androgyyni huiskea nainen näyttää kaapin paikan. Kyllä.

Todellakin 😍❤👍

Vierailija
25/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin seksikkäitä kui naiset vain voivat mielestäni olla.

T. Homo isolla H:lla

Vierailija
26/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, jolla on lihaksikkaat kädet ja hartia, kapea vyötärö, leveä lantio, lihaksikas ja pyöreän timmi peppu ja vahvat reidet ja pohkeet on seksikkyyden huipentuma...ja terhakat, keskikokoiset tissit ja vähän pyöreyttä masussa. Ai että... onneksi olen nainut sellaisen, tosin nuorena oli hoikka ja timmi ja pikkutissinen, mutta silloinkin oli ihana. Nyt vaan vielä ihanampi, kun on naisistunut. Naiset on ihania, mutta oma on aina paras 😍😍❤️❤️❤️

Vierailija
27/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinmie kirjoitti:

Nainen, jolla on lihaksikkaat kädet ja hartia, kapea vyötärö, leveä lantio, lihaksikas ja pyöreän timmi peppu ja vahvat reidet ja pohkeet on seksikkyyden huipentuma...ja terhakat, keskikokoiset tissit ja vähän pyöreyttä masussa. Ai että... onneksi olen nainut sellaisen, tosin nuorena oli hoikka ja timmi ja pikkutissinen, mutta silloinkin oli ihana. Nyt vaan vielä ihanampi, kun on naisistunut. Naiset on ihania, mutta oma on aina paras 😍😍❤️❤️❤️

Olet onnekas. Itse saatan vain haaveilla kauniista naisesta.

T. Ap

Vierailija
28/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin seksikkäitä kui naiset vain voivat mielestäni olla.

T. Homo isolla H:lla

Naisesta tykkäämisen ei tee kenestäkään homoa. No olen kyllä bi, mutta tykkään enemmän naisista, kaikenlaisista, mutta jos aloitukseen vertaa, niin lauteita pitää kyllä naiselta löytyä ja muotoja. Mieheltä taas päinvastoin, laihan lihaksikas kroppa on ihana

Vierailija
29/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietinmie kirjoitti:

T. Ap

Kiitos, oletko siis nainen? Mun vaimo on myös vähän naisiin päin, vaikka onkin hetero.

Vierailija
30/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tapauksesta. Juoksija Latvala ei ole ihannenaiseni kropaltaan.

On hänellä hieno vartalo, tosin lantio voisi olla vieläkin kapeampi. Ihan joka nainen ei saa niin upeaa vartaloa, vaikka treenaisi jatkuvasti.

Eiiii! Naisella pitää olla leveä lantio, vaikka olisi hoikka ja lihaksikas. No, makuasioista on turhaa riidellä.

Vierailija
31/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietinmie kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietinmie kirjoitti:

T. Ap

Kiitos, oletko siis nainen? Mun vaimo on myös vähän naisiin päin, vaikka onkin hetero.

Olen nainen itsekin. Kuulostaa hyvältä kyllä. ❤

T. Ap

Vierailija
32/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Y-mallinen vartalo naisella = kreikkalainen jumalatar

Kreikkalaisilla jumalattarilla ei ole leveitä hartioita. Avaa historiankirja ja katso millaisia patsaita niistä veistettiin.

Vierailija
33/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimarinaisilla on leveät hartiat ja he ovat seksikkäitä.

Vierailija
34/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Y-mallinen vartalo naisella = kreikkalainen jumalatar

Kreikkalaisilla jumalattarilla ei ole leveitä hartioita. Avaa historiankirja ja katso millaisia patsaita niistä veistettiin.

Tarkoitan Niken patsasta ja erilaisia Artemis-/Diana-aiheisia (metsästyksen jumalatar) patsaita.

Vierailija
35/35 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimarinaisilla on leveät hartiat ja he ovat seksikkäitä.

Kyllä. Monacon Charlene. ❤