Miehet: ovatko harteikkaat naiset seksikkäitä?
Eli siis Y-kirjaimen muotoinen vartalo, leveähköt hartiat, paksuhkot olkavarret, kapeahko lantio ja suuret rinnat. Itse olen aivan heikkona kyseiseen vartalotyyppiin naisilla.
T. Bi-nainen
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiihottaa. Etenkin jos tytöllä olisikin yllätyksenä suuri pippeli siellä stringeissä piilossa. ;P
No näin ap:na minua kiihottaa juuri se naisen ihanainen omenapiiras siellä. 😋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiihottaa. Etenkin jos tytöllä olisikin yllätyksenä suuri pippeli siellä stringeissä piilossa. ;P
Äpfelstrudel?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äpfelstrudel?
Sepä juuri.
Ei ne itsessään ole erityisen seksikkäitä piirteitä.
Siitä huolimatta kuvatun kaltainen nainen voi olla erittäin seksikäs, se on niin monen muunkin asian summa.
Vierailija kirjoitti:
Typerä off topic ja pahoittelut siitä, mutta miten suuri pippeli mahtuu pieniin stringeihin? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei ne itsessään ole erityisen seksikkäitä piirteitä.
Siitä huolimatta kuvatun kaltainen nainen voi olla erittäin seksikäs, se on niin monen muunkin asian summa.
Ooh ja aah...usein ne muutkin hyvät piirteet yhdistyvät näihin alfanaaraisiin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Siihen vielä ylitreenattu miesperse, yörgh
Hmm, ei vaan sellainen oikein soma, ulkoneva ja pyöreä, maltillisen kokoinen peba. 😍
Luen tässä Nuoren Wertherin kärsimyksiä ja riudun rakkaudestani ihanaan *****-nimiseen. Puspus sinne jonnekin. ❤
Minulta löytyy melko leveät hartiat, mutta sitä "tasapainottamaan" löytyy myös naisellinen lantio ja pyöreä beba. Ei varsinaisesti kiinnosta kuka tykkää ja kuka ei, sillä itse oppinut tykkäämään hartioistani. Antaa ryhdikkään ja sporttisen ilmeen. Jokaiselle löytyy kai ottajansa ja makuja on erilaisia. Minun leveähköt hartiani eivät ole haitanneet kysyntää.
Vierailija kirjoitti:
Minulta löytyy melko leveät hartiat, mutta sitä "tasapainottamaan" löytyy myös naisellinen lantio ja pyöreä beba. Ei varsinaisesti kiinnosta kuka tykkää ja kuka ei, sillä itse oppinut tykkäämään hartioistani. Antaa ryhdikkään ja sporttisen ilmeen. Jokaiselle löytyy kai ottajansa ja makuja on erilaisia. Minun leveähköt hartiani eivät ole haitanneet kysyntää.
Mainitsemasi tyyppinen vartalo on erittäin kaunis. Pidän ryhdikkäistä ja sporttisista naisista.
Riippuu tapauksesta. Juoksija Latvala ei ole ihannenaiseni kropaltaan.
Y-mallin vartaloisilla naisilla ei taida olla edes selluliittia ja näyttävät aivan upeilta uima-asuissa. Silmät lepäävät heissä.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tapauksesta. Juoksija Latvala ei ole ihannenaiseni kropaltaan.
On hänellä hieno vartalo, tosin lantio voisi olla vieläkin kapeampi. Ihan joka nainen ei saa niin upeaa vartaloa, vaikka treenaisi jatkuvasti.