Aion elää 50-vuotiaaksi, max. 60-vuotiaaksi
En siis pääse eläkkeelle. Mitä te tekisitte, jos vuodessa olisi 2 viikkoa vapaata ja haluaisitte sisällyttää niihin noita eläkepäivien juttuja? Tähän ei nyt siis lasketa viikonloppuja.
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Ok
Tässä oli myös kysymys.
AP
Olen kohta 50 v ja olen hyvässä kunnossa. Toivon, että voisin elää suht terveenä 80-90 vuotiaaksi.
Jos ei olisi koronaa, lähtisin käymään Keski-Euroopan luontokohteissa, jotka sijaitsevat Alpeilla.
Kun on korona, katsoisin säätutkasta sateettoman hetken ja kävisin luonnossa liikkumassa. Ja jos aurinko hetkenkin pilkottaisi, kävisin ulkona.
Söisin, nukkuisin, saunoisin, lukisin ja ajattelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok
Tässä oli myös kysymys.
AP
Ok, mutta en kyllä ymmärrä mitä oikeastaan kysyt..?
Tarkenna. En ymmärrä mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sun exit -suunnitelma on?
En aio jakaa sitä täällä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 50 v ja olen hyvässä kunnossa. Toivon, että voisin elää suht terveenä 80-90 vuotiaaksi.
Kivat sulle. Meikä on jo 20 niin saatanan ruma, että pitäis jo nyt harkita äkkilähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei olisi koronaa, lähtisin käymään Keski-Euroopan luontokohteissa, jotka sijaitsevat Alpeilla.
Kun on korona, katsoisin säätutkasta sateettoman hetken ja kävisin luonnossa liikkumassa. Ja jos aurinko hetkenkin pilkottaisi, kävisin ulkona.
Söisin, nukkuisin, saunoisin, lukisin ja ajattelisin.
Eka oli hyvä, muut shaissee.
AP
On tämäkin palsta täynnä ihmeellisiä jeesustelijoita.
Törsäisin perkeleesti nyt ja sitten ryhtyisin toimeentulotuen asiakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Törsäisin perkeleesti nyt ja sitten ryhtyisin toimeentulotuen asiakkaaksi.
Niin eli lopettaisin työt. Luonnollisesti.
Joku vuosi meni töissä että ei ollut kun tuo pari viikkoa vapaata ja harvoin viikonloppunakin. Hyvin jaksoi dollarin kuvat silmissä kiiluen. Voin sanoa että kyllä kannattikin. Nyt voi jo nauttia vapaudesta ja vain harrastaa.
Olen 65-vuotias ja jäin varhennetulle vanhuuseläkkeelle jo vuosia sitten. Elämä on just nyt parasta. Lastenkin perheillä on kaikki hyvin ja itse saan elellä huolettomasti.
Ei ole velkaa mihinkään suuntaan. Asuntonikin ostin käteisellä. Elämä on hyvää.
up