eikö teillä oo parempaa tekemistä?
Hei kaikki.
Eikö teillä oikeesti oo parempaa tekemistä jouluaattona kun valittaa vauvafoorumilla omista miehistänne?
Kommentit (13)
Tuskin kukaan täällä ihan taukoamatta on. Päivähän on pitkä, jos ei tee töitä. Ei sitä telkkariakaan jaksa jatkuvasti katsoa ja lapsia meillä ei ole. Ruoat jo valmiina ja seurusteltu on.
Olen yksin kotona. Ei miestä, ei lapsia ja välit on katkenneet vanhempiin. Bonuksena olen työtön. En juhli joulua. Ei ole mitään jouluruokaa eikä koristeita. Päivä ei eroa mitenkään muista.
EN MÄÄ VALITA KENENKÄÄN MIEHESTÄ. ENKÄ TODELLAKAAN OMASTA MIEHESTÄ
Mun mies on kakkapää eikä halua mun kiehnäävän ettei vaan ala vaikka seisoa, niin mökötän vessassa.
Mitä sää teet vauva foorumilla jos ei lapsia löydy O.o
[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:59"]
Mitä sää teet vauva foorumilla jos ei lapsia löydy O.o
[/quote]
Siis tätä en oikeasti tajua. Miten voi olla niin vaikea ymmärtää, että tämä palsta on todella monelle ennen kaikkea AIHE VAPAA -palsta, ei vauva-palsta? Täältä nyt löytyy keskusteluja ihan laidasta laitaan ja navigointi on helpompaa kuin jollain toisella palstalla.
Mä en valita, äsken yhdessä ketjussa juuri kehuin miestä ja anoppia. :)
Nyt makoilen sohvalla ja lepäilen, raskaus yli lasketun ajan eikä oikein jaksa tehdä mitään. Muut lähti käymään haudoilla, joten ajattelin tässä maatessa palstailla. :)
Tämä olisi voinut olla oma viestini. Sama täällä. Kaikkea hyvää sinulle. Ihanaa, että en ole ainoa.
mitäpä tässä niin ihmeellistä muutakaan olis, on käyty haudoilla ja syöty, muutamat lahjat vaihdettu. nyt odotellaan saunaan pääsyä. minusta olis mukava vaikka pelailla jotain, mutta muut ei innostu. oma perhe vaan koolla niin ei sitä juttuakaan loputtomiin riitä ja pakkasta sen verran että ulkoilu ei maistu.
No,eipä näytä ap:llä olevan parempaa tekemistä kuin aloitella tyhjää ketjua.
Kaikki kirjoittamani asiat ovat hyvin tärkeitä. Ole kiltti ja elä hauku minua. Loukkaannun hyvin suuresti.
Ei ole muuta tekemistä kuin valittaa miehestäni jouluaattona, tänne tosin en ole vielä avautunut:
Mies suututti minut, veti nokka pitkällä kunnon mökötystä puoli päivää ja pakeni lapsemme kanssa anoppilaan viettämään joulua!!
Terveisiä täältä sängynpohjala, hilpeää on tunnelma kertakaikkiaan!
Ei ole eikä näköjään sullakaan.