Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, haittaako deittailun kannalta jos 35v mies asuu vuokralla, eikä omaisuutta ole muutenkaan kertynyt?

Vierailija
21.10.2021 |

Tilillä on 900e

Haittaako se?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi, ei kuitenkaan muutettaisi yhteen.

Vierailija
2/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittaa se, että sä kyselet joka päivä täällä näitä typeriä kysymyksiä. Lopeta nyt jo 😒

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No enpä koskaan deittieni tilinsaldoa kysele. Jos deitti sen kertoo varsinkaan ensimmäisillä treffeillä, jatkoa ei tule. 

Vierailija
5/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään haittaisi. Itse en kuitenkaan ala ketään elättämään ainakaan heti suhteen ensi metreillä, joten jos pärjää omillaan riittää se mulle.

Vierailija
6/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ole väliä. Aika moni meistä tekee pätkätöitä, asuu vuokralla, talous ja tulevaisuus jossain määrin epävarmaa.

Vierailija
7/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoohan se  miehestä, jos on yli 50 v. ja asuu vuokralla sekä elää vanhempien perintörahoilla ja sossun tuilla. Mikäs siinä jos nainen on samanlainen talousnero niin heillähän on jo paljon yhteistä. Varakas nainen on pian köyhä kuin kirkonrotta jos ryhtyy leikkiin sellaisen miehen kanssa.

Vierailija
8/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. En aio asua kenenkään kanssa enkä maksele kenenkään menoja, joten omapa on asiansa.

Vierailija
9/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoohan se  miehestä, jos on yli 50 v. ja asuu vuokralla sekä elää vanhempien perintörahoilla ja sossun tuilla. Mikäs siinä jos nainen on samanlainen talousnero niin heillähän on jo paljon yhteistä. Varakas nainen on pian köyhä kuin kirkonrotta jos ryhtyy leikkiin sellaisen miehen kanssa.

Varakkaan naisen luulisi olevan älykkäämpi kuin luuserimiehen.

Vierailija
10/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa jos olet komea lihaksikas (ei mahaturvonnut mentula) 190cm.

Vierailija
11/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Kunhan mies ei ole epävarma siitä että itse olen ostanut ensiasunnon 24-vuotiaana ja rahaa on tilillä 18 000e. :D

N30

Vierailija
12/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaisi. Kyllä tuossa iässä jokaisella nyt pitäisi olla jo vähintään se oma asunto ja säästöjä enemmän kuin 900e. Kosee molempia sukupuolia.

Vierailija
13/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, itse olen 45 ja sun vuokralla. En tosin tapailisi noin nuorta miestä.

Vierailija
14/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä autisti?

Vierailija
15/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaisi. Kyllä tuossa iässä jokaisella nyt pitäisi olla jo vähintään se oma asunto ja säästöjä enemmän kuin 900e. Kosee molempia sukupuolia.

Miten pk-seudulla ostetaan yksin asunto?

Vierailija
16/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse sen rikkaampi, joten ei haittaa. Eikä haittaisi, vaikka olisinkin rikkaampi. En etsi elättäjää.

Vierailija
17/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole itse sen rikkaampi, joten ei haittaa. Eikä haittaisi, vaikka olisinkin rikkaampi. En etsi elättäjää.

Mutta miten nainen voi pariutua köyhemmän miehen kanssa?

Sehän sotii naisen perusbiologiaa vastaan

Vierailija
18/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin tehdään tarjous. Jos myyjä hyväksyy sen, tehdään kauppakirjat yms. Sitten laitetaan myyjälle joko rahaa sovittu määrä. Eli ihan samalla tavalla ostetaan pk-seudulla kuin muuallakin maailmassa. Ja kyllä, pk-seudulla on myös asuntoja, jotka maksavat sen verran, että yksinkin saa niihin lainan, jos ei pääomaa ole omasta takaa. 

Vierailija
19/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin tehdään tarjous. Jos myyjä hyväksyy sen, tehdään kauppakirjat yms. Sitten laitetaan myyjälle joko rahaa sovittu määrä. Eli ihan samalla tavalla ostetaan pk-seudulla kuin muuallakin maailmassa. Ja kyllä, pk-seudulla on myös asuntoja, jotka maksavat sen verran, että yksinkin saa niihin lainan, jos ei pääomaa ole omasta takaa. 

Kaikkia ei ehkä kiinnosta ottaa pankkilainaa, että saa ” omat seinät”.

Elämässä on muutakin 3 kymppisenä varsinkin.

Vierailija
20/23 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkia ei ehkä kiinnosta ottaa pankkilainaa, että saa ” omat seinät”.

Elämässä on muutakin 3 kymppisenä varsinkin.

No se on sitten eri tarina. Minä vastasin vain kysymykseen, miten asunto ostetaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme