Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä joulussa tympii juuri nyt?

Vierailija
24.12.2014 |

Otsikossa se jo tulikin.

Itseä tympii mies, joka vielä nukkuu. Haluaisin jo joulusaunaan ja aamupalalle kinkkua maistelemaan ;)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että en saa enää unta. Tarkoitus oli nukkua kymmeneen asti.

Vierailija
2/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että on kylmä ja olen kipeänä, mutta en voi vaihtaa työasua pois, kun olen töissä vielä klo 17 asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ollut kovassa kuumeessa koko yön, saattaa joulu peruuntua ja se on lapsille kova paikka. .piti mennä aatoksi sukulaisiin..

Vierailija
4/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei voi olla kaikessa rauhassa monessa paikassa yhtä aikaa.

Niin monella tavalla tahtoisi joulun viettää...

Vierailija
5/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin meno ja jokaisena päivänä 12 tunnin vuoro...

Vierailija
6/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa.

Vierailija
7/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali, vali, vali....

Vierailija
8/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen anopilla ja olisin mieluummin oman perheeni luona. Mutta ihan mukavaa on täälläkin :) joulufiilis vaan puuttuu.,

Vierailija
9/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että kohtahan se jo on ohi ja työt jatkuvat.. Ei pitäisi miettiä tälläsiä mutta niin on :#

Vierailija
10/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki. En pidä joulusta ollenkaan.

Vierailija
11/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan minun vanhempien luona, missä on minun mielestä ainoa, oikea joulu. Mies on naama norsunvitulla ja on jo eilisen murjottanut, kun ei tykkää täällä. 

Vierailija
12/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että olen töissä

Vierailija
13/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies.
Kiukutteli kinkkua uuniin laittaessaan ja siirsi kiukun syyn minuun. Sovittelijana yritän puuhastella omiani ja välillä vähän jutellakin, mutta saan osakseni kyynistä narinaa ja päänaukomista.
Tietää ihan tasan, kuinka joulu on mulle tärkeä, joten vittumaisuuttaan pilasi sen - jälleen. Milloin on ollut kännissä, milloin darrassa, milloin kiukkuinen.

Viime hetken lahjatoive: tulkaa ja lyökää mua h**vetin isolla halolla päähän, jotta älyäisin lähteä tämän alkoholisti-narsistin luota.

Vierailija
14/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheinen on kuolemaisillaan.

Vierailija
15/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki, ihan kaikki. Olis ees töitä tänä vuonna niin tienais ees jotain.

Vierailija
16/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluhössötys. En ole jouluihminen, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi hössöttää ja olla innoissaan tästä. Onneksi pääsen kohta töihin.

Vierailija
17/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 09:11"]Jouluhössötys. En ole jouluihminen, enkä ymmärrä miksi minun pitäisi hössöttää ja olla innoissaan tästä. Onneksi pääsen kohta töihin.
[/quote]

Sama täällä! Heti tulee kyselyä ja ihmettelyä, jos ei haluaisi olla tuossa hössötyksessä ollenkaan mukana tai haluaisi olla kokonaan viettämättä joulua.

Vierailija
18/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin oli mies kovassa kuumeessa ja sitten töissä, eli sain yksin tehdä kaikki valmistelut... Kuusi on, mutta siinä on miehen mielestä väärät valot, en ole ehtinyt vielä koristelemaan. Anoppi lykkäsi kukan viemisen sukulaisille pidemmän matkan taakse meille eilen, hautausmaallekin pitäisi ehtiä nyt päivällä. Kinkun paisto venyi pikkutunneille miehen hidastelun takia, nukkuu nyt vielä itse ja mun pitäisi ehtiä suihkuun, laittaa meikit ja hiukset ja keittää puuro... Voi v, tää on niin kakkaa!!

Vierailija
19/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 07:50"]

Otsikossa se jo tulikin. Itseä tympii mies, joka vielä nukkuu. Haluaisin jo joulusaunaan ja aamupalalle kinkkua maistelemaan ;)

[/quote]

no ehkä se, että joillain on päällä ajatus 'täydellisestä joulusta ' ja jos se ei toteudu (eli ei voi kontrolloida kaikkia) , suututaan hirveästi - kuten aloittaja. 

Mene hyvä nainen saunaan yksin ja anna muiden kerrankin nukkua!

Vierailija
20/26 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssa ja pitäisi jaksaa vielä tehdä kaikenlaista. Onneksi perhe on ollut aktiivinen ja tekemisiä on loppujen lopuksi vähän. Kipeänä ne vain tuntuu ylivoimaisilta.