Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevyt viaton flirtti

Vierailija
23.12.2014 |

Kysymys naisille, eikä varsinaisesti seksistä, vaan naisen ajatusmaailmasta.

Vähän taustaa:

Olen hyvän päivän tuttu erään (sinänsä kauniin) naisen kanssa. Törmäämme arjessa ehkä kerran kuukaudessa. Molemmat ollaan naimisissa, hän minua kymmenkunta vuotta nuorempi. (Noin 30/40 ollaan)En ole noteerannut häntä oikeastaan mitenkään, sen "Moi!:n" lisäksi, muutama sana joskus ollaan vaihdettu. Ja sitä kivaa ulkonäköä nyt ei voi olla huomaamatta. Mutta siinäpä se sitten olikin.

Noh, viimeksi kun satuttiin samaan paikkaan, niin tervehdittiin ja hän oli juuri lähdössä. Hänellä sattui olemaan farkut jalassa ja kun hän poistui, en malttanut olla katsomatta perään "miten ne farkut takaa istuu" mutta sitähän tekee naisetkin, eikös.

Kun katsoin hänen peräänsä, hän katsoi olkansa yli minua silmiin!

Tämä tuli minulle vähän puskista, sillä en ollut huomannut hänenkään käytöksessään koskaan mitään erikoista. Mutta voi tavaton, että tilanne kuitenkin imarteli ja koko loppupäivä oli yhtä hymyä! Siitä odottamattomasta huomiosta tuli todella hyvä mieli! Minäkin vielä herätän jopa itseäni paljon nuorempien huomion:)

...Koska tulin itse tuosta niin hyvälle tuulelle, niin ajattelin, että miksen itse voisi myös tuottaa hyvää mieltä hänelle?

Jokin ele, kun taas kohtaamme (en voi tietää, milloin) jolla voisi viestiä, että huomasin, että huomasit! Ei sen enempää. (eikä vähempääkään) 

Kuvittele itsesi tuoksi naiseksi. Mikä olisi "se" ele/huomiominen, joka saisi sinut hymyilemään ja iloiseksi koko loppupäiväksi? Mies, joka on kääntänyt sinun pääsi, tekisi mitä?  Kertoen, että sinäkin miellytät silmääni.

Olenko jyvällä jos heitän kohdatessa poikamaisen hymyn ja kevyen silmäniskun? Elettä ei saisi käsittää muuksi kuin ystävällisyydeksi, kun muusta ei ole kyse kuin viattomasta, vastavuoroisesta päivän piristyksestä. Kertokaa!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pään kääntäminen vielä ole merkki mistään. Mutta kun kuskasin tyttären kaveria kotiin kun samalla suunnalla asuu, neito laittoi kätensä jalkoväliini oli hieman vaikeaa olla korrekti. Olen kumminkin 45 ja neito 24. Eikä ole ainoa vastaavan kaltainen tapaus. Suoria 'ehdotuksia' on tullut jokunen. Olen kumminkin ihan tavallinen heppu, joten ilmeisen yleistä toimintaa ja selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi