Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kohta menee hermot ton miehen kans!

Vierailija
23.12.2014 |

ärrr!! koko päivän oon juossut hänen vanhempiensa lahjojen perässä ja paketoinut ja muutenkin värkännyt että sais sillekkin puolelle hyvät lahjat, mies istuu sohvalla ja vastahakoisesti vaivautuu kiittämään vaivannäöstä kun huomauttaa... lisäksi kiukuttelee mulle mm. siitä että hänen pipoonsa oli tullut jotain likaa kuin pikkupoika! ei ole muutenkaan laittanut oikestaan tikkua ristiin koko joulun suhteen, olen mm. maksanut kaikki jouluostokset ja hoitanut kodin koristelun, eikä näistäkään pahemmin kiitosta kuulu... sitten vielä ihmettelee miks mua ärsyttää :(

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei välitä joulun hömpötyksistä?

Vierailija
2/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi jaksat edes vaivautua. Miestä ei ilmeusesti kiinnosta, olisit vain jättänyt lahjat hankkimatta ja mies olisi sitten saanut selitellä miksei niitä ole. Nyt mies pääsi vain helpolla ja voi tehdä saman ensi jouluna. Kodin koristelu nyt harvoin miehiä kiinnostaa, joten siitä ei tarvitse edes odottaa kiitosta ellei mies ole se kuka on halunnut koristelun. Jos itse olet koristelun halunnut sitten on turha kiukutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama täällä. Itse yritän hoitaa kaikki "hössötykset" ajoissa pois päiväjärjestyksestä, ettei sitten menisi hermot juuri ennen joulua. Mutta mies lähtee joululahjaostoksille viimeisenä mahdollisena päivänä ja sitten saan kuunnella sitä "v*ttus*anap*kele":ttä kun mitään ei löydy ja mitään ei keksi ja kaikki maksaa! Huomenna on odotettavissa vielä perinteinen kuusen kanssa painiminen... yritin saada ukon tuomaan sen jo tänään, mutta ei ehi... eli huomenna taas kuunnellaan, kuinka kuusenjalka on p*le liian pieni ja millä v*tulla tämä nyt tähän saadaan ja kohta heitän koko kuusen h*ttiin.... hohhoijaa... ;-) Voimia sinnekin!