Joko ukkosi on töttöröö?
Täällä tv:tä tuijottava kaukosäädin kädessä makaava sohvaperuna perheenpää on imenyt laatikkoviiniä jo aamusta. Välillä nostaa jalkaa ja päästää pierun. Hyvä, että on olemssa AV.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:14"]
Ei tietenkään.t.ammattivalittaja
[/quote]Pidä sinä hassunhauska trolli turpa kiinni.
selvänä ollaan,laitettiin kinkku uuniin,hellassa tulet,joku aika sitten tultiin kaupasta,valmistelen vielä jätkän kynttilät huomiseksi ja pennut nukkumaan niin voi hengähtää ja vahtia kinkkua.
tv.mies40v
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:14"]
[/quote]Pidä sinä hassunhauska trolli turpa kiinni.
[/quote]
En ole trolli ja mun mies ei juo, ei hän ikinä pilaisi pojan jouluaattoa.t.ammattivalittaja
Ei kai kukaan nainen nykyaikana katsoisi miestä, joka vetää viiniä tai muutakaan alkoholipitoista arkipäivänä tai etenkään jouluna.
Ei ole juonut tänään mitään, sen sijaan istunut kuulokkeet korvilla pelaamassa melkein koko päivän yksin makkarissa kun minä tein jouluruokia ja paimensin pieniä lapsia.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:30"]
Ei kai kukaan nainen nykyaikana katsoisi miestä, joka vetää viiniä tai muutakaan alkoholipitoista arkipäivänä tai etenkään jouluna.
[/quote]
Hah, hah... eivät todellakaan katso vaan vetävät myös itse.
No ei onneksi tullut valittua puolisoksi mitään viinasieppoa. Raitis joulu on meillä, kuten muutkin juhlapyhät. Hääpäivänä saatetaan kilistellä kuohuvaa, jos / kun ollaan kahden <3 Tänä vuonna muuten jo 12. hääpäivä!
Voi kurjaa. Ei ole meillä ongelma, mutta voisin kuvitella että veljeni tila on samanmoinen. Onko yleistä teillä? Voimia joka tapauksessa ja Hyvää Joulua!