Mitä mieltä nimestä Ulla?
Asumme osan vuodesta Ruotsissa ja siellä pidetty nimi. Lieneekö siletä lähtöisin. Itse tykkään kovasti, mieheni ei niin paljon. Hän haluaisi nimeksi Reetta, joka ei kolahda mulle.
Kommentit (11)
Mknusta Reetta on paljon kivempi. Reeta vielä mukavampi. Ullasta tulee mieleen hemmetoltu porvarislapsi 1900-luvun alkupuolelta. Tyhmä kielikuva ja perustuu vain vanhoihin nuorten kirjoihin.
Tykkään Ulla- ja Reetta-nimistä. Jos saisin vielä tytön, hänestä tulisi Ulla.
Täällä yks 25v Ulla! Ulkomailla kuulen aina kehuja yksinkertaisesta ja erikoisesta nimestä, mutta Suomessa kuulee lähes aina uusien ihmisten suista jotain väsynyttä Ulla Taalasmaa -läppää...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:09"]Mknusta Reetta on paljon kivempi. Reeta vielä mukavampi. Ullasta tulee mieleen hemmetoltu porvarislapsi 1900-luvun alkupuolelta. Tyhmä kielikuva ja perustuu vain vanhoihin nuorten kirjoihin.
[/quote] siis mielikuva ja anteeksi muutkin virheet
Mitkä ovat nuorten naisten nimiä? Minä en tiedä, en ole ap. Ja Ulla ja Reetta molemmat kivoja.
Ulla-pulla-kinkkurulla...miten olis kreetta ; )
Ihan rehellisesti, en laittais kumpaakaan kun ei kolahda. Joten vanhahtavia mutta ei kuitenkaan sitten TARPEEKSI vanhahtavia!
Minäkin olen Ulla. En ole koskaan pitänyt nimestäni :( Minusta Ulla on lihavan ihmisen nimi (minä en ole lihava), ja kyllä usein kuullut Ulla pulla bakar pulla tai jotain muuta typerää. --- toisaalta en kyllä tykkää Reetta nimestäkään. Eikö teillä ole mitään muuta vaihtoehtoa, maailma on täynnä ihania nimiä, älä anna miehesi mieliksi sellaista nimeä, josta et itse tykkää, vaan etsikää sellainen, joka miellyttää molempia ja on lapsen näköinen nimi.
Kumpikin on vanhan naisen nimiä.