Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä nimestä Ulla?

Vierailija
23.12.2014 |

Asumme osan vuodesta Ruotsissa ja siellä pidetty nimi. Lieneekö siletä lähtöisin. Itse tykkään kovasti, mieheni ei niin paljon. Hän haluaisi nimeksi Reetta, joka ei kolahda mulle. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on vanhan naisen nimiä.

Vierailija
2/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mknusta Reetta on paljon kivempi. Reeta vielä mukavampi. Ullasta tulee mieleen hemmetoltu porvarislapsi 1900-luvun alkupuolelta. Tyhmä kielikuva ja perustuu vain vanhoihin nuorten kirjoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Ulla- ja Reetta-nimistä. Jos saisin vielä tytön, hänestä tulisi Ulla.

Vierailija
4/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks 25v Ulla! Ulkomailla kuulen aina kehuja yksinkertaisesta ja erikoisesta nimestä, mutta Suomessa kuulee lähes aina uusien ihmisten suista jotain väsynyttä Ulla Taalasmaa -läppää...

Vierailija
5/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:09"]Mknusta Reetta on paljon kivempi. Reeta vielä mukavampi. Ullasta tulee mieleen hemmetoltu porvarislapsi 1900-luvun alkupuolelta. Tyhmä kielikuva ja perustuu vain vanhoihin nuorten kirjoihin.
[/quote] siis mielikuva ja anteeksi muutkin virheet

Vierailija
6/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla-Reetta ois kiva,

Vierailija
7/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat nuorten naisten nimiä? Minä en tiedä, en ole ap. Ja Ulla ja Reetta molemmat kivoja.

Vierailija
8/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla-pulla-kinkkurulla...miten olis kreetta ; )

Vierailija
9/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rehellisesti, en laittais kumpaakaan kun ei kolahda. Joten vanhahtavia mutta ei kuitenkaan sitten TARPEEKSI vanhahtavia!

Vierailija
10/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Tapaninen

Vierailija
11/11 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen Ulla. En ole koskaan pitänyt nimestäni :( Minusta Ulla on lihavan ihmisen nimi (minä en ole lihava), ja kyllä usein kuullut Ulla pulla bakar pulla tai jotain muuta typerää.  --- toisaalta en kyllä tykkää Reetta nimestäkään. Eikö teillä ole mitään muuta vaihtoehtoa, maailma on täynnä ihania nimiä, älä anna miehesi mieliksi sellaista nimeä, josta et itse tykkää, vaan etsikää sellainen, joka miellyttää molempia ja on lapsen näköinen nimi.