Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla lihoessa vain rinnat kasvaa???

Vierailija
04.12.2014 |

Ihan perseestä tämä. Olen lihonut, tiedän sen, mutta jokaikinen gramma menee jo valmiiksi isoihin rintoihin ja nyt ei enää mitkään vaatteet mahdu päälle. Housut istuu ja vyötäröt istuu, mutta nuo paidat ja mekot ei enää mahdu päälle. V*tuttaa.

Joku varmaan ajattelee että olisipa kivaa, vaan ei, se ei ole kivaa. Vihaan näitä löllöjä, haluaisin vain kutistaa ne jonnekin. Ja ei ole provo vaikka varmaan kuulostaakin siltä, uskon että minulla on kohtalotovereita. Nyt liivikoko siis 80E. Fuck. Kun olen pitkä, niin näytän noiden kanssa lähinnä mammutilta.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että olet lihonut, eli ratkaisu on laihduttaminen. Ole hyvä. :)

Vierailija
2/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei kaikki mene mutta aika paljon näköjään kuitenkin, tosin vielä en valita. Painoa on tullut lisää n.10 kg mutta esim.housujen koko ei ole muuttunut ollenkaan, vyötärö on edelleen kapea mut sitten tissit on muuttunu B-kupista D:hen. Ystäväni jonka olen tuntenut lapsesta saakka luulee että painan edelleen sen 60 kg eikä voinut millään uskoa että ehei, lähes 70 kg nykyään kun ei se oikein näy missään muiden silmiin (itse toki huomaan). Mutta jos ne ekaksi tisseihin kertyy niin niistä ne myös ekana lähteekin, luulisin. Eli jos nyt laihduttaisin niin pieneneehän ne taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta hemmetissä laihdutan, en halua olla tällainen. Enkä kysynyt tähän ratkaisua vaan sitä että onko muita saman ongelman kanssa.

Oikeasti, jos tämä rasvamäärä olisi jakautunut tasaisesti kroppaani, en näyttäisi näin valtavalta. Mutta nyt kun kaikki paisuu samaan kohtaan niin on huumori kaukana.

ap

Vierailija
4/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mullakin lihominen menee rintoihin ja laihtuminen pääasiassa muualta. Eli rinnat kasvaneet aikuisena vielä pariin kertaan. Olen harkinnut leikkausta, mutta pelkään sitä.

Vierailija
5/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä pukeudut? Vaatteetkin vaikuttaa siihen näytätkö valtavalta ja pitkällä naisellahan toi on pienempi ongelma kuin lyhyellä, joka kirjaimellisesti hukkuisi rintoihinsa. :D

Vierailija
6/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma aina. Muutaman kilon lisänousu tarkoittaa sitä et vaihdan rintsikoita, en vaatteita.

Vierailija
7/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kasvaa tissit, mutta kyllä sitä läskiä muuallekin tulee, varsinkin mahaan ja silleen. Ei kai nyt kellään pelkkiin rintoihin lisää tule?

Vierailija
8/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin osia välittömästi.

Nimim. Kaikki kilot VAIN vatsaan.

Vierailija
9/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:00"]No mulla kasvaa tissit, mutta kyllä sitä läskiä muuallekin tulee, varsinkin mahaan ja silleen. Ei kai nyt kellään pelkkiin rintoihin lisää tule?
[/quote]
Ihmiset harvoin huomaa pyöristymistään itse.

Vierailija
10/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:00"]No mulla kasvaa tissit, mutta kyllä sitä läskiä muuallekin tulee, varsinkin mahaan ja silleen. Ei kai nyt kellään pelkkiin rintoihin lisää tule? [/quote] Ihmiset harvoin huomaa pyöristymistään itse.

[/quote]

No kyllä mä ainakin huomaan, kun vaatteet alkaa kiristää ja peilistä näkyy makkaroita.

Vierailija
11/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rinnat ovat nyt 70E. Jos vielä paljon kasvavat, niin rintsikat alkavat kunnolla kalliiksi.

Vierailija
12/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 07:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:10"] Joo, rinnat ovat nyt 70E. Jos vielä paljon kasvavat, niin rintsikat alkavat kunnolla kalliiksi. [/quote]   Mulla on sama koko ja olen mielestäni oikein sopusuhtainen. Te nyt vaan revitte ongelman täysin mitättömästä asiasta. [/quote] Mun rintojen ympärys on vähän päälle 90cm, vyötärö 56-58cm ja lantio 90cm... Ei kovin sopusuhtaista :D

[/quote]

ööö sullahan on sit täydellinen tiimalasivartalo! Sehän on se 90-60-90, niinkuin vaikka Marilyn monroella. En kyllä valittais =) Syöt vaikka vähän suklaata enemmän jos minikokonen vyötärö häiritsee tai treenaat vatsoja että lihakset kasvaa

[/quote]

eiköhän se tiedä. siksi laittoi mittansakin. kehuja kärttää. huomiota. joo. huomasin sut. ei vaan kiinnosta.

Vierailija
13/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:10"]

Joo, rinnat ovat nyt 70E. Jos vielä paljon kasvavat, niin rintsikat alkavat kunnolla kalliiksi.

[/quote]

Mulla on sama koko ja olen mielestäni oikein sopusuhtainen. Te nyt vaan revitte ongelman täysin mitättömästä asiasta.

Vierailija
14/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:00"]No mulla kasvaa tissit, mutta kyllä sitä läskiä muuallekin tulee, varsinkin mahaan ja silleen. Ei kai nyt kellään pelkkiin rintoihin lisää tule? [/quote] Ihmiset harvoin huomaa pyöristymistään itse.

[/quote]

No kyllä mä ainakin huomaan, kun vaatteet alkaa kiristää ja peilistä näkyy makkaroita.
[/quote]
Muut huomaa jo ennemmin...

Vierailija
15/33 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:10"]

[/quote]

Tuossa Foxin Nolot vartalot sarjassa oli nuori tyttö 18/19 jolla oli muistaakseni 65K. Ei tykännyt yhtään. Kipuja oli ja ryhtikin painunut kumaraan. Miltei itkua  tuhersi kertoessaan brittien käyttäytymisestä. Autoilijat soitattaa torvea ja bussissa tuntemattomat käyvät käsiksi. Pääsi onneksi pienennysleikkaukseen ja sai D/E rinnat.

Vierailija
16/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 17:17"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 14:57"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 07:34"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:20"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:10"] Joo, rinnat ovat nyt 70E. Jos vielä paljon kasvavat, niin rintsikat alkavat kunnolla kalliiksi. [/quote]   Mulla on sama koko ja olen mielestäni oikein sopusuhtainen. Te nyt vaan revitte ongelman täysin mitättömästä asiasta. [/quote] Mun rintojen ympärys on vähän päälle 90cm, vyötärö 56-58cm ja lantio 90cm... Ei kovin sopusuhtaista :D

[/quote]

ööö sullahan on sit täydellinen tiimalasivartalo! Sehän on se 90-60-90, niinkuin vaikka Marilyn monroella. En kyllä valittais =) Syöt vaikka vähän suklaata enemmän jos minikokonen vyötärö häiritsee tai treenaat vatsoja että lihakset kasvaa

[/quote]

eiköhän se tiedä. siksi laittoi mittansakin. kehuja kärttää. huomiota. joo. huomasin sut. ei vaan kiinnosta.

[/quote]

meinasiko tuo 90-senttinen että sen tissit on isot? hah!

Vierailija
17/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minä mielummin lihoaisin vain tisseistä. Mun ylikilot kerääntyy pohkeisiin ja käsivarsiin (ja selkään), tissit on pienet ja lättänät. Tää on paljon vittumaisempaa.

Vierailija
18/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis ei mulla pelkästään tissit kasva, mutta pienetkin painon muutokset näkyy tosi selkeästi tisseissä. Ja liivejä täytyy sitten olla kaapissa monella eri kuppikoolla. On rasittavaa. En itsekään tykkää isoista, ovat hankalat. Jos löytää esim. takin, missä olkapäät on sopivat, niin sitä ei saa kiinni, hemmetti. Ja mitkään paidat ei tosiaan istu, kun ryntäät ja olkapäät menee eri skaaloissa.

Vierailija
19/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
20/33 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee KAIKKI vatsan ympärille. Takapuoli olematon, jalat ku tikut, tissit onneksi löytyy, mutta omenavartalo on mun kohdalla vähättelyä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi