Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sanoi että ei aio ostaa minulle lahjaa

Vierailija
23.12.2014 |

Väitti että joulu on lasten juhla. Oli kuitenkin ostanut omille vanhemmilleen lahjan jo aikoja sitten. Niinpä sanoin että ei käy, on hänen velvollisuutenda aviomiehenä ostaa minulle edes jotain, kun itsekin olen hänelle lahjan hankkinut ja lähetin hänet lista kädessä kauppaan. Ehdotan samaa teille joiden miehen eivät osta lahjaa, minusta on törkeää ja lahjan ostaminen, edes viiden euron suklaarasia, on peruskohteliaisuus. 

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minustakin on peruskohteliaisuus jos sinä olet ostanut hänelle ja hän vanhemmilleen jotka eivät nyt vaan ole lapsia joille joululahjat miehesi selityksen mukaan kuuluu. Hyvä että et anna miehesi kohdella sinua miten vain.

Vierailija
2/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mies yritti päästä kuin koira veräjästä ilman pienintäkään vaivannäkemistä. Arvaan että sinä olet tehnyt tämän joulun eteen muutenkin paljon enemmän. Hyvä että et hyväksynyt ja jäänyt pahan mielen kanssa rypemään. Olisi itse tehnyt samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm..mä olen ostanut itse omat joululahjat, miehen kortilla tietty ; ) saan mitä haluan ja kaikki tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi