Mitä kamalaa mun painossa (120kg) on?t.ammattivalittaja
Painan n 120kg, joskus 125kg mutta yleensä 118kg-120kg paikkeilla. Mitä kamalaa siinä on?
Kommentit (25)
Niin. Mitähän siinä voisi olla? Et keksi itse mitään syytä?
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:22"]
Ei paljoa muuta kuin se, että sulla on 70 kiloa ylipainoa. Yhden vähän pulskan ihmisen verran.
[/quote]
Mitä sitten? ap
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:22"]
Ei paljoa muuta kuin se, että sulla on 70 kiloa ylipainoa. Yhden vähän pulskan ihmisen verran.
[/quote]
Mun pituus 180cm. Pitäiskö mun muka painaa 50kg?ap
Mun täti painaa suunnilleen tuon eikä hän pysty kunnolla pyyhkimään takapuoltaan itse...
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:26"]
Mun täti painaa suunnilleen tuon eikä hän pysty kunnolla pyyhkimään takapuoltaan itse...
[/quote]
Kuka sen pyyhkii? mä pyyhin ihan itse ja leikkaan myös varpaankynteni. ap
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:28"]
[/quote]
[/quote]
Minä en tiedä, enkä halua tietää. Mun tätini on sua aika paljon vanhempia, mutta et sä tuolla ylipainolla kovin kauaa pysy semmoisessa kunnossa, että pystyt noihin itse. Tiedät varmasti ylipainon riskit ilman tätä avaustakin, joten mun ei tarvitse tuhlata aikaani niitä tähän kirjoittamalla.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:30"]
[/quote]
[/quote]
Minä en tiedä, enkä halua tietää. Mun tätini on sua aika paljon vanhempia, mutta et sä tuolla ylipainolla kovin kauaa pysy semmoisessa kunnossa, että pystyt noihin itse. Tiedät varmasti ylipainon riskit ilman tätä avaustakin, joten mun ei tarvitse tuhlata aikaani niitä tähän kirjoittamalla.
[/quote]
Tarkotus ei ole muutenkaan kauaa elää,toiveissa olisi kuoleminen tähän ylipainoon. ap
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Tarkotus ei ole muutenkaan kauaa elää,toiveissa olisi kuoleminen tähän ylipainoon. ap
[/quote]
No sittenhän kaikki on hyvin. Miksi siis teit aloituksen?
Ei mitään vikaa. Olet varmasti yhtä kaunis ulkoisesti kuin sisäisestikin. (huutonaurua)
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:32"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:31"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
No sittenhän kaikki on hyvin. Miksi siis teit aloituksen?
[/quote]
Ajankulukseni. ap
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:32"]
Ei mitään vikaa. Olet varmasti yhtä kaunis ulkoisesti kuin sisäisestikin. (huutonaurua)
[/quote]
Ainakaan ei kukaan sano mitään päin naamaa ulkonäöstä joten tuskin se niin karsea on. ap
Painossasi on se onglema, että se on sinun tapasi siirtää omahyväisen syöpöttelyn kustannukset yhteiskunnalle. Merkittävän ylipainon terveysriskit on helppo ottaa haltuun omalla toiminnalla, mutta sinä et sitä tee vaan siirrät vastuun muille. Kun terveytesi pettää pistät muut vastuuseen omasta hengestäsi.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:39"]
Painossasi on se onglema, että se on sinun tapasi siirtää omahyväisen syöpöttelyn kustannukset yhteiskunnalle. Merkittävän ylipainon terveysriskit on helppo ottaa haltuun omalla toiminnalla, mutta sinä et sitä tee vaan siirrät vastuun muille. Kun terveytesi pettää pistät muut vastuuseen omasta hengestäsi.
[/quote]
En pistä,en hoidata itseäni. ap
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Juo veden ja maidon tilalta kermaa ja lisää joka ateriaan puoli pakettia voita
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:32"]
[/quote]
Ainakaan ei kukaan sano mitään päin naamaa ulkonäöstä joten tuskin se niin karsea on. ap
[/quote]
Kehuuko kukaan ja toivoisi olevansa sinun näköisesi? Niinpä
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:30"] [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:28"] [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:26"] Mun täti painaa suunnilleen tuon eikä hän pysty kunnolla pyyhkimään takapuoltaan itse... [/quote] Kuka sen pyyhkii? mä pyyhin ihan itse ja leikkaan myös varpaankynteni. ap [/quote] Minä en tiedä, enkä halua tietää. Mun tätini on sua aika paljon vanhempia, mutta et sä tuolla ylipainolla kovin kauaa pysy semmoisessa kunnossa, että pystyt noihin itse. Tiedät varmasti ylipainon riskit ilman tätä avaustakin, joten mun ei tarvitse tuhlata aikaani niitä tähän kirjoittamalla. [/quote] Tarkotus ei ole muutenkaan kauaa elää,toiveissa olisi kuoleminen tähän ylipainoon. ap [/quote] Juo veden ja maidon tilalta kermaa ja lisää joka ateriaan puoli pakettia voita
[/quote]
En mä tuolla lailla ala syömään. ap
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:41"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:35"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:32"] Ei mitään vikaa. Olet varmasti yhtä kaunis ulkoisesti kuin sisäisestikin. (huutonaurua) [/quote] Ainakaan ei kukaan sano mitään päin naamaa ulkonäöstä joten tuskin se niin karsea on. ap [/quote] Kehuuko kukaan ja toivoisi olevansa sinun näköisesi? Niinpä
[/quote]
Ei,mutta ei tarvitsekkaan kehua. Sain nuorena ja hoikkana tarpeeksi kehuja. ap
Säälin lastasi jolle näytät huonoa esimerkkiä ja todennäköisesti häpeää sinua kun kasvaa. Ja sitten luultavasti myös menettää sinut kun kuolet ---> sydän pettää.
Miten olet saanut itsesi kuntoon? Paljonkos rikas miehesi painaa?
Mikä ihmeen ammattivalittaja? Tuskin sinulle kukaan tuosta maksaa, eli olet amatöörivalittaja.