Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tykkäätte naisista, joilla on hyvät lihakset käsivarsissa?

Vierailija
23.12.2014 |

Isot hauikset ja ojentajat, olkapäätkin on treenatut. Itselläni siis isommat lihakset käsissä, kuin suurimmalla osalla miehistä. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lihas on kaunis, mutta liika on liikaa. Läski ja löysä ei ole kaunista.

Vierailija
2/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään että näyttää miehekkäältä. Jos nainen itse diggaa käsivarsistaan niin hieno homma!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Naiseuteen sopii parhaiten pyöreät, pehmeät muodot. Kiinteys on tietty plussaa.

Vierailija
4/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä tarkoittaa:en tykkää lihaksista mutta kiinteys on plussaa.

Mikä on "kiinteys". Siis, joko on lihaksia tai sitten ei. Läskiä voi olla kummassakin tapauksessa. Jos käsivarret ovat kiinteät niin niissä ei ole läskiä vaan lihaksia.

Onko naisilla on joku ihmeen erityinen kudostyyppi;kiinteä. Sitä ei ole miehillä.

Vierailija
5/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:21"]

Mitä tämä tarkoittaa:en tykkää lihaksista mutta kiinteys on plussaa.

Mikä on "kiinteys". Siis, joko on lihaksia tai sitten ei. Läskiä voi olla kummassakin tapauksessa. Jos käsivarret ovat kiinteät niin niissä ei ole läskiä vaan lihaksia.

Onko naisilla on joku ihmeen erityinen kudostyyppi;kiinteä. Sitä ei ole miehillä.

[/quote]

Lihaksia on läskilläkin tai se ei liikkuisi/liikuttaisi yhtikäs mitään. Itse ymmärrän kiinteyden löllymisen/roikkumisen vastakohtana. En haluaisi naiselleni Marit Björgenin hauista ... blääh.

Vierailija
6/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensinnäkään naisilla ei ole hyviä lihaksia ja toisekseen miehet ovat AINA vahvempia kuin naiset. Että nämä ovat lähtökohdat.

Vierailija
7/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin itsellä. Tosin en mistään kunnon muskeleista, mutta selkeästi näkyvistä. Ihan jo käytännön syistä olis kiva. :) Pitäis vaan ehtiä treenatakin niiden eteen.

Vierailija
8/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:31"]No ensinnäkään naisilla ei ole hyviä lihaksia ja toisekseen miehet ovat AINA vahvempia kuin naiset. Että nämä ovat lähtökohdat.
[/quote]

Hei pulkannaru, pelkäätkö että ap on sua vahvempi? Voi poikaparkaa ;)

Vierailija
9/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:43"]

Isot hauikset ja ojentajat, olkapäätkin on treenatut. Itselläni siis isommat lihakset käsissä, kuin suurimmalla osalla miehistä. 

[/quote]Ihan oikeasti isommat kuin suurimmalla osalla miehistä? Veikkaan että näytät muutenkin tosi miesmäiseltä jo ihan kasvojen puolesta. Kivat sulle, jos tykkäät niin, mutta itseä ei miehenä viehätä yhtään. -mies-

Vierailija
10/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse treenaan käsivarsia ja olen alkanut saamaan kivasti lihasta. Olkapäihin, hartioille ja käsivarsiin on alkanut tulla jo näkyvää tulosta ja voin sanoa sen näyttävän tripalituplasti paremmalta, kuin löysät pullakädet.

Itse tosin haluan pitää lihakset naisellisina, eli mitään megatreenaajakäsiä en ole hankkimassa.

Vierailija
11/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:43"]

[/quote]Ihan oikeasti isommat kuin suurimmalla osalla miehistä? Veikkaan että näytät muutenkin tosi miesmäiseltä jo ihan kasvojen puolesta. Kivat sulle, jos tykkäät niin, mutta itseä ei miehenä viehätä yhtään. -mies-
[/quote]

Ota huomioon, että suurin osa miehistä on joko läskejä sohvaperunoita tai tuulessa heiluvia heinänkorsia. Jos ap on treenannut pitkään niin ihan varmasti hänellä on isommat hauislihakset kuin keskivertomiehellä

Vierailija
12/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään! :)

Vierailija
13/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap, urheilulliset myös vanhenevat kauniisti

Vierailija
14/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:06"]

Itse treenaan käsivarsia ja olen alkanut saamaan kivasti lihasta. Olkapäihin, hartioille ja käsivarsiin on alkanut tulla jo näkyvää tulosta ja voin sanoa sen näyttävän tripalituplasti paremmalta, kuin löysät pullakädet.

Itse tosin haluan pitää lihakset naisellisina, eli mitään megatreenaajakäsiä en ole hankkimassa.

[/quote]

Ahaa, eli tämäkin on siis miinuspeukutuksen arvoista. Kiinnostaisi hieman tietää, että miksi?1

Vierailija
15/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:43"] Isot hauikset ja ojentajat, olkapäätkin on treenatut. Itselläni siis isommat lihakset käsissä, kuin suurimmalla osalla miehistä.  [/quote]Ihan oikeasti isommat kuin suurimmalla osalla miehistä? Veikkaan että näytät muutenkin tosi miesmäiseltä jo ihan kasvojen puolesta. Kivat sulle, jos tykkäät niin, mutta itseä ei miehenä viehätä yhtään. -mies- [/quote] Ota huomioon, että suurin osa miehistä on joko läskejä sohvaperunoita tai tuulessa heiluvia heinänkorsia. Jos ap on treenannut pitkään niin ihan varmasti hänellä on isommat hauislihakset kuin keskivertomiehellä

[/quote]Veikkaan että ap häviää silti keskivertomiehelle kädenväännössä. Voimakasta nestekertymää voi olla pitkien sarjojen ja syömisen myötä ja hyvä hermotus joihinkin liikkeisiin + se, että naisilla läski kertyy enemmän käsiin. Tässä video, missä steroiditankattu voimanainen häviää perusmiehille. 

Vierailija
16/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:43"] Isot hauikset ja ojentajat, olkapäätkin on treenatut. Itselläni siis isommat lihakset käsissä, kuin suurimmalla osalla miehistä.  [/quote]Ihan oikeasti isommat kuin suurimmalla osalla miehistä? Veikkaan että näytät muutenkin tosi miesmäiseltä jo ihan kasvojen puolesta. Kivat sulle, jos tykkäät niin, mutta itseä ei miehenä viehätä yhtään. -mies- [/quote] Ota huomioon, että suurin osa miehistä on joko läskejä sohvaperunoita tai tuulessa heiluvia heinänkorsia. Jos ap on treenannut pitkään niin ihan varmasti hänellä on isommat hauislihakset kuin keskivertomiehellä

[/quote]Veikkaan että ap häviää silti keskivertomiehelle kädenväännössä. Voimakasta nestekertymää voi olla pitkien sarjojen ja syömisen myötä ja hyvä hermotus joihinkin liikkeisiin + se, että naisilla läski kertyy enemmän käsiin. Tässä video, missä steroiditankattu voimanainen häviää perusmiehille. 

[/quote]

Puhuttiinko tässä nyt voimasta mitään? Ei puhuttu, vaan ulkonäöstä.

Vierailija
17/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:14"] [quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 17:43"] Isot hauikset ja ojentajat, olkapäätkin on treenatut. Itselläni siis isommat lihakset käsissä, kuin suurimmalla osalla miehistä.  [/quote]Ihan oikeasti isommat kuin suurimmalla osalla miehistä? Veikkaan että näytät muutenkin tosi miesmäiseltä jo ihan kasvojen puolesta. Kivat sulle, jos tykkäät niin, mutta itseä ei miehenä viehätä yhtään. -mies- [/quote] Ota huomioon, että suurin osa miehistä on joko läskejä sohvaperunoita tai tuulessa heiluvia heinänkorsia. Jos ap on treenannut pitkään niin ihan varmasti hänellä on isommat hauislihakset kuin keskivertomiehellä [/quote]Veikkaan että ap häviää silti keskivertomiehelle kädenväännössä. Voimakasta nestekertymää voi olla pitkien sarjojen ja syömisen myötä ja hyvä hermotus joihinkin liikkeisiin + se, että naisilla läski kertyy enemmän käsiin. Tässä video, missä steroiditankattu voimanainen häviää perusmiehille. 

[/quote] Puhuttiinko tässä nyt voimasta mitään? Ei puhuttu, vaan ulkonäöstä.

[/quote]No joidenkin mukaan nesteperäinen höttölihas näyttää erilaiselta kuin vuosikausia hermotettu laatulihas, joka supistuu ja tuottaa voimaa kunnolla. Ja joka tapauksessa koko on kuitenkin yhteydessä voimaan. Kun voimanaisetkin ovat noin heikkoja, niin millä todennäköisyydellä ap:llä on isommat lihakset kuin miehillä? Voi olla kunnon alliheltat toki kuten keski-ikäisillä naisilla. 

Vierailija
18/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kyllä treenatuista naisista, lihasta saa olla ja näkyä. Tietenkin liika on liikaa, kehonrakentajat eikä lähellekään menevät enää silmää miellytä.

Mutta esimerkiksi töissä eräällä naisella on oikein kivat reidet kun pyöräilee paljon, kerran taisi jäädä katse vähän kiinni niihin... ja sen jälkeen on vaikuttanut vähän enemmän hymyilevän minulle. Grrr.

Vierailija
19/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 19:06"]

[/quote]

Ahaa, eli tämäkin on siis miinuspeukutuksen arvoista. Kiinnostaisi hieman tietää, että miksi?1

[/quote]

Koska [ks. boldattu].

Vierailija
20/23 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöset ottaisin heti, jos ne ei vaatis niin paljon duunia:

http://s186.photobucket.com/user/blue-fang/media/Jessica%20Biel/J_Biel_BladeTs091.jpg.html