Mistä ostatte hyviä alushousuja (L-XL)?
Vaatimuksena fifty-fifty näyttää edes jotenkuten hyvältä ja tuntua mukavalta. Ei siis mitään pitsiluomuksia, vaikka sitä saakin koristeena olla. Olen XL-kokoinen tiimalasi, lantiolla ja alavatsalla on tavaraa, joten saisi nousta ylemmäs, olematta silti mummumallia, niin mukavat kuin ne ovatkin. Myöskään ei saa olla ohutta kuminauhaa reisiaukoissa (hiertää) eikä vyötäröllä (puristuu rumasti).
Nyt lempihousuni ovat Prisman bambubokserit, mutta vähän naisellisempaa etsisin, ei tarvitsisi peittää pakaroita kokonaan.
Help, mistä voisi löytyä näillä ehdoin?
Ps. En aio laihduttaa, kiitos etukäteen.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä
Itse asiassa eilen koitin tutustua Lidlin pikkaritarjontaan, näytti olevan vain matalaa tai-mallia. Muuten Lidlin laatu vaatteissa kyllä on hyvää.
ap
Mulla on Sloggeja ja lisäksi ihan jostakin halpiskaupasta ostettuja, eikä niissä ole niitä ohuita kuminauhoja. Kaikki ovat mallia maxi, joten vyötärö nousee ylemmäs.
Kiitos näistä, Sloggeista en ole löytänyt itselle sopivaa, täytyy tutustua Lindexin tarjontaa, myös ODG:n.
Entä tilaatteko jostain sivustolta? Zalandot ym. muut hankalia, kun joko näytetään vaan pöksyt pöydällä, jolloin istuvuudesta ei ole mitään käsitystä, tai sitten XS-kokoisen mallin päällä, jolle ne asettuvat luonnollisesti eri tavoin kuin pyöreämmälle.
ap
Lidlistä