Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa jo rokotusta? Miksi en saa edes sitä kysyä? Kuka haluaa mun jäävän suojatta?

Vierailija
21.10.2021 |

Asiallinen kysymykseni poistettiin. Sairasta. Uusiksi:

Olen 41-v. Nuoremmatkin on jo saaneet rokotuksia kuulemma. Koska on vuoroni?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta spammaaminen.

Vierailija
2/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tilaa aika ja sano, että minä luovutan sulle kaikki 7 vai oliko niitä 8 tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vuoros on heti, kun vaivaudut varaamaan itelles rokotusajan tai menet pop-up -rokotuspisteelle.

Vierailija
4/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta spammaaminen.

Lopeta asiallisen avaukseni poistatus.

Vierailija
5/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

aa pee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta spammaaminen.

kun aloitus on typerä,se poistatetaan!

SEURAA hyvä ihminen lehtiä!

Vierailija
6/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun vuoros on heti, kun vaivaudut varaamaan itelles rokotusajan tai menet pop-up -rokotuspisteelle.

Olisko jotain linkkiä? Mistä aika varataan, terveyskeskuksen numerostako?

Ihmettelen, jos tämä on totta, että asiasta ei ole tiedotettu. Viimeisin kuulemani tieto on, että nyt 60 vuotta täyttäneet saavat rokotuksia. Sen jälkeen ei mitään uutta informaatiota. 

Vierailija
7/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aa pee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta spammaaminen.

kun aloitus on typerä,se poistatetaan!

SEURAA hyvä ihminen lehtiä!

Sinusta typerä ehkä, mutta minulle tärkeä huolenaihe ja ehkä jopa kohtalonkysymys. Leikit jumalaa jos toisten hengellä pelaat tuollai.

Vierailija
8/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOPETA SE SAAT*** SPÄMMÄILY JA TYPERÄ KYSELYS !!!

ETSI LÄHIN ROKOTUSPISTEESI JA ALA KALPPIA ROKOTETTAVAKSI IHAN ITSE VARAMAALLLA ITSELLESI AIKA JA MENEMÄLLÄ PAIKALLE AJOISSA !!!

SINÄ ET TULE SAAMAAN KUTSUA VAAN SINUN ON IHAN ITSE OMA-ALOITTEISESTI VARATTAVA SE ROKOTUSAIKASI !!!!

Vierailija
9/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, jos tämä on totta, että asiasta ei ole tiedotettu. Viimeisin kuulemani tieto on, että nyt 60 vuotta täyttäneet saavat rokotuksia. Sen jälkeen ei mitään uutta informaatiota. 

Seisotko ulko-ovella kuuntelemassa, vai mistä saat infon?

Vierailija
10/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jaksa olla näin tyhmä.

Vierailija
11/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun ikäryhmäsi rokotettiin meilläpäin toukokuussa. Olet aikuinen ihminen ja osaat varmasti varata ajan terveyskeskuksestasi tai mennä pop up pisteelle. Ei kukaan tule sinua kotoa hakemaan.

Vierailija
12/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu tilaa aika ja sano, että minä luovutan sulle kaikki 7 vai oliko niitä 8 tulossa.

En ymmärrä mitä tämä meinaa.

Ap

Vierailija
13/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein päätelty, terveyskeskuksesta niitä rokotusaikoja annetaan.

Minä en ymmärrä vouhkaus rokotteesta kieltäytymistä. Ei minulle ole rokotetta tarjouttu eikä minun ole tarvinnut mistään kieltäytyä vaan päin vastoin, on pitänyt aivan aktiivisesti ja omatoimisesti hakeutua rokotettavaksi.

Vierailija
14/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et voi olla tosissasi??????

Oman paikkakuntasi terveysenhuollon ajanvaraukseen pikimiten soitto niin opastavat!

Vierailija
15/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kirjaudu pankkitunnuksilla omakantaan

2. Varaa rokotusaika

3. Mene paikan päälle

Vierailija
16/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä tämä meinaa.

Ap

Sinulla on tietokone , googlaa oman paikkakuntasi terveysasema , siellä on ohjeet miten ja mistä aika varataan.

Vierailija
17/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootin esittäminen on yleisin tapa trollata.

Vierailija
18/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä aloittaja ei vielä ole edunvalvonnassa, sekä holhouksen alaisuudessa, nyt, jos koskaan, olisi syytä lähipiirin, tai terveydenhoidon ammattilaisen syytä harkita vakavasti ...

20/20 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein päätelty, terveyskeskuksesta niitä rokotusaikoja annetaan.

Minä en ymmärrä vouhkaus rokotteesta kieltäytymistä. Ei minulle ole rokotetta tarjouttu eikä minun ole tarvinnut mistään kieltäytyä vaan päin vastoin, on pitänyt aivan aktiivisesti ja omatoimisesti hakeutua rokotettavaksi.

Minäkään en ole kieltäytynyt koronarokotteesta, vaikka olen rokottamaton. Kukaan ei ole tarjonnut eikä edes kysynyt mitään rokotteeseen liittyen, esim. lääkäri- tai labrakäynnillä. Rokotteiden jakelusta tiedottaminenkin mediassa lopetettiin sen jälkeen, kun 60-vuotiaat oli rokotettu. Toisin kuin ap., olen ollut silti tietoinen, miten pitää toimia rokotteen saadakseen. Tai luulisin ainakin, että se tapahtuu oman alueen terveyskeskukseen soittamalla (?). Mutta tosiaan, en ole joutunut kieltäytymään.