Ahdistus töissä
Olen itse tietyn naisryhmän esihenkilö töissä ja tykkään työstäni, mutta olen henkisesti loppu työnpaikan negatiivisiin ja myrkyllisiin tiettyihin henkilöihin. Tuntuu ettei minulla ole minkään asteista työrauhaa.
Minua on vihattu alusta asti ja se oli jopa sanottu työpaikkani edustajalle kun aloitin 1,5vuotta sitten, että nyt on vastassa niin vit**maisia naisia, että minä en heille tule pärjäämään.
Olen tehnyt paljon kehitystä, olemme saaneet sen vuoksi palkkioita nostettua noin 1000e vuodessa, olen järjestänyt kaikki vapaapyynnöt, tartun aina ongelnii , olen aina ystävällinen ja annan positiivista, mutta tarvittaessa myös negatiivista palautetta, mutta teen sen aina asiallisesti.. en keksi omassa toiminnassani parannettavaa, sillä teen ja olen tehnyt kaikkeni.
Olen ihan loppu, eilenkin huomasin, että haaveilin että joku ajaisi autoani päin tai sairastuisin niin, että saisin olla pitkään pois.
Joskaan sekään ei pelastaisi minua, sillä olenpa vapaalla, lomalla tai sairauslomalla niin minuun otetaan aina yhteyttä.
Mies sanoo, että kotona käytökseni on tosi outoa, hajamielistä ja ailahtelevaa - huomaan sen itsekin, olen todella väsynyt ja pelkään seuraavaa päivää.
Minulla on paljon särkyjä mm.päässä ja selässä, olin viikon lomalla ja kaikki säryt häipyivät jo toisena päivänä.
Tein rumasti ja jätin puhelimen kotiin - en vain jaksanut, kylläkin minun henk.koht.numeroon viestiteltiin.
Kun palasin kotipaikkakunnalle takaisin, itkin koko paluumatkan ja kurkkua kuristi, tuntui että tukehdun.
Sain jo keväällä unettomuuden vuoksi 6viikon sairausloman, josta pidin kaksi päivää, sillä ahdistus vaan lisääntyi kun mietin mitä vihan määrä on taas vastassa kun olen ollut pois.
En osaa itse enää tehdä mitään tilanteelle, mitä teen?