Muita, joilla tavoitteena kesäkuntoon 2015!
MULLA NIMITTÄIN ON! :) Taas. Jaksan melkein naiivisti innostua joka vuosi elämäntapa muutoksesta. Niin kävi nytkin: vannon, että ensi kesänä kuljetaan pitkin Hietsun rantaa bikineissä ja ylpeänä. Onko kenelläkään muulla samanlaisia suunnitelmia? Mistä mitoista lähdette liikkelle, mitä tavoittelette?
Itselläni pituutta 168,5cm ja lähtöpaino 57kg. Tavoitteena lähinnä kiinteytyä, mutta ei tuo painon tippuminenkaan pahaksi olisi :)
Kommentit (16)
Mulla myös sama tavoite. Pikkuhiljaa olen lipsunut taas vaatekokoon 42, tavoite olisi koko 38. Painosta en puhu, koska harrastan painonnostoa
Ap, sun paino vaikuttaa ihan ok:lta. Uskoisin, että sun kannattaa vain aloittaa tavoitteellinen saliharjoittelu, se muokkaa enemmän kroppaasi kuin painonpudotus.
Ostin jopa sali/jumppakortin itselleni joululahjaksi, ja minä kun en ole koskaan missään julkijumpissa käynyt, ou nou :)
En ole puntarilla käynyt aikoihin, mutta veikkaisin, että ylimääräistä on joku kymmenisen kiloa.
Minulla tarkoitus saada painoa ja lihasta. Siitä en tiiädä olenko sitten rantakunnossa kun laskettu aika kesällä, mutta muiden katselut ei kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 21:40"]Minulla tarkoitus saada painoa ja lihasta. Siitä en tiiädä olenko sitten rantakunnossa kun laskettu aika kesällä, mutta muiden katselut ei kiinnosta.
[/quote]
Karkasi vahingossa :) Lähtöpaino 43kg ja 166cm että raskauden jälkeen jos jäisi vähintään siihen 50kg niin olisin tyytyväinen. Voin ainakin hyvillä mielin syödä ja lihoa raskauden aikana :D
Minulla myös! Aloitan 65 kilosta ja pyrin 52 kiloon. Pituutta 160 senttiä.
Ruokavalion ainakin muutan ja hommaan viimein sen salikortin. Timmimamma musta vielä kuoriutuu!
Oivoi... Taitaa olla aika pieni prosentti jotka onnistuu tuossa kun aloitetaan heti uuden vuoden kunniaksi :D
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:01"]
Oivoi... Taitaa olla aika pieni prosentti jotka onnistuu tuossa kun aloitetaan heti uuden vuoden kunniaksi :D
[/quote]
Joo, sehän se tässä onkin! ;) Ties kuinka monena vuotena aloitettu ja kesken jätetty. Tällä kertaa täysillä loppuun asti!
Mulla kans! Pituutta 163cm ja painoa 56kg. Tavoite olisi 50kg. Joka vuosi sama juttu, toivottavasti tänä vuonna onnistuis :)
No jopas teillä onkin iso paino ongelma. Mutta tsemppiä!
Mun tavoite on olla aina kesäkunnossa. Tähän asti se on pitänyt. Naurattaa tämmöiset "kesäkuntoon" ja sitten kesän jälkeen rupsahdetaan taas.
Mä 165/57 mutta tahtoisin saaha tota takamusta parempaan kuntoon... heti ensi vuonna :D
Apua, onpas täällä laihoja kesäkuntoon-tavoittelijoita. Itse 160 cm ka 58 kg. Kiloja voisi paro tippua, mutta lihasta tarkoitus hankkia, joten todennäköisesti paino pysyy ihan samana.
Aloitn kyllä jo syksyllä, mutta nyt otetaan pieni joulutauko, koska kroppa alkaa vihoitella liikunnasta. Ylirasitusta ilmeisesti, vaikken käy kuin kolme kertaa viikossa salilla.
Täällä kans, 90kg\164cm, kohti kesäkuntoa! :P
Täällä kanssa tavoite laihduttaa, en sano kesäkuntoon koska yritämme vauvaa, mutta siihen asti kun plussaa näyttää tavoite olisi painoa tiputtaa ihan terveyden takia. Mitat 163cm ja 78kg. Tottakai sitten jos raskaaksi tulen ja kaikki hyvin menee niin sen jälkeen sitten uudestaan painon pudotusta. :) suurin haaste itselleni on liikunnan lisääminen ja lisää ruokavalioon proteiinia ja vähentää sokeria. Muilla samoja haasteita? :)