Paljonko tilin saldo jouluostosten jälkeen?
Eli paljonko tilillä katetta jouluostosten jälkeen ennen seuraavaa tilipäivää? Paljollako ostitte lahjoja?
Kommentit (56)
tilillä 0€, onneksi tänään lapsilisäpäivä ja lapsille ostaa jotain pientä ja ruokaa. Ei säästötilejä. T.luuseri
Hyvinhän ihmisillämenee!
Mitä ne oikeen taantumasta ja massa työttömyydestä puhuu...
T: 100e tilillä
1400e. Tuosta menee kyllä laskuja ja lainanlyhennys
Tänään tuli tili ja lapsilisät, laskujen jälkeen (mm. asuntolaina), mulle jäi 1000€ ja miehelle 400€. Lahjat ja suurin osa ruuista ostettu, jotain pientä täydennystä vielä tänään. Seuraava tili taas kahden viikon kuluttua, joten ei mitään hätää.
Kahdeksan lasta ja lahjoihin meni 1000€.
Mä olen työtön yh. Tilillä oli eilen 2€... Tänään tuli lapsilisät joista menee 200€ laskuihin (eräpäivä meni jo) ja 100€ ruokakauppaan. Lisää rahaa tulee kuun lopussa. Kaikkien aikojen köyhin jouluni, miesystävä ostanut ruokaa meille ja äitini tankkasi autoni että päästään edes mummolaan jouluna. Eikö tää kurjuus koskaan lopu?!? Kaksi lahjaa per lapsi, alle 20€ arvoisia. Tuli itku kun luin tätä ketjua :(
N. 350e. 19.1. tulee seuraavan kerran rahaa. Kyllä tuolla elää, mutta ei turhia ostella.
47e :D No oikeesti ei paljon naurata... Lahjoihin meni tänäkin vuonna paljon rahaa noin 1000e
Vain hiukan vähemmän kuin muutenkin tähän aikaan kuukaudesta, koska ostin vähän parempaa ruokaa jouluksi. Lahjoihin 0 euroa.
Käyttötilillä 2055 e, lahjat ja ruuat jo hankittu. Oma osuus jouluostoksista noin 400 e.
Tilillä joku 7000€.
Lahjoihin ja ruokiin mennyt toista tonnia.
700 e jäljellä ja 23 pv palkkapäivään.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:49"]Eli paljonko tilillä katetta jouluostosten jälkeen ennen seuraavaa tilipäivää? Paljollako ostitte lahjoja?
[/quote]
Käytössä viä 3862993,44 € :)
Tv. Lotto