Paljonko tilin saldo jouluostosten jälkeen?
Eli paljonko tilillä katetta jouluostosten jälkeen ennen seuraavaa tilipäivää? Paljollako ostitte lahjoja?
Kommentit (56)
Mun käyttötilillä nyt 700€, huomenna tilipäivä. Miehen käyttötilillä 3500€, tosin hänellä oli tänään tilipäivä. Säästötileillä reilusti lisää. Rahaa lahjoihin meni noin 1500€ mulla ja miehelllä yhteensä, joista suurin osa kolmen lapsen lahjoihin.
Tilillä n.600e. Lahjoihin mennyt ihan hirvittävä summa.. Ehkä 2000e..:0 paras kun ei edes laske!
Käyttötilillä 133e. Lahjoihin käytetty n.500e, kolme pientä lasta on omassa taloudessa ja kummilapsille ja sukulaislapsille myös laitettu lahjat. Just pakattiin auto ja takakontti ihan täynnä paketteja. Ruokiin ja juomiin n.160e. Mennään anoppilaan joten siks ruokamenot noin pienet.
Lahjoihin meni 200€, huomenna pitää hakea vielä maitoa ja aamupalatarpeita loppuviikoksi, äsken shoppasin alesta 220€:lla toppavaatetta ensi talveksi. Palkkaan aikaa viikko ja rahaa tileillä on jotain 8000€.
13 000e huomenna vasta lahjaostoksille!
Käyttötilillä vajaa 1000e. Miehen tili ja säästötili sitten erikseen. Loppukuusta tulee onneksi lisää käyttörahaa. Joululahjoihin käytin varmaan jotain 350-400e.
Käyttötilillä 14 €, säästötilillä joku 9000 €. Palkka tulee vasta vikapäivä.
Käyttötilillä noin 2000. Seuraavaan palkkaan vielä 3,5 viikkoa, joten normaalisti on vielä paljon enemmän ja ei tulla varmaan loppukuuta tuolla toimeen. Pitää hakea sairauskuluvakuutuksista rahaa, että selvitään ensi kuun puoliväliin niin ettei kosketa meidän säästöihin.
No mitä helv... Meitä on siis kustu silmään, kun koko kuukausi vinguttu, että ei sitä rahaa ole ja mistä saisi köyhäinavustuspaketteja`?
Tilillä n.1000€ ja lahjoihin mennyt suunnilleen sama määrä.
Käyttötilillä n.45 € ja käteistä 125+kolikot.
Tilillä satanen ja osakkeissa, jos olisin myynyt tänään 365,834,21 . Osake= käteinen.
siis 2000e ja ei selviä loppukuuta ?? minä ja avopuoliso ollaa työkokeilussa ja me saadaa rahaa yhteensä 1500e kuukaudessa mistä asumisen jälkee jää noin 700-800e/kk. rahat riittää joka kuukaus vaikka joululahjoihin menny useempi satanen, vakuutuslaskut ja kaikki maksettu.. mulla tilillä tällä hetkellä 2senttiä.
käteisenä melkein 200 ja sillä haetaa jouluruuat huomenna.
1300e, ensi viikolla tulee vajaa 700e ja palkka sitten 15pvä.
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 01:53"]
Tilillä satanen ja osakkeissa, jos olisin myynyt tänään 365,834,21 . Osake= käteinen.
[/quote]
No ei paljon ole, jos on reilut 360e. Mitä toi toinen pilkku tossa 4:n ja 2:n välissä tekee? Noin pienellä summalla ei edes kannata ostaa osakkeita, menee kuluihin suhteettoman iso osuus... Tosin, jos et osaa edes kirjoittaa desimaalilukuja, niin eipä ole mikään ihme, että et hallitse sijoittamistakaan...
Lahjoihin, ruokiin ja hyväntekeväisyyteen meni noin 2500 €. Käyttötilille jäi noin 3000 € ja tilipäivä on kuun lopussa.
Saldo noin 20€ lahjoja ostettu noin tonnilla ja sapsukoihin menny 350€
Ihan oikeasti mun käyttötilillä on yli 10 000 €. Lahjoihin meni 300 - 400 €.