Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Matkahuollon netissä maksettu+tulostettu bussilippu!

Vierailija
22.12.2014 |

Täytyykö käydä tiskillä lunastamassa varsinaiseen lippuun vai kelpaako tuo tulostettu lipuke kuskille??

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaa!

Vierailija
2/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nettilipun oston yhteydessä muodostuu pdf-muotoinen kuitti, joka sisältää yksityiskohtaiset matkustustiedot. Kuittia ei tarvita mukaan matkalle, mutta sen voi halutessa lähettää sähköpostiin tai tulostaa esim. kirjanpitoa varten. 

Bussiin noustessa matkustajan tulee todistaa matkustusoikeutensa esittämällä poliisin myöntämä kuvallinen henkilökortti, passi tai ajokortti. Jos samalla kerralla on ostettu lippu useammalle matkustajalle, tulee sen henkilön, joka on antanut nimensä oston yhteydessä, todistaa henkilöllisyytensä."

http://www.matkahuolto.fi/fi/matka/lipputuotteet/nettilippu/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä toi nyt tarkottaa? Joo henkkarit on,mutta tarvitseeko mun käydä vaihtamassa ne tulosteet siihen "oikeaan" lippuun..

Vierailija
4/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun bussiin astuessa todistat henkilöllisyytesi. Et tarvitse siis edes sitä tulostamaasi lippua, ellet nyt itsellesi että tiedät mihin bussiin olet menossa.

Vierailija
5/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:30"]Siis mitä toi nyt tarkottaa? Joo henkkarit on,mutta tarvitseeko mun käydä vaihtamassa ne tulosteet siihen "oikeaan" lippuun..
[/quote]

Ei tarvii!! Onko sul älypuhelin?

Vierailija
6/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:30"]

Siis mitä toi nyt tarkottaa? Joo henkkarit on,mutta tarvitseeko mun käydä vaihtamassa ne tulosteet siihen "oikeaan" lippuun..

[/quote]

Tuossahan se lukee ihan selvällä suomella miten toimitaan. Miten et voi sitä ymmärtää?

Vierailija
7/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:48"][quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:30"]

[/quote]

Tuossahan se lukee ihan selvällä suomella miten toimitaan. Miten et voi sitä ymmärtää?
[/quote]

Mä pelkäsin kans tota aluks et pitääkö olla " oikea" lippu.

Vierailija
8/8 |
22.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Tiedän millä bussilla lähden,tähtäänkö siihen jolla ehdin hyvin suoraan pysäkille laukkujen kanssa vai tähtäänkö siihen millä ehdin tiskin kautta noutaa lippuja..mut hyvä.ei tartte.