Olen hetero. Kysyttävää?
Kommentit (18)
Voi raukkaa :( Sinua varmaankin kiusattiin koulussa ja syrkitään työelämässä! Oletko eläkkeellä? Terapiassa?
Oletko osallistunut hetero pride -marsseille?
Onneksi olkoon! Tiedän tunteen...Tunnistin myös itsessäni vahvan heterouden n. 40 vuoden iässä. Sitä ennen olin kuvitellut olevani lähinnä aseksuaali.
Katseletko aina esim uimahallissa vähäpukeisia vastakkaisen sukupuolen edustajia sillä silmällä?
Miksi sama sukupuoli ei kiihota, oletko edes kokeillut?
Minkä ikäisenä sä aloit ymmärtää tykkääväsi vastakkaisesta sukupuolesta?
aiotko vastata yhteenkaan naista kysymyksista?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:50"]aiotko vastata yhteenkaan naista kysymyksista?
[/quote]Kyllä, olen vain hieman ujo suuntautumiseni suhteen. Heterous ei ole nykyään muodikasta.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:41"]Katseletko aina esim uimahallissa vähäpukeisia vastakkaisen sukupuolen edustajia sillä silmällä?
Miksi sama sukupuoli ei kiihota, oletko edes kokeillut?
[/quote]Kunnioitan vastakkaisen sukupuolen yksityisyyttä enkä tarkoituksella tuijottele. Joskus saattaa vahingossa lipsahtaa katse sinne sun tänne :)
Oletko miettinyt, että voisit olla edes ihan pikkuisen bi?
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:10"]Oletko miettinyt, että voisit olla edes ihan pikkuisen bi?
[/quote]Ehkä vähän, mutta eihän meistä kukaan 100 prosenttinen homo tai hetero ole.
^No niin, arvasin. Sinulla on siis vielä toivoa tulla hyväksytyksi.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 23:14"]^No niin, arvasin. Sinulla on siis vielä toivoa tulla hyväksytyksi.
[/quote]Niin, pitäisi vaan rohkeasti kokeilla samaa sukupuolta, eihän sitä tiedä ennen kun kokeilee.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:11"]Nih
[/quote]
Muttakun ap on aina homo. Isoveli on opettanu.
t: Juhis 9a
Miten vanhempasi ja ystäväsi reagoivat kun kerroit tästä heille?