Voisitteko alkaa seurustelemaan 30+ miehen kanssa, jolla on ns. amis auto?
Eli sellainen vanha, matala urheiluauto, joka on varsin huomioita herättävä romu? Ei halua ostaa kunnon autoa.
Kommentit (16)
Minulla on pari vuotta vanha Polo, joten varmaan ajaisimme sillä. Se on kuitenkin turvallisempi auto ja kuluttaakin varmasti huomattavasti vähemmän.
Sitä siis ihmettelin, että miksi ihmiset viitsivät pitää jotain vanhoja rähjiä autoja, sellaisia kamalia bensasyöppöjä, jotka eivät ole enää yhtään tätä päivää. Itse päätin muutama vuosi sitten, että en enää aja raadoilla, vaan vaihdan auton nuorempaan ainakin 3-4 vuoden välein.
Pääseeköhän poju ajamaan luokseni sillä autolla? Matkalla on muutama oikein maukas korotettu suojatiehidaste, jossa matalalla autolla on tuskaa ajella. Loppumatka onkin kuoppaista hiekkatietä, jossa menee käämit jo tavallisellakin autolla joskus.
Kannattaisikohan hankkia siis ihan nykyaikainen tavallinen auto, eivät ne paljoa maksa, kun tarkasti valitsee hyvän.
Oletko ihan oikeasti kiinnostunut mielipiteestäni?
N58
Jos olisi ainut auto niin ei kyllä innosta, ne on hirveen epäkäytännöllisiä talvella.
En millään. Auto kertoo omistajastaan ja amisauton omistaja saattaa itsekin olla vähän amikseen kallellaan. Kohta sillä onkin sitten jo viikset ja bassonjytke vaan kuuluu kun karvanopat heilahtaa.
No en voisi. Itse kävin parilla treffeillä tosi komean ja hauskan miehen kanssa, mutta kolmansille treffeille hän tuli omalla (paskaisella) pakettiautollaan. Kiinnostus loppui siihen.
Ainoastaan siinä tapauksessa voisin, jos mies olisi hankkinut tämän auton vuonna 2006 ollessaan ammattikoulussa, eikä olisi juurikaan arjessaan tarvinnut autoa yli vuosikymmeneen, mutta jostain syystä siitä kokonaan luopuminen ei olisi ollut kannattavaa. En katselisi sellaista aikuista miestä, joka ajelisi amisbemarilla ihan tosissaan. Minulla on onneksi kunnollinen auto.
Mulla pikkumusta rähjä 18v vanha jolla härnään bemu ja audikuskeja. 120kw ja painaa 1050kg.
m.+50
Vierailija kirjoitti:
En millään. Auto kertoo omistajastaan ja amisauton omistaja saattaa itsekin olla vähän amikseen kallellaan. Kohta sillä onkin sitten jo viikset ja bassonjytke vaan kuuluu kun karvanopat heilahtaa.
Kertoo ja tosi paljonkin. Näkee hyvin kauppojen ovien edessä missä mulkero luuraa.
Ei naiset ymmärrä autoista kuin korkeintaan minkä värinen se on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla pikkumusta rähjä 18v vanha jolla härnään bemu ja audikuskeja. 120kw ja painaa 1050kg.
m.+50
Mä ajan mun bemulla vakionopeudensäädin päällä ja ihmettelen teitä härnääjiä. Ei kiinnosta pelleily
Ei kai sillä olisi itselleni suurtakaan väliä. Tosin olen alle 30 v. Itselläni on kaksi autoa, joista toinen hankittu aikoinaan nopeasti hajonneen tilalle. Ei ollut silloin laittaa autoon kuin 1000 euroa ja sillä sen ostin. On ollut hyvä auto kyllä. Ulkomuoto tosin ikävästi vähän ehkä "amislinjaa", mutta mitä väliä sillä kuitenkaan on. Itsekin olen nyt amiksessa ( tosin lukion käyneenä) joten sopii sinne hyvin. Ei ole todellakaan oikeastaan autolla mitään väliä minulle ja ärsyttää enemmän se jos joku ylpeilee jolloin kalliilla autollaan. Monet "rämäautot" ovat minusta sympaattisia ja rakkaita omistajilleen. Itselle auto on tosin vain väline päästä kulkemaan ja rahaa ei paljon ole siihen laittaa. Toinen autoni vähän uudempi ja tavallisempi.
sano sille, et sierra kolmosen kautta nelosen puhaltimella jättää sen.
Mulle aivan sama. Liikun omalla autollani kuten tähänkin asti. Jos alkuperäinen kysymys kattoi myös sen, suostuisinko lähtemään jonnekin amiskan kyydissä on vastaus ei. Koska itsellä on uudehko, mukavampi ja sata kertaa turvallisempi auto niin eipä tulisi mieleenkään ajella jonkun romun kyydillä.
Tätäkään ei kysytty mutta sanon kuitenkin, en todellakaan lainaa autoani kellekään. Eli mun autoa ei käytetä amisromun upgretdaamiseen XD
No autot ei mulle todellakaan ole olleet tärkeintä ihmisessä!