Paljon maksoit kuusestasi, paikkakunta?
Kommentit (77)
Vinkki: ilmainen kuusi vaatii 2 käyntiä naapurin metsässä. 1. kerralla kaadat kuusen ja jätät sen metsään. 2. kerralla haet irtorisun metsästä. Jokanaisenoikeudet ja silleen.
En mitään. Jostain metsästä mies sen kävi hakemassa niin kuin joka vuosi. Porvoossa asustellaan.
0e, Tuntemattoman metsä/Uusimaa T: Kuusivaras
17 € Espoo Plantagen. Oli pienehkö n 160 cm. Viime vuonna 15€:llä sai ihan kunnon kokoisen, mutta tänä vuonna olin aikaisemmin liikkeellä.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:42"]19,90 Hongkong
[/quote]
Siis tämä olikin kauppa, paikkakunta onkin Vantaa
15 eurolla saa ainakin eräästä saksalaisesta rakentamiseen ja remppaamisen erikoistuneesta ketjumyymälästä.
Meillä on tapana mennä kuusivarkaisiin aatonattona. Illalla lähdetään Sipoon korpeen kuusen haku reissulle. Mun lapsuudenkodista kantautunut ouluperinne.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 21:58"]Meillä on tapana mennä kuusivarkaisiin aatonattona. Illalla lähdetään Sipoon korpeen kuusen haku reissulle. Mun lapsuudenkodista kantautunut ouluperinne.
[/quote] Siis tiedätte mitä tarkoitan.....*hiton puhelimen pikkupikku kirjaimet....*
0€ yks päivä töidenjälkeen otin kirveen käteen ja lähin kuusen hakuun, en tiedä keden metsää oli mutta vitun hyvän löysin. Varastettu kuusi on paras kuusi.
[quote author="Vierailija" time="22.12.2014 klo 22:01"]
0€ yks päivä töidenjälkeen otin kirveen käteen ja lähin kuusen hakuun, en tiedä keden metsää oli mutta vitun hyvän löysin. Varastettu kuusi on paras kuusi.
[/quote]
Vielä että ei viitti omasta metsästä parasta puuta kaataa ja olis pitäny auto ottaa ja kärry nii tuosta km päästä oli helppo käydä varastaa ja kantaa kotiin
45 € ja Espoo. Kuusi on 3 metriä korkea.
50, Oulu.